Kültür Sanat Edebiyat Şiir

kerem özyeğen sizce ne demek, kerem özyeğen size neyi çağrıştırıyor?

kerem özyeğen terimi Emsar– tarafından 11.02.2005 tarihinde eklendi

  • Gözde Akbulut
    Gözde Akbulut 10.07.2008 - 23:33

    Mor ve Ötesi'nin gitaristi,mütevazi,şeker,yakışıklı,esprili,harikulade insan,abicim,herşeyim..

  • Berivan Yıldırım
    Berivan Yıldırım 03.11.2007 - 15:23

    Çok güzel gitar çalıyosun :) (bu arada sesinde çok hoş :)) sahne performansın SÜPER ;) İnşallah bi gün bende senin gibi gitar çalabilirm ;) kıvırcık saç sana çok YAKIŞIYO ;)

  • Berivan Yıldırım
    Berivan Yıldırım 12.09.2007 - 16:47

    Ayıp olmaz mı klibiniz MUHTEŞEM OLMUŞ :) Çok beyendim.Her zaman ki gibi muhteşem gitar çalıyodun :) Diğer kliblerinizdede öyle :) Mor ve ötesini çokkkkkkkkk seviyom :)

  • Berivan Yıldırım
    Berivan Yıldırım 13.07.2007 - 14:58

    ♥ Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.

  • Berivan Yıldırım
    Berivan Yıldırım 13.07.2007 - 14:54

    ♥ Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...

  • Berivan Yıldırım
    Berivan Yıldırım 13.07.2007 - 14:49

    ♥ Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

  • Berivan Yıldırım
    Berivan Yıldırım 12.07.2007 - 20:20

    sizi tekrar d.bakıra konser vermeye bekliyoruz :) konser harikaydı!

  • Berivan Yıldırım
    Berivan Yıldırım 11.07.2007 - 17:39

    GİTAR ÇALIŞINA BAYILIYORUM ;)

  • Hoodoo
    Hoodoo 19.11.2006 - 21:59

    rockizm kapsamında olan konsere gittik,ardından biosa.çok geçmeden grup üyeleri bara geldiler.kerem özyeğen ve harun tekinin yanında güzel hatunlar vardı inkar edemiyeceğim.biri sarışın diğeri kızıldı yanılmıyorsam.bir süre onları izledik.bayaa eğlendiler.ama sonra nolduysa kerem bey bardan gitti,harun beyin yaptığı şeyleri anlatmayacağım bile.ağzımız açık izledik..hani diyorlar ya' iyi çocuklar,kültürlü çocuklar,temiz ahlaklı beyefendiler'diye..
    beyefendilik kalp kırmaktan mı ibarettir sorarım sizlere..

  • Handan Yerlitaş
    Handan Yerlitaş 19.11.2006 - 21:50

    gecen gece rokizmir festivalinde yer alan grubu ile sahnede dinleyicileri coşturmuş konser bitiminde de kızıl saçlı sevgilisi ile alsancakta görülmüştür.Grubun solisti Harun Tekin'inde son 4-5 aydır yanında gördüğüm sarışın sevgilisi kaan tangözeyle adı anılmış olan bahsi gecen İzmirli sarışın hatundur.Tüm gece boyunca karşı taraftan arkadaşlarımla eğlenirken takip ettiğim kadarı ile ikilinin birbirlerine olan yakınlığı takdire layikken yapılan bir ayıp ile tüm geceleri maf olmuş,mekanda ki insanlarında keyfi harun tekin sayesinde yeterince kaçmıştır.şiddete bulaşmadığıma şükrediniz! !

  • Özge Karsli
    Özge Karsli 14.07.2006 - 00:10

    bir pena da fena olmazdııı :)

  • Özge Karsli
    Özge Karsli 13.07.2006 - 23:54

    kerem olurda bu msjı görürsen lütfen benle irtibata geç.anneni kaybetmişsin inan çok üzüldüm.bunun nasıl bir duygu olduğunu biliyorum.başın sağolsun.gitar ve sen wazgeçilmezsiniz...kendine dikkat et.hep gül insan gülümsedikçe varolur.

  • Gözde Deniz
    Gözde Deniz 05.07.2006 - 09:37

    onlar için bastırdığımız tişörtü imzalarken söylemediği güzel söz kalmadı............bizi çok sevindirdi....taaaa kiiii tişörtün arkasını çevirinceye kadar...arkasında onlardan alıntı bir söz vardı ki o da şöyledir..'GÜZEL BİR HAREKET ÇEKMİŞİM DÜNYAYA'..........görünce çok şaşırdı....eveledi geveledi.....ve sürekli çok şey bir söz bu dedi.........çok ne olduğunu ısrarla sorduğumda ise aklına başka bir şey gelmediğinden olsa gerek,,,,,,çok iddialı bir söz bu dedi...ama asıl bulmaya çalıştığı sıfatın o olmadığından çok eminim....daha acımasız ve daha aşağalayıcı bir şeyler aklından geçtiyse de söylemedi..........sonrasında düşününce acaba bu sözün GÜL KENDİNE albümlerinde on birinci şarkı olan 'BİR'in bitiminde yer alan hidden track olduğunu unutup unutmadığı hakkında saçma bir soru takıldı aklıma......herneyse ne olursa olsun seviyorum ben bu şaşkın ördeği...........

  • Nilüfer Kunter
    Nilüfer Kunter 29.06.2006 - 16:24

    çok ii bi müzisyen her şeyden önemlisi..resmen adam gitarı konuşturuo..başarılarının dewamını diLiorm..umarım harun we onla bi gn tanşma fırsatını bulurum=)

  • Onur Garip
    Onur Garip 14.06.2006 - 20:07

    albüm çıkmadan az bi vakit önce annesini kaybetmiş,fakat yılmayarak,kopmayarak hayattan işine ve grubuna ne kadar bağlı olduğunu; artık müzikten zevk almıomu acep? diye endişe edenlere BÜYÜK DÜŞLER'deki elektro riffleriyle cevap veren,en başaraılı elekrto morcu...

    sosyoloji eğitimi almıştır..şebnem ferahın son albümünde back vokal ve gitarda tınılarını bulabilirsiniz..konserlerde yerinde duramaz,hoplar,zıplar ve neşemize neşe katar...çok konuşmaz ama çok güzel güler ve çalar :)

  • Burcin
    Burcin 21.04.2006 - 22:37

    ewet başı saolsun..çok üzgündü:(:(

  • Nilüfer Kunter
    Nilüfer Kunter 09.04.2006 - 19:41

    mor we ötesiinin en çılgın elemanlarından..geçen ay annesi ölmş..:(:(başı saolsun..

  • Nilüfer Kunter
    Nilüfer Kunter 09.04.2006 - 19:41

    mor we ötesiinin en çılgın elemanlarından..geçen ay annesi ölmş..:(:(başı saolsun..

  • Senem Eren
    Senem Eren 23.02.2006 - 11:16

    mvö'nin başarılı elemanı. kendilerini çıktılarından beri takip etmiyorum. ama sanırım yeterince bilgim vardır. türkiyenin en kültürlü grubunun dolayısıyla kültürlü bir elemanıdır kendisi.

  • Burcin
    Burcin 23.01.2006 - 22:43

    eee kimse yokmu kerem hakkında yorumda buluncak? e hadi ama...

  • Burcin
    Burcin 19.01.2006 - 01:39

    ok.benim sana darıldığım falan yoktu zaten.ama farketmez yani.ben ole biliyorum. :)
    nekadar doğru orasını bilemem tabii..

  • Hazal Tüfekçi
    Hazal Tüfekçi 18.01.2006 - 16:43

    üniversite mezunumu eksi solukte ole yazmıodu nese hadi barısalım

  • Burcin
    Burcin 18.01.2006 - 00:26

    bak demekki insan istedii zaman sakin olabiliyormuş.nyse sn merak etme o halinden memnundur eminim.ztn memnun değilse ble gruptan ayrılır onu orda zorla tutan yok.ayrıca o üni.mezunu.

  • Hazal Tüfekçi
    Hazal Tüfekçi 17.01.2006 - 16:55

    ha bende takip etmiyodum ilk cıktıklarından beri.sen nerden biliyorsun.hem ben oğle düşünüyorum ben mor ve otesinin gidasına kotü demedim o rahatsız oluyodur bu durumdan belki alala.iyi o zaman kendi gidisatından memnun değil gibi bir hali var o zaman.bi problemi var belli

  • Burcin
    Burcin 16.01.2006 - 21:12

    cnm bn 19 yaşındayım.bunun yaşla veya herhangi birşeyle ilgisi yok.ayrıca bn ilk çıktıkları yıldan beri takip ediyorum onları! oyuzden benden fazla bilgin olması biraz komik bi durum.tabi öyleyse.nyse bn o tv programını izlemedim.ama öyle birşey demişsede seninde yazdığın ve anladığın gibi(umarım öyledir) KEREM gitarından eskisi kadar zewk almıyormuş.ve bu sözü onun grubun gidişatından rahatsız olduğu anlamına gelmez.ayrıca sana şiddet gösterdiğim falan yok.zaten tanımadığım insanlara gerektiğinden fazla ilgi ve alakayı gösteren bir insan değilim.sadece senin yanlış olan yorumuna tepkimi gösteriyorum.haz-al CIM!

  • Hazal Tüfekçi
    Hazal Tüfekçi 16.01.2006 - 19:55

    yorumu nasıl okudun bilmiyorum.eminim senden daha fazla bilgim vardır.tv programında gitarıman eskisi kadar keyif almıyorum gibisinden bir acıklama yapmıstı sadece bende değil onun hakkında birazcık bilgisi olan insan bulunduğu durumdan rahatsız olduğunu anlar.bir cok kişide bu konu hakkında benimkine benzer yorum yapmıstır bence problem boğle düşünenlerde değil sende.sanki hakaret ettik yorum yapıp yapmamıda sana sormıyacağım heralde. belliki küçük sün nese tartısma istemem ama ne bu siddet

  • Burcin
    Burcin 15.01.2006 - 23:23

    pardon ne depresif halini gördün acaba? hem gayet halinden memnun o.zaten mor ve ötesi hakkında daha doğrusu kerem özyeğen hakkında hiçbirşey bilmediğin ortada.oyüzden bence birdaha yorum yapma! bu yorumlar haz-al a!

  • Burcin
    Burcin 15.01.2006 - 23:22

    pardon ne depresif halini gördün acaba? hem gayet halinden memnun o.zaten mor ve ötesi hakkında daha doğrusu kerem özyeğen hakkında hiçbirşey bilmediğin ortada.oyüzden bence birdaha yorum yapma! bu yorumlar haz-al a!

  • Hazal Tüfekçi
    Hazal Tüfekçi 14.01.2006 - 18:50

    multiyetenek müzisyen.mor ve otesinin aldığı son sekilden rahatsız depresif bir hali var.grubun üniversite mezunu olmayan tek üyesi yanılmıyorsam.diğer grup üyeleri gibi onunda ağzından kültür akıyor

  • Burcin
    Burcin 09.01.2006 - 18:15

    ya arkadaşlar bende keremi acayip beğeniyorum.sürekli rüyalarıma falan giriyor.sewdiğim herkesi ona benzetmeye başladım.o derece hayranıyım.konserlerine falan gidiyorum.hatta fotoğrafını çektiğimi görünce poz falan verdi :) çok şirin yaa.kereme laf atan arkadaşlar kendilerini bilmez insanlar.ve lütfen böyle insanlar gelip buraya üye falan olmasınlar.vede keremin cep nosunu falan nerden buluyorsunuz.ve elinde kerem resmi bulunanlar lütfen bana yollasın.sewgiler..KEREM SANA BAYILIYORUM..(vede kereme mail atmıştım.bana 20 gün sonra cvp attı! :))

  • Güneş Ünal
    Güneş Ünal 01.01.2006 - 23:57

    müzik sempati konser

  • Setenay Gültekin
    Setenay Gültekin 31.12.2005 - 23:19

    biraz aşağıda keremci rumuzlu bi kız var okursunuz ben onun en iyi arkadaşıyım tam bi keremi çoooook seviyo okulda onu herkese karşı savunuyo amA harbi iii gitarist

  • Funda Kalayci
    Funda Kalayci 11.12.2005 - 18:41

    ya aranizdan hangi arkadas onunla telde konusmus? ? ?

  • Gülçin Yilmaz
    Gülçin Yilmaz 11.12.2005 - 18:33

    googleda yaptığım ufak araştırma sonucu mor ve ötesi üyesi olduğunu öğrendiğim müzisyen...afferim çocuğa:P

  • Funda Kalayci
    Funda Kalayci 11.12.2005 - 18:21

    tsk ederim bana katildigin icin ama cok büyük bir sorun var bende ya
    ben viyanadanim ve hic buralara gelmiyorlar konser icin bana mail yazmisti kerem özyegen demistiki elbet bir konerde tanisiriz ama nerdeee:((((
    o yüzden siz cok daha sanslisin ya! ! !

  • Beyda Kırcı
    Beyda Kırcı 11.12.2005 - 16:09

    kerem_lover sana katlıyorum sonuna kadar.harundan cok daha tatlı o yaa. bencede keske o ön planda olsa.cooooooook sefiom ya dünyanın en mükemmel insanı o.

  • Funda Kalayci
    Funda Kalayci 11.12.2005 - 04:29

    ya kereme asigim ben yaa........insann bu kadar tatli olur keske harun tekinin yerine kerem hep ön planda olsa
    bu arada aranizdan biri onunla telefondami konusmus:o
    amanin nerde o kisi :)

  • Gözde Deniz
    Gözde Deniz 08.12.2005 - 16:21

    doğumgününü sahnede kutladılar.küçücük bi pasta getirdiler, o da mumları söndürdü.çok mutlu oldu.ayrıca çok da havasındaydı o gece.26 EYLÜL,adana...

  • Beyda Kırcı
    Beyda Kırcı 29.11.2005 - 19:34

    yok onun gibi harika bi insan dahaaaaaaa bende onun gibi calmak istiom gitarı. dünyanın en mükemmel gitaristi
    ... dünyanın en yakısıklı en tatlı en mükemmel insanı o yaa... yoktur heralde onu benim kadar seven

  • Beyda Kırcı
    Beyda Kırcı 29.11.2005 - 19:07

    benim hayatımın anlamı o yok ondan daha mükemmel bi insan....süper yetenekli yaa. cooooooooooooook seviyorum ya

  • Mervel Gezgin
    Mervel Gezgin 20.11.2005 - 11:42

    kerem özyeğen...sevilesi insan.o kadar kibar ve şekerki...yaptığım bi salaklığa gülümseyip göz kırparak karşılık vermesi onu gözümde ayrıca yüceltmiştir.abim o benim! kerem abim,canım abim!

  • Sinem Kılıç
    Sinem Kılıç 06.09.2005 - 12:23

    kerem o başka ya.harun gibi fiziğiyle değilde başarısıyla önn plana cıkıyor.nedense harun sevgili kerem abi oluyor.aynı yaştalar oysaki.muhabbet etmekten en zewk aldığım kiişi

  • Sinem Kılıç
    Sinem Kılıç 06.09.2005 - 12:18

    kerem oldu olalı mütevazi ve dinleyicisiyle göz teması kuran bi arkadaşım.ama son konserine gittiğimde fazladan penası olmaadığı için gitar teli paketi vermişti.saygı duyarım.insan ona sarılırken hiç bşe düşünmek istemiyor

  • Aylin Bozkurt
    Aylin Bozkurt 01.08.2005 - 10:13

    Tekirdağ çorlu ya imza gününe geldi kendisi...grup çok iyi ama O'nun yeri ayrı..'AŞKIN GÜCÜ,GÜÇ AŞKINA BASKIN GELDİĞİ ZAMAN DÜNYADA BARIŞ SAĞLANACAKTIR! 'dedim j.hendrix'i sewdiğini bildiğim için...ben de onu çok sewiyorum...herkes doğru tespit etmiş:Şahane çalıyor,gitar O'na çok yakışıyor...! en son parkorman şebnem ferah konserinde süpriz gibi çıktı sahneye,tarkan gözübüyük le beraber(o da ayrı bir efsane) ... kerem sen çok önemlisin,olmalısın,çalmalısın.
    aylin

  • Nilüfer Aral
    Nilüfer Aral 05.07.2005 - 18:47

    Slm ben dorusu HARUN hastasııım.Kerem'i çook taktir edioruum..Ama bi konuya değinmek istiyorum.Bir magazin programında KIRAÇ mor ve ötesi'nin adını kirletmek için neler neler söledi.Doğrusu hiç biri yalan diiildİ.Kıraç _MOR VE ÖTESİ'nden bazı üyeler uyuşturucu kullanıyor dedi.Ve bu şarkılar uyuşturucuyla yapılıyo dedi.Kerem Özyeğen'de mikrofonu alıpp _Bu kimseyi ilgilendirmez dedi..
    Benim kadar Mor ve Ötesi'ni sewn yoktur herlade ama alkolikler ve uyuuşturucu kullanıyorlar..İster İnanıın İster İnanmayın arkadaşlar...

  • Sinem Kılıç
    Sinem Kılıç 01.07.2005 - 10:00

    harun aşıkları bittikten sonra kereme asılcaklar.böyle bi manyaklık war bu antolojide..ekşi sözlük yazarlığımın dışında burdada bi el oynatmak düzen wermwk gerekio...keremin penası hala bende..izmirden istanbula geldim kendisini görmek için ama trabzona uçmuş bile

  • Sinem Kılıç
    Sinem Kılıç 01.07.2005 - 09:57

    kerem arkadaşımda...ondan hoşlandıımı farkeettim.ben başlatmadım...ilk o geldi arkamdan belime saırldı..hoşuma gitmedi değil.onun gibi tarz insanlar zor bulunuo zaten...ayrıca yalın özürlüsüde bu aralar keremi taklit ediyor.niçin aynı müzik şirketindeler...yalın gibi sonradan görmeler yokmu...allahım niye herkesi su antolojiye üye yapıyosun..sınavdan geçirsene..kerem abimizin adını kirletiyolar...

  • Samet Kılıç
    Samet Kılıç 05.06.2005 - 15:37

    kerem abiyle bundan 1.5hafta önce telde konustum cok iyi bir insan istanbula gidince eger kabul ederse bulusmak istiyorum cünkü lespaul alıcam fikrine ihtiyacım var.goldtop :)

  • Samet Kılıç
    Samet Kılıç 29.05.2005 - 19:04

    cok iyi bir gitarist lespaul u cok iyi kullanıyor goldtopla birlemis bir adam
    kerem özyegen türkiyede gercekten duyguyla calan tek gitarist

  • Samet Kılıç
    Samet Kılıç 27.05.2005 - 21:34

    NE Mİ cagrıstırıyo DELAY LEVEL :) Abim benim kerem abi ya gerisi yalan svip calısıyorum malmsteen falan ama senin gibi duygulu ıkmıyo hicbiri..............