Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Şiir Yarışması

cengiz kurtoğlu sizce ne demek, cengiz kurtoğlu size neyi çağrıştırıyor?

cengiz kurtoğlu terimi Hüseyin Büyükbaş tarafından tarihinde eklendi

  • Hanife Türkyolu
    Hanife Türkyolu

    arebesk müzik sewerlerinin arebesktte 'en'ler içinde sahibi...hala da öle...ama tek far k yaşlandı birasss=) =) =))

  • Osman Aslan
    Osman Aslan

    Tarzının en iyi 3 isminden biri..

  • İsim Lazım Değil
    İsim Lazım Değil

    gençliğimin şarkılarını söyleyen adam

  • Yaşar Özcan
    Yaşar Özcan

    eski tarabya

  • Engin Alca
    Engin Alca

    Yaklaşık 4 yıl önce kendisini canlı olarak izlemeye gittim. 2 şarkı söyledikten sonra nefessiz kalmıştı.Artık söyleyemiyor eskisi gibi.

  • Suzanna Moon
    Suzanna Moon

    Cengiz kurdoğlu,O kendine has müziği ile sevenlerinin gönlünde taht kurmuş bir yaşayan efsanedir.


    En beğendiğim parçası ise yaralı dır, Allah yolunu açık eylesin.

  • Bünyamin Demirci
    Bünyamin Demirci

    farkımız tarzımız cengiz baba baş tacımız :)

    tarzının ötesinde bir ' kişi ' bence tarzıyla kişi olamayanlara inat

  • Melahat Karaman
    Melahat Karaman

    cengiz baba daha ne olsun anlatılmaz dınlenırr

  • Melahat Karaman
    Melahat Karaman

    cengız baba daha ne olsunkı sevıyorumm onu dınlemek dınlendırıyor benıı her sarkısıda mutlaka yasanmıslık varr herkezz kendıne gore bıseylerr bulur ondaa kalıtalı adam kalıtalı müzik bence yıllarım sarkısın da cok özell bır anlamı var benım icin

  • Buse As
    Buse As

    dün gece resmını optumde yattım..
    ve lıselım ahh lıse ahh :))

  • Hamza
    Hamza

    özel hayatıyla hiç gündeme gelmıyen sadece yaptiği iş ile konuşulan sanat camisasında eşine zor rastlanır bir sanat adamı...

  • Oktay Karaca
    Oktay Karaca

    yanımdaki iş arkadaşım her ne kadar dövecekmiş gibi baksada ya bu adam bu işi iyi yapıyor yada ben ayyaşın tekiyim...

  • Harun Özer
    Harun Özer

    Allahım o ne ses öle yok böle bi şey, kadife kadife, ağlayasım geliyo yaaa şarkılarında:(, süpersin cengiz abi bugüne kadar en ufak sansasyon yaşamadın, DÖRT DÖRTLÜK ADAM GİBİ ADAM


    Farkımız Tarzımız Cengiz Baba Baş Tacımız

  • Ayşe Şengül
    Ayşe Şengül

    cengiz kurtoğlu bana aşkı sevmeyi çağrıştırıyor

  • Ela Mihrace
    Ela Mihrace

    iğrenç şarkıları sözleri ıyyyyyyyyyyyyyy

  • Nusret Samancı
    Nusret Samancı

    Farkımız Tarzımız Cengizbaba Bas Tacimiz..

  • Stora Black
    Stora Black

    saygıyı hak eden çok kaliteli bir insan..

    keşke playback yapmasa...

  • Gurkan
    Gurkan

    cengiz kurtoglu demek yasayan efsane demek. OLMASAYDI DERDIMIZ SOYLERMIYDI CENGIZ ABIMIZZZ o kadar

  • Ferdi Şavk
    Ferdi Şavk

    senin eserin....

  • Murat Yıldız
    Murat Yıldız

    kulağa hoş gelen parçaları var hele bide şarkılarını popçular söyleyip satış rekoru falan kırıyor

  • Ayhan Akarca
    Ayhan Akarca

    CENGİZ KURTOĞLU DEMEK ŞARKILARI UNUTULMAYAN MODASI GEÇMEYEN YILLANMIŞ ŞARAP GİBİ DİNLEDİKÇE GÜZELLEŞEN ALEMİN GELMİŞ GEÇMİŞ EN BÜYÜK BABASIDIR O BİR YAŞAYAN EFSANE O BİR C VİTAMİNİ DİR

  • Tuncay Kangal
    Tuncay Kangal

    tavernacılar=ümit besen,arif susam ve karadenizli gürcü cengiz kurtoğlu v.s.,dün gece resmini öptümde yattım

  • Hale Akıncı
    Hale Akıncı

    Efsane demek benim için anlamı çok büyük aile çevre herkez benim yüzümden alışkanlıkları oldu sayın cengiz abime 75 yaşındaki babannem bile ben dinlerken şanssızım şarkısına eşlik edebilecek kadar fanatik yaptırdım ben ise allaha kaldım ama bir şeye üzgünüm sayın cengiz kurtoğlu ant bir otelde çalışanlara hakaret ettiği gerekcesiyle dedikodu dolaştı ama ben bunlara inanmıyorum cengiz kurtoğluna saygım sonsuz sanatçılığına gerisi beni ilgilendirmez..

  • Emrah Avcı
    Emrah Avcı

    babadan oğula geçen bir şey olsa gerek cengiz kurtoğlu aşkı.. babam da hayranındı ben ondan da beterim.... ve çocuğuma ilk olarak senin şarkılarını öğreteceğim.... ve sen kalbimizde sonsuz kalacaksın..... çok yaşa baba... sensiz inan olmuyor......allah'a emanet ol....

  • İmran Tekin
    İmran Tekin

    ne anlıyorlarki bu adamın arabesk kokan saçma sapan müziğinden hayret bişey yaw

  • Arzu Çaliş
    Arzu Çaliş

    gece ders çalişirken kafamı kitaplardan kaldirmama sebep olan şarkilarin sahibi....

  • Sudenur Yücecınar
    Sudenur Yücecınar

    cengiz kurtoğlu ben kendımı bıldım bılelı onu dınlıyorum bende serisi var onunla büyüdüm onunla saçlarım ağarıyor ilk çıkardığı kasetten son çıkardığına kadar serisine sahıbım onu bir abı gıbı ayrıca büyük bir hayranlıkla sevıyorum onun için hergün dua edıyorum inşallah hiçbir zaman hasta olmasın diye oğlu askerde allah kavustursun zannetmıyorum kı bir daha dünyaya cengız kurtoğlu gibi birisi gelsin onun sesini duyduğum zaman dış dünyayla bağlantım kesiliuor yoga yapar gibi oluyorum yeni kaset çıkarmasını dört gözle beklıyorum

  • Arzu Çalhan
    Arzu Çalhan

    süpersin cengiz abi! ! !
    müziğin kralını sen yapıyorsun.karadenizin gururusun

  • Arzu Çalhan
    Arzu Çalhan

    hayattaki herşeysin cengiz abi

  • Hakan Yıldırım
    Hakan Yıldırım

    slm arkadaşlar cngiz babyı sevmeyen ölsün o alemin kralı sevgi aşk hüzün ve keeder gibi dertlerimize birebir şarkılarıyla bize birer deva gibi gelirken bazende sevdiklerimizi birasda olsa hatırlamak için yetiyor herzaman ve daima gönülmüzün tek kralı sevgilerimiz ve herşeyimizle cengiz baba fanatiğiyiz olmasydı derdimiz söylemezdi cengiz abimiz........