Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Sena sizce ne demek, Sena size neyi çağrıştırıyor?

Sena terimi Yavuz Balcı tarafından tarihinde eklendi

  • Sena özoktay
    Sena özoktay

    Herkez ailesini sevsin ve hayatınız boyunca mutlu olunn?????????

  • Sena Esra İshakbeyoglucengizer
    Sena Esra İshakbeyoglucengizer

    sevdigim kizi cagristiriyor ama beni sevmiyor yanina yaklastimi kaciior ve beni kiskandirmaya calisiyor ve bunu basariyor

  • Rıdvan Özdemir
    Rıdvan Özdemir

    SENA; YÜCELTMEK,YÜKSELTMEK DEMEKTİR

  • Sena Nacar
    Sena Nacar

    sena bnm adım sena ismini çok seviiyorum hamd etmek anlamına geliyooorrr

  • Sena Köklü
    Sena Köklü

    SENA BENİM ADIM.SENA NIN DİĞER ANMIDA ŞİMSEK PARILTISI IŞIĞI DEMEK.

  • Ecel
    Ecel

    senanın ismi güzel ama kendide güzel olur genelde ee ne demişler ismine bak güzelliğini anla:DxD

  • Ecel
    Ecel

    benm adımda sena anlamı övülen övgü anlamına geliyormuş tuğba hocam söylemişti o bağlamda süper bi isim bi de duyulan anlamı varmış galiba bunu da erhan hocam söylemişti de ordan bliyorum

  • Sena Görgülü
    Sena Görgülü

    benim adım sena ben bazen shenos diye kullanmayı tercih ediyorum. Çünkü ismimle dalga gecenler oluyo mesela ' fena '..xD.Sena Allah'a şükretmek anlamına geliyo (hamdü sena)
    ne olursa olsun ben ismimi çok seviyorum çünkü anlamı olarakta cok önemli ve değerli bi işim nasıl olsa benim ismim :)

  • Sena Baylı
    Sena Baylı

    benim ismimde sena, çok güzel bir isim fakat başka isimler taraafından karıştırdıkları için hoşuma gitmiyor soy ismimi de anlamayıp üst üste sordukları için hoşuma gitmiyor

  • Senanur Şahin
    Senanur Şahin

    ben sena ismini çok severim ama herkesin SEMA olarak anlaması sinir ediyo benii

  • Abdullah Tarhan
    Abdullah Tarhan

    senahüke allahüme sürelerimizin ilk birincisinde geçer sena çok güzel bir isim dir sena anlamın en büyük kelimesi sena etmek sebahat etmek gibi sabır anlamda allaha senalar olsun hamdolsun gibi manalarda çıkara biliriz.sena güzel bir isim

  • Sena Tepe
    Sena Tepe

    sena demek bana:kendimi çağrıştırıyor benim adımda sena.sena ismini seviyorum

  • Sena Tepe
    Sena Tepe

    benim adım da sena sena ismini çook seviyorum

  • Sibel Güneş
    Sibel Güneş

    Bence çok anlamlı müthiş bir cümle

  • Sena Gültekin
    Sena Gültekin

    benim de ismim sena ve ismimi çok beğeniyorum herkeze tavsiye ederim mutlaka sena ismini koysunlar anlamı hamdu senalar olsun ve ayrıca şimşek anlamına geliyor

  • Sena Diker
    Sena Diker

    meraba benim adım sena:D. ben bu ismi çokda sewmiom ama napiim işde konulmuş:D. amma hayko hastasıyım bu adam yüsünden bi gün ölecem aşkımmm ne olur bana yardım edin we hayko cepkinle beni bir araya getirin bari kanka flan olak demi yha eğer bana kanınıs ısındıyssa ekleen eklesin haykolik_hayfans_sena@hot......... yha benim anlamım sübhaneke duasında sena ismi deçio bide hamdü senalar olsunda geçio ok janlarım beni eklein bbb

  • Muhammed Ali Öztürk
    Muhammed Ali Öztürk

    sena yı çok ama çok seviyorum

  • Muhammed Ali Öztürk
    Muhammed Ali Öztürk

    sena bana benim çoook sevdiğim kızı çağrıştırıyor. o çok güzel bi kız ve bn onu deli gibi seviom. tabi o beni sevmiyo ama olsun
    hem sena nın anlamı dua, yalvarış yakarış demekmiş duyduğuma göre. bana dua edin de şu kız beni sevsin

  • Düşünmüyorum Yine De Varım
    Düşünmüyorum Yine De Varım

    HERŞEYSİN SEN.Ben seni hiç unutmadım ki.

  • Adım Oblomov
    Adım Oblomov

    Övgü, övme.....ayrıca çokda güzel bir isim

  • Sena Bilmemne
    Sena Bilmemne

    mükemmel bir insan olan kendimi...

  • Sena
    Sena

    SENA bana ismimi çağrıştırıyorr :) çok yeni bir isimdi benden büyük hiç sena göremiyorum ama benden küçüklerin neredeyse hepsi SENA bıkkınlık geldii...:(

  • Elif Sena
    Elif Sena

    Sena benim adım
    Elif'dir ilk adım
    Ne de güzel ilk adım
    Ailemin ilk göz ağırıyım

  • Elif Sena
    Elif Sena

    Sena benim adım
    Elif'dir ilk adım
    Ne de güzel ilk adım
    Ailemin ilk göz ağırıyım

  • Orkun Karataş
    Orkun Karataş

    sena bana aşık oldugum kızı çarıstırıo benım cok sewdıım ama onun benı sewmedii bırını çagrıstırıo dunyanın en ii en guzel kızını carıstırıo bnım ıcın herseyı carıstırıo walla dunya bı yana o bı yana ama o beni sewmıo işte ama bn onu hep sewıcem inş.o da benı sewer gunun bırınde bana dua edın dostlar

  • Çöl Şulesi
    Çöl Şulesi

    aciz, acizliğini en güzel duayla(senayla) ifade eder. yalvarmak, yakarmak kula mahsustur.

  • Çöl Şulesi
    Çöl Şulesi

    sena; dua.
    dua olmasaydı, insan, insan olabilirmiydi.

  • Sena Afacan
    Sena Afacan

    hamd ve şükürler olsun anlamı olduğu için ALLAH anneme beni verdiği için hamd olsun sena koymuşş bende bu ismi bana layık gören anneme çok teşekkür edrim

  • Lenaya Ge
    Lenaya Ge

    buarada SENa benm ismim ama öle din içerik felan yok konulmasında..Anlamı var: İsrail-Filistin 80-85 yılları arası dorukta oldugu zman israilde bi canlı bomba patlıyor ve kimse ne nasıl kim anlamıyo? Sonra bi kaset çıkıyor ortaya,kasette bi kız 16 bilemedin 17 yaşında diyor:' BANA GELİNLİK GİYMEK DÜŞERDİ AMA ÜLKEM İÇİN GİYECEĞİM KEFENİN GÖZÜMDE DEĞERİ DAHA YÜKSEKTİR '

    İŞTE ben bu sözlerin ağlattıgı bi babanın evladıyım.Ve bu isim benim omuzuma çok ağır yükler yükledi ama asla iskankar değilim.Hatta daha dik ve daha onurlu yaşamayı öğretti..

    BENİ BU İSME LAİK GÖREN BABAMA sonsuzzzz saygılar....

  • Gülçin Yalçın
    Gülçin Yalçın

    'özge' terimiyle beraber 'bugün en çok tıklananlar'ın bi şaka olduğunu düşündüren terim...