Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Yedi Numara sizce ne demek, Yedi Numara size neyi çağrıştırıyor?

Yedi Numara terimi Burcu Akan tarafından 10.03.2003 tarihinde eklendi

  • Tuğba Kaya
    Tuğba Kaya 10.12.2007 - 08:38

    çok az tv izleyen biri olarak hiç kaçırmadığım bir diziydi
    herkesce çok beğenilen bir diziydi herhalde galiba sanırsam

  • Busra Korkmaz
    Busra Korkmaz 11.08.2007 - 11:34

    Dün ruyamda görmüşüm o diziyi...Çok güzel çok eşsiz bir diziydi...
    Ah Yedi Numara günleri...Bittin ama yinede çok güzeldin...

  • Gulsah Özen
    Gulsah Özen 29.05.2007 - 17:50

    hala ama halaaa bıkmadan her bolumunu tekrar takrar seyredebılırım.. keşke böle kalıtelı ışler olsa hep ekranlarımızda sımdıkı yarışma programlarının yerınde.. ama nerdeee:((

  • Hafire Uzunkaya
    Hafire Uzunkaya 27.03.2007 - 00:31

    çok tatlı bir diziydi..gerçekten severdim :)))

  • Samsam
    Samsam 16.03.2007 - 23:42

    hala hatırlayıp güldüümm kaliteli yayın anlayışı hatırlatan bi efsaneydi şimdie nerde! .. ama açıkçası finall çokk kötüydüü! .. bunun bi hayal olması bni hayal kırıklıına uurattı! ...

  • Lanet Herif
    Lanet Herif 16.03.2007 - 23:30

    güzeldi o günler dedirten dizi...
    hepsi kaliteli oyunculardı

    ah ah nerede o eski diziler :))

  • Ayrılanlar Hala
    Ayrılanlar Hala 25.01.2007 - 11:59

    harikaydı! bir TRT efsanesi daha...
    kalite denince TRT geliyor, izleyinde oyuncu görün tekrarı başladı :))

  • Sayhan Öztürk
    Sayhan Öztürk 24.01.2007 - 22:52

    Gelmiş geçmiş en iyi yerli komedi dizisi...Hatta yabancılardan bile daha iyiydi benim için...

  • Neva
    Neva 31.10.2006 - 13:47

    o bir efsane....

  • Sg
    Sg 01.10.2006 - 18:28

    kendisine ünlü veya sanatçı denen sevimsizlerin olmadığı halde mükemmel iş çıkarılabilceğini gösteren harika dizi...

  • Deli Kadriye
    Deli Kadriye 12.09.2006 - 13:37

    kendimi buldugum, tamammıyla naturel bir dizi. Hiç bir süsleme ve de abartmaların yerel almadıgı, güncel, dogal konuların içerisinde bulundugu,insanları eglendririken onlara bir yandan da ufak ufak dersler veren bence hoş bir dizi devamıı istiyorum amaaaaaaaaaaaa

  • Gönül Tuana
    Gönül Tuana 09.09.2006 - 23:45

    Herkesin kendi hayatından kesitler bulabileceği son derece gerçekçi
    bir dizi..7 numara sayesinde ba$ka bi $ehre gitme cesareti buldum ve üniversiteyi okudum.Türkiye kriterlerine uygun,ailece oturup izleyenebilecek bir dizi..Ke$ke bitmeseydi ama her güzel $eyin bi sonu var orası muhakkak..

  • Asrın Baran
    Asrın Baran 05.09.2006 - 15:03

    ya neden bu kadar güzel olan şeyler çabuk biter armağan benim idolümdü ya bitiyorum ona keşke yeni bölümleri tekrar yayınlansa ne kadar iyi olurdu

  • Gözde Bilir
    Gözde Bilir 04.09.2006 - 22:45

    hayatımda izlediğim engüzel dizidir yedi numara... izledikçe doyulmayan keşke devamı olsaydı ama ozamanda sıkılırdık engüzeli bitmesiydi onu hep gülerek hatırlıyacağım... armağan bacuuuuu

  • İlknur Gündoğdu
    İlknur Gündoğdu 03.09.2006 - 02:07

    ilk yayınlandığında üniversiteye hazırlanıyodumm..öyle arkadaşlarım olucak sandım..öyle ev sahiplerimm...yanılmışımm..:((((izlediğim en güzel,hayat dolu dizilerden biri..

  • N A
    N A 31.08.2006 - 23:49

    hayata dair her şey bizden biri bizim çocuklarımız gibi yaşam karmaşasını dostluklar sayesinde nasıl çözünür hale getirildiğini anlatan bir dizi

  • Alaku Ukala
    Alaku Ukala 31.08.2006 - 13:26

    Bu dizi benim severek izlediğim ve her bölümünde bol bol güldüğüm bir diziydi.

  • Recep Recai Nurcan
    Recep Recai Nurcan 28.08.2006 - 15:29

    Yedi numara bana EŞŞEĞİ çağrıştırıyo..Eskiler bilir yaşlı bi adam vardı eşşeğinin adı yedi numara... :)))

  • Alptekin Gençtürk
    Alptekin Gençtürk 22.08.2006 - 23:31

    Ya yok böyle bişey,oyuncular bu kadar mı doğal olur? ? niye bittiki sanki off offf

  • Sıla Eroğlu
    Sıla Eroğlu 22.08.2006 - 23:01

    ya tam bizim üniversite hayatıydı ya yok böyle bişey

  • Ceren Atmaca
    Ceren Atmaca 21.08.2006 - 20:54

    ya bu dizi anlatılmaz ızlenırdı. gülmekten karnıma agrıların gırdıgını hatırlıyorum.gercekten de zamansız bıttı.umarım tekrarları tekrar tekrar tekrarlanır. BU DIZI HARIKAYDI.

  • Kadir Açıkel
    Kadir Açıkel 21.08.2006 - 13:54

    hakiki öğrenci komedisi.. %100 biz..

    diğer kanallarda gördüğümüz çılgın zengin 'bayağı' öğrenci modelini silip atıyor.
    haydar'ı unutmak kolay mı herhalde galibağ sanursam :))))
    takım elbisenin altına spor ayakkabısı ile üniveristeye giden recep dikkatimi çekti. hangimiz bu cesaretle gidebiliyoruz :)))

    Trt'den tekrar yayınlamalarını diliyorum..

  • Metehan Demirci
    Metehan Demirci 21.08.2006 - 11:29

    günlük hayatımız içerisinde olan ne varsa 7 numara dizisinde de o var. arkadaşlık,dostluk,komşuluk ve günlük hayatımızda başımıza gelebilecek olayları ve tüm beşeri ilişkileri bizlere eğlenceli bir biçimde bizlere geri veren harikulade bir proğram.inşaallah yapımcı firma tekrar
    bizlerin yedi numara sakinleriyle olan komşuluğumuzu devam ettirirler :)
    sevgilerle

  • Dilara
    Dilara 19.08.2006 - 17:29

    yaa izledıgım en harıka dizi ya.keşke devamı cekılsse.kahkahalarla izlerdım yetmedı tekrarlarını bır daha izledım.kesınlıkle izledıgım en ıyı diziydi.

  • Kürşat Demir
    Kürşat Demir 16.08.2006 - 14:58

    üniversite hayatını anlatan en gerçekçi diziydi bence böyle güzel şeyler yok edilmemeli

  • Mustafa Kaplan
    Mustafa Kaplan 14.08.2006 - 17:58

    çok güzel bir dizi...dizinin niye sona erdiğini trt den sorduk...yapımcı firmanın diziyi çekmekten vazgeçtiklerini söylediler...yerine bi çok şey denediler ama hiç biri 7 numara'nın yerini tutmadı...belki biraz daha ısrarcı olmalıyız....

  • Yıldız Demirel
    Yıldız Demirel 14.08.2006 - 16:35

    Azerbeycan televizyonunda bir bingo oyununda en çok güldüğüm numara....))))))))

    yetti nömreee.... :))

  • Göksel Yavuz
    Göksel Yavuz 14.08.2006 - 16:00

    bu dizi gerçekten çok güzel. arkadaşlar sormuş ne zaman tekrarı verilecek diye. genellikle her sene ramazan ayında tekrarını veriyorlar, az kaldı yani. bilmiyorum haberiniz varmı ama recep ve haydar şu an 'ah bi polis olsam' dizisinde oynuyorlar

  • Olgu Duru
    Olgu Duru 13.08.2006 - 09:45

    heralde galiba sanursam,mükemmel ötesi bir dizi....hayatın hala gülünebilecek kadar güzel şeyler barındırdığını anlatıyor bence :)

  • Mehmet Ali
    Mehmet Ali 12.08.2006 - 12:58

    süper bişe ya ama başlamıyoor başlarsa bana haber verirseniz memnun olluruum

  • Nurten Temel
    Nurten Temel 11.08.2006 - 19:57

    sanki bizden biileriydiler receple ayten bacuunun çekişmesii haydarla armaganın aşk ı hele asiye ile meryem yokmuu...rüya cansu vahit emüü zeliha yenge ii kii girdiniz hayatımıza....

  • Coşkun Dalbastı
    Coşkun Dalbastı 10.08.2006 - 12:02

    hayatın ne kadar basit ve basit yaşandığında ne kadar eğlenceli olduğunu anlatan bir diziydi bitmesine çok üzüldüm:((((((

  • Işıl Kılıç
    Işıl Kılıç 07.08.2006 - 17:49

    acayip kaliteli bi diziydi diye düsünüorum karakterlerin hepsine bayıldım esprilerin hepsine bayıldım senaryonun tümüne özelliklede sonuna bayıldım keşke hala böyle diziler yapılıyo olsa yaklaşanlar var ama hiç birinin bu kadar kaliteli olacağını sanmıyorum açıkçası! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

  • Selin Alpat
    Selin Alpat 06.08.2006 - 09:11

    Ya olduğun gibi görün,
    Ya göründüğün gibi ol.

  • Ela Mihrace
    Ela Mihrace 03.08.2006 - 21:18

    en güzel en iyi en hoş diziydi her bölümünü seyrettim tek dizi aklı başında armağanıyla çılgım ayteniyle tasarruf abidesi mürsüflük yapmamak için tekirdağa markete giden :))) recebiyle hepsi bir başka diziydi

  • Zerrin Az
    Zerrin Az 03.08.2006 - 16:35

    İzlediğim en harkulade bir diziydi.hiç usanmadan yeniymiş gibi tekrar tekrar izlemeye doyamam.hele armağan ve haydarın gizli aşkları yokmuydu...nerdeyse tıpkı ben... açıkçası fazla lafa gerek yok müsrüflük..... :))))

  • Mehmet Tosun
    Mehmet Tosun 02.08.2006 - 02:38

    herhalde galiba sanırsam seyrettigim en güzel dizi hacep recep :)

  • Cem Sagol
    Cem Sagol 01.08.2006 - 23:00

    müthiş karakterler
    harika bir senaristi oldugundan eminim

  • Esin Altuntaş
    Esin Altuntaş 01.08.2006 - 12:36

    diğer saçmalıklara hayatın kendisi diyenlere duyurulur işte bu dizi hayattı,gerçek hayattı mükemmmel bir diziydi hele o SABİT

  • Dilan Baltas
    Dilan Baltas 30.07.2006 - 21:45

    hakkaten harika! izlerken zevk duyduğum sayılı dizilerden ve oyuncularına bayılıyorum ayrıca ailece izlenebilecek bir dizi bence yedi numara gibi sanatsal değeri olan kaliteli dizilere sahip çıkılmalıdır

  • Emrah Demir
    Emrah Demir 29.07.2006 - 13:02

    âdâba mugayyir kelimeler kullanmadan da espri yapılabileceğini,Türkçe mizahın nasıl olması gerektiğini gösteren; yapım,oyunculuk ve dizi yayıncılığı açısından harika bir yapımdı

  • Esra Yıldız
    Esra Yıldız 27.07.2006 - 15:06

    allahım süper ya hayatımda izlediğim en güzel dizi diğer gerizaklı yönetmenler gibi sakız gibi sündürmediler yönetmeni tebrik ediyorum allahım bütün oyuncular bi harikaydı müthiş bir diziydi...

  • Cansu Cancan
    Cansu Cancan 25.07.2006 - 21:44

    herkesin ögrenicilik yillarinda yasamasi gereken güzel anilar.... hala izlemekten bikmam....

  • Erol Altuğ
    Erol Altuğ 25.07.2006 - 19:27

    ZELİHA VE KUZUCUKLARI DEMEK.... ENGİN ALKAN'a hayran ettiren dizi...sesini duymak için ŞİRİNLER'i bile zevkle izliyorum bu yaştan sonra...bi insan hem VAHİT EMMİ'yi hem ŞİRİN BABA'yı bu kadar mükemmel seslendirir mi? iyiki var böyle gerçek sanatçılar...kadronun hepsi mükemmeldi insan hangisini seveceğini şaşırıyordu...

  • Merve Aytar
    Merve Aytar 23.07.2006 - 19:09

    yedi numara.....hep güldüren eğlendiren bir diziydi her güzel şey gibi oda bitti.yinede böle birşeyi rastgelip izledeğim iiçin kendimi şanslı hissediyorum.

  • Pelin Demirhan
    Pelin Demirhan 21.07.2006 - 23:59

    Yedi numara gerçekten harika bi diziydi.. Ama bana sorarsanız bitmesi iyi oldu çünkü tadı damağımızda kaldı çoğu dizi gibi suyunu çıkarmadılar bu yüzden iyi hatırlıyoruz ya yedi numarayı :)

  • Gamze Kutlu
    Gamze Kutlu 21.07.2006 - 09:58

    yedi numara cok kaliteli,espirili,güldüren eglendiren bi dizi bence

  • Coşkun Dalbastı
    Coşkun Dalbastı 19.07.2006 - 21:13

    ya güzel olan her dizi neden çabucak yayından kaldırılıyor anlamıyorum tekrarları bile bu kadar izlenen bir diziyi bitirmek bence saçmalık

  • Necla Şimşek
    Necla Şimşek 19.07.2006 - 14:11

    yedi numara gerçekten çok muhteşem bi diziydi (tekrarlarını bile bi çokkez izledim) bu dönemde böyle güzel komedi dizileri hatta güzel dizi bulmak imkansızlaştı

  • Dursun Ali Şenyurt
    Dursun Ali Şenyurt 18.07.2006 - 22:24

    bu diziye süper diyemem çünkü süper deil süper ötesi harika bişey
    günün 24 saati yayınlansa bile izlerim. hemde hiç bıkmadan