Kültür Sanat Edebiyat Şiir

okan sizce ne demek, okan size neyi çağrıştırıyor?

okan terimi ¯`°²¤dimitrina¤²°`¯ tarafından 25.11.2002 tarihinde eklendi

  • Okan Koç
    Okan Koç 19.03.2010 - 20:14

    bence okan dürüstlüğü saygıyı sevgiyi andırıyorrr

  • Okan Ziyalar
    Okan Ziyalar 19.03.2010 - 17:39

    okan demek baba demek dürüst yakışıklı merhametli saygılı adam gibi adam

  • Osman Özütler
    Osman Özütler 30.05.2009 - 22:34

    Feldkamp'ın keşfedip, yetiştirerek, Türk futbolu'na kazandırdığı en büyük yıldızlardan biri.. (Bkz: Okan Buruk)

  • Okan Sarıtaş
    Okan Sarıtaş 03.04.2009 - 19:19

    okan dediğin zaman akar sular durur...
    yucelik hükümdarlık esirlerin esri lideri yapıcı yaratıcı yakışıklı bilgili zeki çevik anlamındadır ;)

  • Mehmet Okan
    Mehmet Okan 12.10.2008 - 14:07

    okan ın ne anlama geldiğini çok araştırdım en sonunda eş anlamlılarından bi yere vardım okan yunanca ocean dan geliyo ki bu bağlantı derya-deniz-ocean-okan diye kurulmuş. okan=derya=ocean mitolojik bi isim olarak görünüyo. bizim türkçedeki derya=okan yani:D çok şaşırtıyo insanları:D en yakın arkadaşımla adaş çıktım:D

  • Sinem Alkan
    Sinem Alkan 04.08.2008 - 23:30

    bnce okan demek hayattaki herşeyii anlatAn bi kelime oldugunu bilmek dmeektirr bn sadece kendii adıma konuşuyorumm
    başka kişilerii bilmiyorum bnm için okan bi yana bütün kAhinat ne dünya bi yana
    çünküü onu ÇOKKKKK seviyorum

  • Özlem Günendi
    Özlem Günendi 20.07.2008 - 17:21

    çok yakışıklı demek

  • Özlem Günendi
    Özlem Günendi 20.07.2008 - 17:19

    okan diyince aklıma güzel isim ve yakışıklı biri geliyo benim sevdigimin adı okan çünkü ama ona bakıldıgında kıskandırıyo sen onla ugraşma o senle ugraşr

  • Sarı Şeqee
    Sarı Şeqee 10.07.2008 - 15:21

    okanLar yakı$ıkLı oLaßiLirLer ama ßi o kadarda kéNdiLeriNi ßéqéNmişLer.ßuNu herkes içiN söLemiorum.ßéNim TaNıdıqım kadarıyLa öLeLer. saNki düNya onLarın éTrafıNda döNüomu$ ßu hayatta Tek onLar warmışcasıNa dawranıoLar.anLaşıLmas kişiLikLeri war

  • Okan Keskin
    Okan Keskin 27.05.2008 - 23:31

    okan demek anlama ve öğrenme anlamına giliyo ama diğer arkadaşlarada katılıyorum yakışıklı sanki bir tek o varmış gibi yani lider anlamınıda çağrışrıyor.

  • Ceren Özdemir
    Ceren Özdemir 06.04.2008 - 14:21

    okan benim sevdiğimin adı ya itiraf etmeliyim ki okanlar yakışıklı oluyorlar yanımda okan denilince hayat benim için o anda bitiyor:]]]]]

  • Okan Sölemem
    Okan Sölemem 14.03.2008 - 00:29

    Okan yaratan ve yaratıcı anlamındadır.Candır,can verendir.
    (O) Yüceligi simge eder. (Kan) yaşam agacını, can vereni, yaşamı simge eder.
    (oKAn) Yaratan,yaratıcı, can veren can alan, korkulan korkuldugu kadar sevilen bir anlam taşımaktadır.

  • Okan Ceyhan
    Okan Ceyhan 02.02.2008 - 16:36

    bence okan demek: iyi insan akıllı ama biraz azgın insan demektir

  • Ezgi Aktaş
    Ezgi Aktaş 10.09.2007 - 15:37

    okana aşıııım yakını derken sevgili olmaktan bahsediodum deliricem nerde bi okan lafı geçse hemen oraya gidiorum yada tv de hemen o kanalı açıorum okan hayatım çok zekisin bi okadarda seksi ama ulaşamadıktan snra neye yarar (berraktanda ayrılmışsın iii oldu ztn çok çirkin bişi di yanına yakışmşı yani)

  • Ezgi Aktaş
    Ezgi Aktaş 10.09.2007 - 15:36

    okana aşıııım yakını derken sevgili olmaktan bahsediodum deliricem nerde bi okan lafı geçse hemen oraya gidiorum yada tv de hemen o kanalı açıorum okan hayatım çok zekisin bi okadarda seksi ama ulaşamadıktan snra neye yarar (berraktanda ayrılmışsın iii oldu ztn çok çirkin bişi di yanına yakışmşı yani)

  • Emin Günaydın
    Emin Günaydın 29.06.2007 - 17:48

    okan bence akıllı,carizma,sakin,ahmet kaya hayranı mükemmel bir sevgili adayıdır.

  • Okan Akın
    Okan Akın 13.03.2007 - 12:04

    El-Fakir Okan abimiz.....

  • Okan_okan
    Okan_okan 27.09.2006 - 11:20

    okan yakışıklı akıllı zeki bir insanı çağrıştırıyor walla bu benim heral

  • Senem
    Senem 24.09.2006 - 20:04

    hayatın güzel ama apansız bırakması anlamıyla eş anlamlı...bide
    28.11.04 demek

  • Okan Ağ
    Okan Ağ 24.09.2006 - 03:25

    okan ın anlamı kime sorduğunuza bağlıdır :) sözlük anlamı en büyük tanrı olarak geçer.ama görüldüğü gibi kimi aşkım der anlamına kimi korkak der kimi futbolcu der :) okan lar iyidir kendimden bilirim :) anlamıda baya güzel ama uyduruk bi isim sanırım :)

  • Okan
    Okan 16.07.2006 - 15:52

    araştırmalarıma göre güçlü,yiğit, güneş,tanrı ve güneş tanrısı olarak kayıtlarda geçmektedir

  • Okan Can
    Okan Can 14.07.2006 - 11:14

    okan hayatı paylaşan bır ınsan dır

  • Manolya
    Manolya 11.07.2006 - 01:27

    boş ve sıradan bir insan intibası var bende...

  • Okan Kosluoglu
    Okan Kosluoglu 02.07.2006 - 02:40

    okan bence herseyı cagrıstırıyor yanı ne bıleyım ask adamı mısalı saten hatunlar ole dıo ask adamı okan dıe ama emın deılım kendımden yana okan sadece okan baska hıc bısey deyıl ama huzur verıyor saygılar

  • Atakan Kartaltepe
    Atakan Kartaltepe 28.06.2006 - 18:11

    OKAN...yani O - KAN...yani o şey her ne ise O'nun kanından demek...AT ismi de nereden çıktı? ..O'nun adı ya Düldül...ya Burak...ya millet...isimlere biraz merak! ...

  • Okan
    Okan 24.05.2006 - 22:13

    yüce büyük insan

  • Okan Kalyoncu
    Okan Kalyoncu 22.04.2006 - 14:18

    savaşta barış

  • Okan Önok
    Okan Önok 17.10.2005 - 16:31

    tanrı demek(esli türkçe)

  • Kübra Akyıldız
    Kübra Akyıldız 28.06.2005 - 13:56

    bence okan futbol demek cimbom demek

  • Fatma Sena Gündüz
    Fatma Sena Gündüz 10.06.2005 - 17:03

    bi arkadaşım vardı küçükken ki bütün çocuklar ''okan mokan bok kokan''diye dalga gecerdi garibimle...

  • Gülçin Yilmaz
    Gülçin Yilmaz 28.06.2004 - 12:09

    yeni transferimiz okan buruk...buruk buruk.

  • Gamze Uzun
    Gamze Uzun 17.10.2003 - 01:01

    okan karacan! ! hehehe.. çok manyak..

  • Tarhan Tekelioglu
    Tarhan Tekelioglu 16.10.2003 - 01:17

    okan buruk

  • Tarhan Tekelioglu
    Tarhan Tekelioglu 16.10.2003 - 01:16

    tanju okan

  • Okan Yılmaz
    Okan Yılmaz 16.06.2003 - 01:27

    ismim
    manasını geçen güne kadar bilmiyordum ama sonunda buldum

    anlayışlı, kavrayışı yüksek demekmiş

  • Mehmetaltinbay
    Mehmetaltinbay 31.12.2002 - 22:44

    okansızı hatırlatmayın bana

  • Alim Vedat
    Alim Vedat 29.11.2002 - 18:46

    Oken Bayülgen

    Ayrıca
    bırakalım Sevgiliye Seranad yapmayıda Sözlüğü geliştirelim..
    Sen şimdi bakkala gittiğinde yarım ekmek arası pastırma istediğinde hani Sözlüğün senin demezlermi? Okan benim aşkım mı dicen?

    :))))