Kültür Sanat Edebiyat Şiir

betül sizce ne demek, betül size neyi çağrıştırıyor?

betül terimi Betul Gez tarafından 15.05.2006 tarihinde eklendi

  • Betül Işık
    Betül Işık 26.01.2011 - 00:58

    Betül benim ismim, ismimi severim bazen ismim karakterime yön veriyor sanki bunaltıyor beni ama genelde ismimi beğenirim

  • Kamusal Alan Olimpiyatları
    Kamusal Alan Olimpiyatları 02.04.2010 - 17:31

    seviyorum bu ismi hemde çok :)))

  • Mümin Erol
    Mümin Erol 20.02.2010 - 12:45

    betül sevdiğim kadın betül ismi bana hayatı paylaşmayı,sevmeyi,yaşamayı,öğreten bir isim.onu çok çok deliler gibi seviyorum onunla mutlu bereberlik diliyorum allahtan.haziranda nişanlanıyorum.hayatımın anlamı betüliçem sen çok seviyorum hep benim ol aşkım

  • Gürol Sezgin
    Gürol Sezgin 02.07.2009 - 17:52

    betül benim hayatımı değiştiren 5. yılımı doldurmak üzere olduğum hayat arkadaşım. isim anlamı namuslu iffetli kadınmış. kesinlikle kişiliğine etki etmiş bir isim. keşke herkes eşim gibi olabilse. ben ona farklı isimlerde ürettim tabi saysam kaçtane var. betüş, betsy, en sevdiğim BETÜLİÇE, çirkinüs betülüs, bety. bet gibi şekillerde ifade etsemde o en çok BETÜLİÇEden hoşlanıyor.

  • Betül Aras
    Betül Aras 18.05.2009 - 11:48

    betül..bn oluorm bna uymayn bi ism.swmiorm yane! anlam olaraq qüsel ama bna bras aqr qaçıo bea!

  • Ertuğrul Yaprak
    Ertuğrul Yaprak 11.04.2009 - 11:28

    betül benim aşkım yalnız ben onu tatlı şeker anlamıyla düşünüyorum sewgilerle ertu

  • Yunus Aydemir
    Yunus Aydemir 08.03.2009 - 19:17

    Betül benim sözlümün ismi ve hep kendisine betüş dememi ister bende hayır senin ismin betül gerççi betül dememede kızıyo ismiyle hitap etmiycekmişim niye çünkü tuhafına gidiyomus ben betül deyince arkadasım deilsin diyo neyse benim bildiğim betül:çok temiz iffetli namusunu düşkün ve şeker anlamlarına geliyo ve benim bitanem olması gerenkenden de tatlı teşekkürler iyi çalışmalar MuSTi...

  • Betül Güllüce
    Betül Güllüce 11.02.2009 - 11:58

    benim adımda betül ismimin betül olmasından dolayı mutluyum...anlamı; Kök salmış fidan,Hz.Fatma'nın ünvanı,temiz,iffetli kadın.. :))

  • Betül Demir
    Betül Demir 30.11.2008 - 15:37

    en sevdiğim kız ismi nişanlımın ismi

  • Betül Demir
    Betül Demir 30.11.2008 - 15:34

    betül akıllı temiz kalpli namusuna düşkün anlmına geliyomuş iffetine sadık kişi demekmiş ismimle gurur duyuyoruym bütün betüllere selamlar

  • Betül Önal
    Betül Önal 27.11.2008 - 09:54

    NAMUSLU İFEETLİ ERKEKLERDEN SAKINAN TATLI ŞEKER ANLAMINA GELİYOR.BETÜL İSMİ KULAĞA ÇOK HOŞ GELİYOR CANLI KIPIR KIPIR BİR İNSANI ANDIRIYOR.

  • Betulucuncu
    Betulucuncu 20.11.2008 - 01:10

    ARKADAŞLAR BEN YİNE BETÜL :) SİZE ADIMA YAZILAN BİR ŞİİRİ YAZMAK İSTİYORUM..BUNU BENİ SEVEN BİR YAR YAZDI..YORUMLARINIZI MERAK EDİYORUM.. Belini büktü yalnızlığın kahrı Elimle içtim şerbet gibi zehri,Tarumar olmuş gönlümün şehri,Üzüm karası gözlerinde kayboldum,Leylasını arayan mecnuna döndüm...baş harflere dikkattt! SENİ SEVİYORUM CANIM..ELİNE SAĞLIK..BETÜL ÜÇÜNCÜ

  • Betulucuncu
    Betulucuncu 20.11.2008 - 01:05

    Merhaba arkadaşlar; BETÜL benimde adım,hiç sevmiyordum ama anlamını öğrendikten sonra ve bulunduğum çevrede de çok kullanılmayan bir ad olduğunu farkettim yani BETÜL fazla yok..Bu iyi.Anlamı iffetli kadın demek.Allah u teala o ad a yakışır kul olarak kalmayı nasip eylesin daima...selamun aleykum..

  • Betül Sonum
    Betül Sonum 15.11.2008 - 23:44

    betül cok eskı zmnlarda yasyan cok namuslu bı kadının adıymıs
    bıldıgım kadarıyla
    bütün betüllere slm ismimizle övünmelıyız

  • Betül Çelik
    Betül Çelik 08.11.2008 - 20:20

    betül ismini çook sewiorum (kndi ismim=)) çok hoşuma gidiyor anlamıda namuslu terbiyeli bir kadın diye biliyorum bnce herkez betül ismini övünsün burdan bütn betüllere slmm betül ismini beğenmien kalmasıınn...

  • Betül Çelik
    Betül Çelik 08.11.2008 - 20:17

    betül namuslu terbiyeli erkeklerden kaçınan anlamına geliyor.betül bna özgürlüğü çağrıştırıyor bn bu aralar kndi ismimle çok övünüyorum ismimi çok sewiormm.. burdan bütn betüllere selam bnce betül ismini beğenmeyen klmasınn..

  • Betül Ordu
    Betül Ordu 08.11.2008 - 00:11

    betül demek dikkatli,akıllı,saf,duygusal,tutumlu,coşkulu,saygılı olmak...tabii bütün bunların yanında dengesizlik demek,kolay gaza gelen demek...

  • Betül Orhan
    Betül Orhan 17.10.2008 - 12:19

    BETÜL bence iyi niyet, merhamet, hoşgörü yani beni yansıtıyor. ismimi çok seviyorum. hatta beğendiğim başka bir isim bulamıyorum. bütün betül'lere sevgilerimle... ismimizle övünelim bence....

  • Betusum
    Betusum 21.09.2008 - 02:53

    . Namuslu, temiz (kadın) . 2. Allah’ın emri. 3. Hazreti Meryem’in ve Hazreti Fatma’nın lâkapları. 4. Ana ağaçtan ayrılıp, ayrı kök salan fidan.

  • Emincan Çelik
    Emincan Çelik 17.09.2008 - 05:32

    BANA betül iyliği,temizliği,güzelliği,sadeliği ve aşkı anımsatıyor çünkü sevdiğimkızın yani sevgilimin adı BETÜLLLL

  • Betül Cumburlenk
    Betül Cumburlenk 05.09.2008 - 21:36

    Slm benm adımda Betül bn anlamını saf temi erkekten kaçınan namuslu hz.meryemin lakabı hz. fatmanın lakabı olarak biliyorum ben bu son zamanda birazcık ismimi beğenmiyor gidibydim ama bu sitey eiyiki girmişim yha çok iyi bir siteymiş bnm aslında adımı şu ç isimden bir tanesini düşünmüşler
    Elif
    Betül
    Kevser
    sizce en iyisi hangisi bennce Betül...

  • Betül
    Betül 29.08.2008 - 00:26

    valla kendi adımmm yaneee bence güzel isim kendi ismim diye söylemiyorum allah için güzel isim fatıma anamızın lakabı zaten namuslu iffetli arıtılmış saf demek die bi bilgim var ismim hakkında başka bi bilgi varsa bilmiyorumm.... kendinize ii bakın burdan bütün betüllere slmmmm...

  • Btll Öz
    Btll Öz 27.07.2008 - 19:58

    bence betül namuslu dürüst ve iyi bir kadın demek yani benim bildiğim öyle

  • Betül Savaş
    Betül Savaş 27.07.2008 - 13:21

    kendimi çağrışıtırıyor yeşil gözlü çok güzel bi isimm=]

  • Betül Elmalı
    Betül Elmalı 26.07.2008 - 16:41

    BETÜL İSMİNİ ARAŞTIRDIM BEN BETÜL DEMEK BAKİRE.ERKEK ELİ DEĞMEYEN ANLAMINA GELİYOR...E BİDE KENDİMDEN BİLİYORUM GÜZEL,YEŞİL GÖZLÜ DEMEK

  • Gülşah Şahin
    Gülşah Şahin 05.07.2008 - 10:37

    ARLI ve NAMUSLU KADIN

  • Betül Öztürk
    Betül Öztürk 25.05.2008 - 17:41

    betül bana iffetli olmayı erkeklere hangi düzeyde konuşulması gerektiğini bilmeyi çağrıştırıyor adım BETÜL ve bu adı bana veren ölmüş enişteme sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum toprağı bol olsun

  • Betül Lile
    Betül Lile 24.03.2008 - 09:47

    bence aşkı temsil ediyor.. :) :) :)

  • Betül Lile
    Betül Lile 24.03.2008 - 09:44

    bilemiyorum bnd onu öğrenmek için buraya girdim
    ...

  • Aliye
    Aliye 09.11.2007 - 21:32

    iffetli hatun kişilere sıfattır. meryem' in mesela... isim olarak kullanılması bir anlam ifade etmez

  • Baran Taş
    Baran Taş 20.09.2007 - 19:01

    Betül denildigi an benim aklıma benim ne kadar cok sevdigimi aklıma getiriyor cunku ben o kadar cok seviyorumki kimsenin benim sevdigim kadarsevdigine inanmıyorum cünkü ben betülümü çooook seviyorum

  • Baran Taş
    Baran Taş 20.09.2007 - 19:01

    Betül denildigi an benim aklıma benim ne kadar cok sevdigimi aklıma getiriyor cunku ben o kadar cok seviyorumki kimsenin benim sevdigim kadarsevdigine inanmıyorum cünkü ben betülümü çooook seviyorum

  • Mahmut Özyiğit
    Mahmut Özyiğit 11.09.2007 - 21:50

    BETÜL bence dünyadaki en güzel en harika isim.BETÜL denince insanın içine güzel bi mutluluk veriyor. zaten taşıdığı anlam çok güzel. burdan bi arkadaşımız çocuğuna fatma BETÜL ismini koycağını söyledi bende kız çocuğum olursa FATMA BETÜL koycam ama nedeni anlamından değil sevdiğim kızın adı olduğu için.

  • Gökhan Taşkın
    Gökhan Taşkın 19.08.2007 - 16:02

    bence betül çok güzel yeşil gözlü bi isim(eski sevgilim

  • Bugra
    Bugra 14.08.2007 - 19:02

    betul ısmı ılk aklıma hayın olarak gelıyo ama ona ne kadar kıssamda o benım son askım onu cok sevıyorum

  • Betül Dündar
    Betül Dündar 06.08.2007 - 23:33

    betül isminin anlamı; erkekten kaçınan namuslu kadın.....

  • Batu Saka
    Batu Saka 14.07.2007 - 00:18

    Temiz saf kadın,Hz.Ayşe ve Hz.Meryem in lakabları

  • Mehmet Emin İlaç
    Mehmet Emin İlaç 21.05.2007 - 14:08

    en güzel bayan isimlerinden biri

  • Betul Akınturk
    Betul Akınturk 06.05.2007 - 10:03

    Yeryüzündeki en güzel bayan ismi ;))

  • Geron-imo
    Geron-imo 30.01.2007 - 19:16

    el değmemiş,saf anlamına gelen bir isimdir..

    çocuklarınıza koyarken dikkat edin..uyuyorsa koyun..milleti kandırmanın anlamı yok.. :)

  • Deste
    Deste 14.12.2006 - 21:33

    betül ismi Peygamberimiz sav kızıznın ismi olup kulağa hoş gelen bir isimdir

  • Gri Hacı
    Gri Hacı 16.05.2006 - 17:42

    muhtemelen ruhsal problemleri olan ya da kendi kendine ' acaba bana ne yazacaklar ' diye merak eden aşağılık kompleksine sahip birisi....kendi ismini eklediğine bakılırsa...

  • Mâi Eflatun
    Mâi Eflatun 16.05.2006 - 17:12

    hz.Meryem'e ve hz. Fâtıma'ya verilmiş lâkap idi...namahremden sakınan iffetli hanım anlamında kullanılır..

    Bir seyahatim esnasında bu ismi tayyibe ismiyle birlikte kullanıldığını müşahade ettim..'tayyibe betül'..kulak aşinalığımız yok ama anlam açısından enfes.. ;)