Kültür Sanat Edebiyat Şiir

antoloji baykuşu sizce ne demek, antoloji baykuşu size neyi çağrıştırıyor?

antoloji baykuşu terimi Hakan Seller tarafından tarihinde eklendi

  • Osman Aslan
    Osman Aslan

    Felsefeyi sembolize ettiğinden burada tünemesine izin verilen ve halkalı kocaman gözleriyle beni hipnotize eden güzel kuş..

  • Öyle İşte
    Öyle İşte

    Hemen hata ver sen antoloji baykuşuna hasret kalmıştık zaten.

  • Tenni Terenne
    Tenni Terenne

    Adım adım peşindeyiz, sevgimizden :)

  • Yılmaz Ak
    Yılmaz Ak

    baykuş ne anlama gelir

  • Halil Depreli
    Halil Depreli

    En sevmediğim hayvandır ama yakışmiş buraya da hakkını yememek lazım. Sade ve bilgilik katmış. Gerçek olsaydı ' Nerede benim martin tüfeğim' derdim: :)))

  • Seda Nur Sezgince
    Seda Nur Sezgince

    olaya sempati katmışş seviyorum baykuş seni :)

  • Büşra Korkmaz
    Büşra Korkmaz

    İlk başlarda öyle dik dik bakması beni epey bir rahatsız ediyordu, ama o da bu sitenin bir dostu :)))
    Ne yalan söyliyim, hala hoşuma gitmiyor, bu baykuşumuzun bu kadar ciddi durması, ama bir şekilde kanıksadım...

  • Burak Hacıoğlu
    Burak Hacıoğlu

    bence daha iyi bir şey olabilirdi.mesela kartal göklerin en asil hayvanı bilgilerin efendisi hesabı =))

  • Leyla Şenkal
    Leyla Şenkal

    o soğuk bakışına alıştığım... :)

  • Kübra
    Kübra

    Niye baykuş hem.Uğursuz işte uğursuz, 'işte budur' dediklerim kabul olmuyor. Biliyorum o sizi caydırıyor. Tez vurun kellesini...

  • Hayat Yaşamaya Değer
    Hayat Yaşamaya Değer

    gruplara gönderdiğimiz mesajlar özele dağılmadığında, keşke gerçek olsa da gırtlağına yapışsam diyorum.:(((

  • Harun İşlek
    Harun İşlek

    Bir taş alıp kafasına atasım geliyor, duruşu çok ama çok kibirli... :)

  • Tevfik Pekel
    Tevfik Pekel

    Orhan Pamuk'tan sonra, Nobel edebiyat ödülüne kafayı fena halde takmış gibi bir hali olan heykelimsi kuş...=0)

  • Hakan Akbulak
    Hakan Akbulak

    Nemrut bir kuş.Bir koycan sapanla aklı başına gelecek.. ;)

  • Serkan Orhan
    Serkan Orhan

    uyuşturucu gibi bişi yawf..! ! !

    sinirimden koltuğuma yapıştımm, kıpırdıyamıyoruuuummmmm.:Pp

    güler misin, ağlar mısın ? ? ? ............- ;)) .Pp

  • Burcu Cura
    Burcu Cura

    ilginç morul bişi ya gözler de bi garip ayrıca kalas gibi ya şu duruşa bakar mısın? ? ?

  • Merve Çifcibaşı
    Merve Çifcibaşı

    burnuna dikkat,kopardı beni,kollarındada sankim yara bandı var :)) pembe ve mor tuyleri şahane.şu asilliğe bak be yıkılıyoo,gözlerde manalı bır bakış,göğsünde gururlu o kabartı.yaşaaa en buyuk baykuş bızım antoloji baykuş....

  • Yener Altıparmakoğulları
    Yener Altıparmakoğulları

    bizim okulun logo baykuşundan hallice çirkin bir baykuştur kendileri.Kitabın üzerine basıyor bide utanmadan baykuş kardeş.

  • Selma Doğan
    Selma Doğan

    baykuş izin vermedi ki ağız tadıyla bir nedir yapsaydım :))

  • Harun Çat
    Harun Çat

    sanki bi şey yemişte ağzını siliyo.....
    bu ne biçim resim yav....
    bakınız:şifre girerkenki baykuş..
    heykel gibi duran değil....

  • Nesrin Gelincik
    Nesrin Gelincik

    Baykuş iş başında! ...sayfa görüntülenemiyor..demeye başladı yine:((

  • Selma Doğan
    Selma Doğan

    Sanırım. şu anda antoloji de olan herkesi içine alan bir deyim... Ben de şimdi antoloji baykuşculuğu oynuyorum : :)))

  • Nihan Aydın
    Nihan Aydın

    iyi bensizlikler
    bay
    yahut
    bayan
    baykuş ;)

  • Göçmen Kızı
    Göçmen Kızı

    antoloji baykuşumu gözeticisi olmasın

  • Tamer Öztürk
    Tamer Öztürk

    kim bu yaw neden ben tanımıyorum

  • Nihan Koçyiğit
    Nihan Koçyiğit

    özellikle 'sayfa görüntülenemiyor' dediğinde lönk! ... die çıkmıyor mu, gıcık oluyorum! .....

  • Almıla Ulutaş
    Almıla Ulutaş

    Bence gayet şirin üstelik baykuş bilgeliktir

  • Berna Eroglu
    Berna Eroglu

    :)) Ne zaman antolojide baykuşu görsem evet doğru yerdeyim diyorum.Bana eskiden 'Gamlı Baykuş' derlerdi arkadaşlarım şimdi pek hatırlayan kalmadı gerçi.O yüzden geçmişimin bir parçası baykuş benim...

  • Atmaca
    Atmaca

    kendini beğenmış ukala bi hali var!

  • Havva Saygılı
    Havva Saygılı

    Bu sayfada paylaşılan herşeyin semboli