Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Acemi Cadı sizce ne demek, Acemi Cadı size neyi çağrıştırıyor?

Acemi Cadı terimi Günseli Alpengin tarafından tarihinde eklendi

  • İlyas Avcı
    İlyas Avcı

    acemi cadı bana ucuz bir politikayı çağrıştırıyor...izlenebilirliğini artırmak için bir sürü güzel kız ve onların abartılı kıyafetlerinin gözümüzün içine sokulduğu,gencecik kızları cinsel obje olarak kullanan saçma sapan bi dizi...

  • Begüm Su
    Begüm Su

    kendimizi rezil etmek için daha ne yapabiliriz ki? ? ? taklitten baska bişe üretmiolar...ıyyy

  • Hamza Ressam
    Hamza Ressam

    saçmalıklar komedyasının aptalıklılar dizisine eklenmiş bir vagon daha

  • Elif Keşçi
    Elif Keşçi

    komik ama saçma bi dizi

  • Aslı Cuylan
    Aslı Cuylan

    bi işte yeni olan

  • Sinem Acıseker
    Sinem Acıseker

    ence bu dizi çocuklara pek bişi kazan dırmaz.!

  • Ra
    Ra

    kediye...cok gülüyom ya :)) kediden cok herseye benziyoo...

  • Ayşegül Selim
    Ayşegül Selim

    bence çok güzel bir dizi biz apartmandaki gençler olarak çoook seviyoruz özellikle selim ve ayşegüle bayılıyorum çok sevimliler özelliklede selimm bu diziyi sevemeynlere acıyorum anlamaları çok güç olan bir dizi ki anlamıyorlar hem diyorsunuz ki orda durmadan gülen bir kız var ona sinir olduk o kız bence çook yetenekli hem gülmek ayıpmıdır insan gülünce güzelliği ortaya çıkar hem iç hemde dış güzelliğini insanlara yansıtır sevmeyenlere bir söz daha sevmiyo olabilirsiniz ama asıl sizin bu siteye girmeniz engellenmeli

  • Ferdi Şavk
    Ferdi Şavk

    sihirli annem tarzı bişeyyyyy.....itici

  • Aybüke Olcar
    Aybüke Olcar

    Sabrinayı taklit etmeye çalışan uyduruk bi dizi falan yani ama ilk gözağrımız kadar güzel deil...

  • Yeliz Vural
    Yeliz Vural

    Bir bölümünü izleyeyim dedim tahammül edemedim...Bu kadar mı salak olur bir kız ya sürekli gülümsüyor,anlamıyor hiçbir şeyi...Kaldırılsın bu dizi ya...İnsanı salak yapar...Teletubbies gibi dizi...Çok sinir bozucu gerçekten.

  • Kübra Bilgin
    Kübra Bilgin

    dizi çok saçma ve kötü
    en beğenilen yanı dizide selim karakterini canlandıran kişi.
    o da yakışıklılığından kazanıyor.
    böyle yapımlar bizim gençliğimizi uyutmak için yapılıyor...

  • Bay Grey
    Bay Grey

    bu konuyu nedire koyan arkadaşa saygılarımı bildiren özel not gönderdiğim, hem dizisinden hemde tartışmalarından gına gelen ögghhh dizi...

  • Cemal
    Cemal

    *izlerken sürekli 'Sabrina'nın türkçe versiyonu bu mu olcaktı' diye içten içe yandıgım bir uyduruk kıytırık dizi..
    *sıkıntıdan patlamak üzereyken otururp izlemeye başladıgımda daha çok sıkıntıya girmeme sebep olan dizi..
    *Sabahları 08:00 de kalkıp sabrina'yı izlememi saglayan diizi ve aradaki fark o kadar bariz ki...

  • Tolga Çelebi
    Tolga Çelebi

    acemi cadı daha işlerinde acemi birşeyi bilmeyen yeni yeni öğre
    nen cadıyı anımsatıyor

  • Merve Akalan
    Merve Akalan

    bu acemi cadı kanal d de yayınlanan dizi bence acemi cadı cadılıkta yeni olan ve tecrübesi olmayana denir

  • Eda Karabiber
    Eda Karabiber

    bana eğlenceyi ve dizideki selimi çağrıştırıo sabrinadan uyarlanarak yapıdığı belli ama hoş bir dizi

  • Ekrem Kesen
    Ekrem Kesen

    Bir dizi ancak bu kadar saçma ve anlamsız olabilir.Hele Orda Sürekli Gülen Kızdan Nefret Ediyorum.Futbol fElanda İzlemiyorum Bu Arada asi ve mavi

  • Harun Çat
    Harun Çat

    hani küçükken bir kağıt vardı....
    zor bir resim yaparken resmin altına koyar.. resmin üstünden çizgileri çizer altada bir kağıt koyar ve aynen çıkmasını sağlardık ya...
    işte ondan...
    bakınız:karbon kağıdı dizilerinden.....

  • Betül Biri
    Betül Biri

    yabancı kopyası dizilerden biri o da işte... madem insanları televizyon başına tutsak edip beyin fonksiyonlarını öldürmek istiolar bari bunu daha kaliteli şeylerle yapsınlar! ! !

  • Gökçe Hilal Korkmaz
    Gökçe Hilal Korkmaz

    merhabalar bence bu sihirli diziler çok saçma bence bu dizileri yayından kaldırılaması lazım lütfen ya çok saçma sihirler falan iyi günler...

  • Aslı Sibel
    Aslı Sibel

    çok fena tiksinç

  • Harun Çat
    Harun Çat

    boşazamankaybıgillerden

  • Harun Çat
    Harun Çat

    dizi basit... ama beğenenler nasıl beğeniyo karmaşık....

  • Hakan
    Hakan

    isteyen izlesin istemeyen izlemesin diye bir şey yok çünkü televizyonlar sipariş üzerine dizi yapmıyor. bizim milletimiz gibi saf insanlar böyle gereksiz şeylere zaman ayırmasalar televizyonlar ne yapabilir mecburen kaliteli program yapacaklar, ama yok bizim milletimiz kalite yanlısı değil abi ucuz olsunda kalitesiz olsun :) beynimiz sömürülsün herkes kendine yakışanı izlesin hocam....

    Saygımla....

  • Hakan
    Hakan

    Yine beynin çalışmasını anormal hale getiren insanları uyutmak için yapılmış bir sanat rezilliği.....

  • Sümeyra
    Sümeyra

    çoooooook saçmaaa bir film ve yapmacık gerçekten sabrinadan kopya çekmişler

  • Bella Stella
    Bella Stella

    Sabrina'nın Turkish versiyonu :)))

  • Eray İnman
    Eray İnman

    daha süpürgenin sapına oturacağını bilmeyen oturmak yerine şaapan cadı...

  • Ceren Atmaca
    Ceren Atmaca

    ya ıyı hoş,senay gürler'ı severız,çocuklar da sevıyor ama dızının muzıgı ıgrenç ya ablamla duydukça çıldırıyoruz. keske muzıgını degıştırseler