Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Dar Alanda Kısa Paslaşmalar sizce ne demek, Dar Alanda Kısa Paslaşmalar size neyi çağrıştırıyor?

Dar Alanda Kısa Paslaşmalar terimi Doğukan Umut tarafından 10.02.2005 tarihinde eklendi

  • Aylin Mutlu
    Aylin Mutlu 13.02.2007 - 15:08

    biz eski işyerimde çok yapardık,çokta eğlenceliydi ;) birisi birşey yapar,herkes gıcık olmuştur. sonra en çok kıl kapan kişi dayanamaz,ufak bir çemkirir gıcıklığı yapanı,gözucuyla bir süzer etrafı cemaat ne alemde diye,bakışını yakalrsın ve sen de desteklersin,ya işte asıl paslaşma buna derler :)

  • Cem Sagol
    Cem Sagol 10.02.2007 - 23:53

    bütün spor terimleri gibi normal hayata uyarlanmış.......

  • Nade Schnitt
    Nade Schnitt 16.10.2006 - 15:51

    nedir savaslari

  • John Carew
    John Carew 01.10.2006 - 18:21

    Ben film boyutuna gireyim olayın.bence Türk filmi standartlarına göre iyi bir film...

  • Sultan Fatih Yağcı
    Sultan Fatih Yağcı 05.08.2006 - 11:50

    mahalle aralarında
    top oynayan çocuklar..

  • Erkan Orhan
    Erkan Orhan 07.06.2006 - 04:14

    yaşadığımız hayat maalesef....aynısallık....

  • Memo Memili
    Memo Memili 19.04.2006 - 19:35

    'gol olmasa da hareket güzel' cümlesini bağlayacak olsak, 'Remzi olum tamam kızla çıkabilmek için elinden geleni yaptın. boşver kendine dert etme bu kadar...'
    gibi!
    'dar alanda kısa paslaşmalar' ise en az tabutta röveşata gibi futboldan araklanmış, kadın erkek arasındaki duygusal muhabbete iliştirilmiş, hani iliştirildiği yerde yakışıklı duran bir cümle gibi! mi?

  • Aylin Yıldız
    Aylin Yıldız 21.12.2005 - 16:10

    yani haliyle ne olacaktı kısa paslaşacaksın mecbur.

    Film.

  • Oktay
    Oktay 19.11.2005 - 03:22

    sessiz sinema oyununda anlatmaya cesaret eden karşı takımın anında bozguna uğradığı film. çok kolaydı sanki. :)

  • Senem Oguz
    Senem Oguz 20.06.2005 - 18:38

    muhteşem bi hüzün,muhteşem bi oyunculuk,muhteşem replikler...bu filmi çekene,çektirene,izlettirene sonsuz teşekkür. hiç unutmayacağım ve hep izlemek istiyceim filmlerden..

  • Onur Umut
    Onur Umut 28.04.2005 - 19:18

    torba suat: niye böyle oldu be abi? ben çok sevmiştim be abi. o kadar mektup gönderdim insan bir cevap yazar. benim günahım ne be abi?

    hacı: bak koçum! belli olmuyor ama benim bir tek kulağımın arkası kaldı. artık acı çekmekten ve acı çektirmekten zevk almamayı öğrendim. sevgililer...heh! bizim olanlar ya da olmayanlar... hepsi iz bırakır. bu izler şimdi seninki gibi çok derinini çiziyor. hepsi kalır! ama inan yeni izler de olacak. yaşlıları düşün... sanki her şeyi bilirlermiş gibidirler. ama öyle değil. heh! .. ne kadar acı çekersen çek şunu hiç unutma; çizilecek bir yer hep vardır ve çizecek bir yer... ressam olur insanlar başkalarının kalbini kazıya kazıya, ya da resim olurlar senin gibi; kazına kazına.

    torba suat: beni çok derin kazıdılar abi... ama altından sarı yeşil çıktı

  • Doğukan Umut
    Doğukan Umut 26.02.2005 - 14:13

    umutlu insanlar vardır,kaybedenler vardır,küçük hayatların büyük hayalleri,parcalanmıs bir futbol takımı,bir türlü ulasmayan mektupların ve aslında hiç olmayan bir askın öyküsü vardır filmde..mektuplar için ve olmayan ask için soyle der; 'kapalı bir dükkana kira ödedik...'
    hayat fenha halde futbola benzer..

  • Onur Umut
    Onur Umut 11.02.2005 - 19:23

    ' hayat futbola fena halde benzer,futbol şahsi bir oyundur,istediğiniz kadar yetenekli olun,eğer iyi bir takımızız yoksa kaybedersiniz' diye başlıyor ve aynı cümleyele bitiyor film..ben bu filmi o kadar çok sevdim ki nası anlatım bilmiyorum.herşey düzen içinde,oyuncuların hepsi sanki amatör bir film çekiyorlarmış gibi birbirlerini ezmiyorlar.kimse birbirinin üstüne çıkmaya çalışmıyor.imkansızbi aşk var film de,ama imkansızı da yaratanın insannın kendisi olduğu nası güzel anlatılmış.erkan can,farketmez diyor filmde eskiden kara sevdamdı,şimdi yengem yada bacım,ne farkeder.
    burda bir üstatı anmam gerek o da Erkan Can..gemidede de mükemmel bi iş çıkarmıştı.keza burda da öyle.hele hacıyla(savaş dinçel) le ağlama sahnesinde,resmen yara yara en ketumu bile geveze yapacak şekilde oynuyor,bravo..özel bi oyuncudur zaten kendisi....
    film ise harbi çok güzel...