Kültür Sanat Edebiyat Şiir

sivrisinek sizce ne demek, sivrisinek size neyi çağrıştırıyor?

sivrisinek terimi Var Mısın? tarafından 02.08.2004 tarihinde eklendi

  • Nusret Orhan
    Nusret Orhan 31.10.2011 - 18:28

    Sivrisineğe bile gücü yetmeyenlerin İlah'lık davasında bulunması ne hazin bir davranıştır...

  • Nusret Orhan
    Nusret Orhan 31.10.2011 - 18:27

    Allah isterse Nemrut'u sivrisineğe alt ettirir.
    Allah sivrisineği örnek verir ki inananların inancı kuvvetlensin, inanmayanın Allah bununla ne demek istiyor diye inkarları artsın.

  • Osman Özütler
    Osman Özütler 01.07.2010 - 18:42

    Çift kanatlılardan, insan ve memeli hayvanların kanıyla beslenen, birçok türü bulunan ve bir türü sıtma mikrobu aşılayan, sulak, bataklık yerlerde çok üreyen ve bulaşıcı hastalıkları yayan uçucu böcek.

  • Osman Özütler
    Osman Özütler 01.07.2010 - 18:41

    Vuvuzela.. :))

  • Erdem Ülkün
    Erdem Ülkün 10.05.2009 - 00:28

    Dünyada en tehlikeli hayvan sivrisinektir.(dişisi 45 milyon insanı öldürmüştür.

  • Blase Blase
    Blase Blase 23.01.2009 - 22:54

    Minyatür kan emiciler...

  • Ayça Çavaş
    Ayça Çavaş 29.01.2008 - 02:26

    pasta seven :)

  • Ceren Ceren
    Ceren Ceren 13.09.2007 - 05:15

    oburluuna raamen sıfır bedene sahip tek canlı.
    bide illede kanını emicem diye ağlayıp etrafımda dolaşmazmı?
    off yaaa offf şeytan diyo vur suratına şaplaaı.

  • Eflatun İstanbul
    Eflatun İstanbul 26.08.2007 - 22:50

    Geçen yaz çok fazla araba kullanıyordum, doğal olarak arabada da hep radyo dinliyordum Alem efemde 'Nihat'la sivrisinek' diye bir program vardı, sivrisinek gibi ince bir ses çıkaran bir adamla Nihat konuşuyorlardı. Güzel programdı aslında, sonra şu Cumhuriyet mitinglerinin yapıldığı dönem bir ün yine bindim arabaya ve radyoyu açmamla bu programla karşılaştım. İlk önce 'aa ne güzel, dinleyeym bari :) ' dedim fakat program ilerledikçe bu Nihat kendini kaybetmeye başladı. Önce hafiften Cumhuriyet mitinglerini destekleyen şeyler söylemeye başladı, 'neyse canım, adam kendi düşüncesini belirtecek tabi' dedim ama adam gittikçe artırıyordu vitesi. En son Tayyip Erdoğan'a hitaben yazılmış 'Tayyip Baksana kaç kişiyiz saysana' tarzı pankartların ne kadar zekice olduğundan filan bahsediyordu, son bir gayretle biraz daha sabrettim ama en son bir giriştim ki radyoya, artık bizim araba değil o Nihat'ın, Alem efemin bile 9 metre 15 santim uzağından geçmiyor :) Sanırım Nihat şimdi seçim sonuçlarından sonra çatlamakla meşguldür, çatlasın çatlasın, haketmişti.

  • Bahadırhan Karakoç
    Bahadırhan Karakoç 21.09.2006 - 00:37

    Hz.İbrahim'i ateşe atan,Nemrut ve kavminin başına musallat olan hayvan.Ayrıca sivrisineklerden biri Nemrut'un burnundan girip beynine yerleşerek ona uzun süre azap ve ıstırap verdi.Hatta Nemrut başını duvarlara,taşlara vura vura öldü.Başka bir ifadeyle'Allah-ü Teala tanrılık iddia eden Nemrut’u basit bir sivrisinek ile cezalandırdı, ve hayatı bu şekilde sona erdi.'

  • Bahadırhan Karakoç
    Bahadırhan Karakoç 10.09.2006 - 21:12

    Ben klavyeyi yazarken masa altından ayaklarıma saldıran kan emiciler.Başka yerlerde yazın olur burada iklimin özelliği sebebiyle 365 gün saldırırlar

  • Harun Çat
    Harun Çat 10.08.2006 - 01:36

    hem de kendi kanima.....

  • Harun Çat
    Harun Çat 10.08.2006 - 01:35

    arada kalkip beni cinayete ve cinnete sokan canli...
    bak1n1z:iki elimide kana buladim...

  • Harun Çat
    Harun Çat 10.08.2006 - 01:04

    arkadaslarla bu duruma bir çare bulmustuk....
    kani bol olan arkadastan bir miktar kan alip....
    bir kaseye koyduk...
    sivrisinekler bir müddet onunla idare ettiler...
    biz de biraz huzur bulduk....

  • Med Cezir
    Med Cezir 09.08.2006 - 03:19

    Farkındayım tuhaf bir cazibem var, var olmasına da :)
    Sen de dayanamayıp vız vız ötüp uyandırdıktan sonra nereye gittin anlamadım ki? ? ?
    Hadi yorma beni, tek istediğim sessiz bir gece senin ölümünle birlikte...

  • Yener Altıparmakoğulları
    Yener Altıparmakoğulları 29.07.2006 - 03:36

    Hayatımda etmediğim küfürleri ettiren,çirkeflik sınırını aşmış,ne kadar öldürsende standart sayıları değişmeyen,ne kadar emsede kanımı doymayan,doğal zincirin gelmişini geçmişini saydıran,şu yazıyı bile yazarken utanmadan ayaklarıma ve kollarıma saldıran,anasını avradını yedi ceddine tekrar tekrar küfrettiren,özellikle B rh+ kanı çok seven Allah belasını verdiğiminin pesevenk hayvanı! ! ! !

  • Abdulkadir Aksoy
    Abdulkadir Aksoy 27.07.2006 - 15:10

    hçkimse sevmez bu sivri sineği ama şunuda unutmamak gerekir bi doğal zincir varsa halkada buda olmal nitekim boşuna yaratılmamş olsa gerek

  • Nurcan Biricik
    Nurcan Biricik 26.05.2006 - 13:38

    küfrettiğim tek hayvan..

  • Alkdşlk
    Alkdşlk 26.05.2006 - 01:57

    :-) İnce manken tipli,sinsi,koluma konduğunda öldürsem kolumu kirletir,öldürmesem kanımı emiyor,kış desem yanına kar kalır deyip ne kadar kararsız olduğumu yüzüme vuran bir canlı...

  • Nesrin Gelincik
    Nesrin Gelincik 26.05.2006 - 01:19

    Offffff! öyle çok ki..:((((((

  • Gülçin Yilmaz
    Gülçin Yilmaz 27.11.2005 - 01:00

    astımı dişileri bulaştırıyor, kısmen doğru yane...benim danaboğan haklı bea dişiler konusunda...genelde aynı fikirdeyiz o konuda...havvadan gelme bi arıza var dişilerde ;)

  • Gülçin Yilmaz
    Gülçin Yilmaz 27.11.2005 - 00:53

    bana karşı duyduğun obsesif aşktan nefret ediyorum! gelme kardeşim istemiyorum, zorla mı yaw?

  • Ayca Şen
    Ayca Şen 27.11.2005 - 00:51

    yuh yani! ! istanbuldaki tek sivrisinek geldi beni buldu:(biri bunlara söylemeli artık kışa girdiğimizi:S

  • Nilay Aytek
    Nilay Aytek 10.08.2005 - 11:30

    tamam, anlıyorum sende bir varoluş çabası içindesin ama sessiz yap şu işi be kardeşim...

  • Ayca Şen
    Ayca Şen 25.07.2005 - 22:32

    şeytan diyo yakala birini sen de onu ısır! bu ne yaaaa artık likitlere falan da bağışıklık kazanmış bunlar:(

  • Mm
    Mm 23.06.2005 - 22:30

    ordu halinde bulunması gerekmez
    tek bri sinek bile tüm bri geceyi berbat edebilir...

  • Oktay Karaca
    Oktay Karaca 23.06.2005 - 21:32

    dişisi ısırır :))

  • Düşünmüyorum Yine De Varım
    Düşünmüyorum Yine De Varım 07.06.2005 - 13:53

    Okey de 4 ten sonrakiler.

  • Atılım Akbas
    Atılım Akbas 06.06.2005 - 22:55

    gel istediğin kadar em, ısır; lakin bi sus be kardeşim bi sus yaaa.

  • Selin Sel
    Selin Sel 02.06.2005 - 14:01

    The Fly...
    Teleportation amacıyla icat edilmiş bir makineye yanlışlıkla bir sineğin girmesiyle deneysel olarak kendini ışınlayan bilim adamının genetik birleşme sonucu bir sineğe dönüşmesi ve bunun getirdiği tahayyülü zor olayların işlendiği.... ilginç...güçlü bir hayal gücü gerektiren...sürükleyici film...

  • Oktay Karaca
    Oktay Karaca 02.06.2005 - 11:25

    pastaya konmaya bayılırlar :)

  • İsmail Büyükçoban
    İsmail Büyükçoban 30.03.2005 - 23:07

    gecenin köründe anlamsız kanat vızıltısıyla(veya ayaklarını birbirine sürtmesi de denebilir çeşitli görüşler var bu konuda) uykunun içine anlamsız bi biçimde eden,dünyada olma varlığı belirsiz ve bi o kadar da zalim hayvan türü(hayvan türü ne ya :)))

  • Düşünmüyorum Yine De Varım
    Düşünmüyorum Yine De Varım 18.02.2005 - 09:51

    Allahım amazonlar diyarı Terme de ne kadar çok.Gitmeyin sakın.

  • Meliksah
    Meliksah 03.02.2005 - 12:08

    Edirne / Uzunköprü'de genetik değişime uğramış olanlarını bulmanız mümkündür.Öyleki sivri sinek diyip geçmeyin neredeyse oturur sizinle muhabbet eder..

  • Ayse Mutlu
    Ayse Mutlu 29.01.2005 - 15:21

    bi de Nihat'la Sivrisinek vardı Best FMde..

  • Ayca Şen
    Ayca Şen 29.01.2005 - 15:01

    bunlar varya kesin hamam böcekleriyle işbirliği yapıyolar...biz yaşam süremizi uzatalım diye brokoli yiyelim, adamlar kışında yaşamaya başladılar yaa...

  • Ayca Şen
    Ayca Şen 29.01.2005 - 14:59

    evde 10 kişi varken niye ben yaaaa niyeeee.........

  • Bilhan Erden
    Bilhan Erden 12.01.2005 - 11:55

    saz meselesi geliyor aklıma! ! ! sanırım ne dediğimi bende anlamıyorum. :)))
    haaa şimdi anladım....
    o yüzden sivrisinek saz! ! !

  • Fatma Sena Gündüz
    Fatma Sena Gündüz 12.01.2005 - 11:46

    sesi rahatsız eder ama her nedense beni hiç sokmaz...

  • Oktay Karaca
    Oktay Karaca 12.01.2005 - 10:58

    bu sitede çok var :)

  • Yavuz Ak
    Yavuz Ak 03.10.2004 - 15:55

    duvarlara yapıştırmaktan zevk aldığım lanet bişeyy

  • Ayşen Yavuz
    Ayşen Yavuz 08.09.2004 - 01:33

    Hiç bir yaratık gereksiz değildir..

  • Noname
    Noname 06.09.2004 - 11:54

    Sanat Harikasi. Helikopter modellemede bire bir.

  • Pınar Kaya
    Pınar Kaya 28.08.2004 - 17:23

    :)) Saz çalan arkadaşlardır...
    Genelde dere kenarlarını konaklama mekanı olarak seçerler eğlence cümbüş yanlarına bir aile piknik için geldiğinde başlar bu tam bir sawaş ilanıdır.

    We başlarlarki ''Kadehimde zehir olsa bana getir ben içerim'' parçasını söylemeye :))

  • Seu Kuyt
    Seu Kuyt 26.08.2004 - 05:20

    beni burda deli ettiler...her yere giriyorlar ve ne kadar kuculurse ebati etkisi o kadar artiyor