Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Acemi Cadı sizce ne demek, Acemi Cadı size neyi çağrıştırıyor?

Acemi Cadı terimi Günseli Alpengin tarafından tarihinde eklendi

  • Manolya
    Manolya

    var güçle çocukları aptallştırmaya evam...ha gayret az kaldı.....angut gibi bir nesil geliyor sayenizde....

  • Gül Solmaz
    Gül Solmaz

    sihirli annem bitti diye sevinirken .....

  • Bay Grey
    Bay Grey

    Ya nie nie bizim senaristlerimiz kendi yaratıcılıklarını zekalarını kullanarak yeni bişi yapmak yerine bilmem kaç sene öncesinde yayınlanan bir diziyi fotokopi etmeyi seçiyorlar. Kardeşim aldınığınız dolarların hakkını verin bırakın artık araklamayı.

  • Filiz Söylemez
    Filiz Söylemez

    gereksız sacma sapan bı fılm...nasıl ızlenıyo o dızı ya anlamıyorum..

  • Duygu Serdaroglu
    Duygu Serdaroglu

    cok basit bir taklit olmus....cok bos....o kucuk cadi da rol yapamıyor...her zaman sırıtan biri...

  • Mert Tulgar
    Mert Tulgar

    cagda$ türkiyemin cagda$ dizilerinden

  • Nisa Gül
    Nisa Gül

    saçmalık..........................................

  • Betül Ünlü
    Betül Ünlü

    sadece bi bölümünü izledim. sabrinanın taklidi tost makinasının posta aracı olarak kullanılmasından kedinin konuşmasına halanın hocasına aşık olmasına kadar herşey aynı. ama o tadı vermio doğrusu...

  • Nazlıca Yay
    Nazlıca Yay

    acemi cadı çocuklar için hazırlanmış bir dizi. taklit olabilir bu filmden zevk alanlarda war. taklit diye diziyi sewmiycekmiyiz? bence güzel bi dizi ben diğer kişilere katılmıyorum.

  • Nazlıca Yay
    Nazlıca Yay

    sadece ÇAĞKAN ÇULHA için izliyorum

  • Elif Cemre İskender
    Elif Cemre İskender

    acemi cadı:Bir cadının olduğunu ve bu cadının daha yeni yani acemi olduğu anlamına gelir

  • Selma Doğan
    Selma Doğan

    usta bir cadıdan ders almalı bence :))

  • Asya Liman
    Asya Liman

    çok saçma ama sırf vakit geçsin diye izliyorum öle işte...

  • Hilal Hilal
    Hilal Hilal

    dizi çok saçma resmen taklit ama...çağkan çulha için izliorumm onu çok sewiorumm..! ! !

  • Ali Aydın
    Ali Aydın

    saçmalık günümüz dizileri bence biraz daha gerçekçi olmalı

  • Kenan Alpogan
    Kenan Alpogan

    Hollywood çıkışlı genç kuşak dizilerinin yerli bir kopyası..Sabrina isimli Amerikan dizisinin taklidi..Bu tip dizileri yetişkin insanların izlediğini sanmıyorum..Bu dizi çocukları hedefleyerek rayting toplamayı hedefleyen iğrenç bir dizi..Ülkenin geleceği olan çocuklarımızı böyle saçma sapan dizilerin kontrolünde rayting uğruna harcamamalıyız..

  • Sevinç Su
    Sevinç Su

    igrencc

  • Pembe Pespembe
    Pembe Pespembe

    çok saçma bir dizi sabrinanın aynısı herkez ilk çıktığında sabrinanın aynısı dedi bi kere hala yayınladıklarına inanmak zor ama belkide severek izleyen vardır nede olsa tv ne içindir

  • Dursun Ali Şenyurt
    Dursun Ali Şenyurt

    sadece sabrinanın taklidi farklı bişi olabilirdi

  • Evren Değirmen
    Evren Değirmen

    bu günlerde yaz sezonuna hazirlanmiş iyi dizilerden biri...
    milli takim da oyle..

    seyredilebilir..

  • Müge Minareci
    Müge Minareci

    taklit

  • Yasin Kara
    Yasin Kara

    yabancı SABRİNA dizisinin kötü bir kopyası... Sabrinada olduğu gibi iki hala var, kedisi konuşuyor ve hatta sevdikleri çocuk da yine basket takımında...

    sonuç olarak biz Türkler yine ortaya orjinal birşeyler koyamıyoruz ve başkalarını taklitten öteye gidemiyoruz...

    bu ve bunun gibi yapımları! da bizlere bi güzel yutturuyorlar:((((((

  • Fatih Küçük
    Fatih Küçük

    'Sihirli annem' adlı gerizekalı yapımın,çocuklar tarafından çok ilgi görmesi nedeniyle,hedef kitlesi yine çocuklar olan. embesil bir dizi.