Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Metin Alan
Metin Alan

DEĞİRMENDE DOĞAN FARE GÖK GÜRÜLTÜSÜNDEN ÜRKMEZ...

  • Gauss04.07.2006 - 02:13

    gauss töntemi ne oldugunu aslında bilmediğim ama karneme etki eden dolayısıyla hayatıma etkı eden :))) matamatiksel bir işlem ya da ifade(ben sosyalciyim mazur görün) 10 almıştım(ozamanlar 10 luk du sistem tıpkı bizim gibi 10 numara adamdık vesselam :) kagıthane ilköğretimde yetiş arıcan diye bir mat. öğretmenımız vardı... arı gibi hızır gibi yetişirdi derdimize saolsun... ilk imtihandan :) sınav yeni versıyon enfes türkçemize halel gelmesin di mi :) imtihandan 10 almıstım demek ben gauss yöntemini anlamışım...
    şimdi yöntemden eser yok... er kişi niyetine diyelim :))))

  • lavaş04.07.2006 - 02:09

    urfalılar açık ekmek derler aksana uydurursak eğer açığ ekmek :) birde tırnaklı ekmek var dırnahlı ekmek derler (h harfi arapçada ki noktalı h hırıltılı çıkan h diyelım :)) tırnaklı ekmek diyince ayh ne biçim ekmek bu diyenler olabilir... parmak ucuyla hamura şekıl verılır tırnak izi olur... temizdir yani ben 5 sene yedim hiç bişi olmadı urfa fırıncılar fedarasyonu ile de bir bağım yok neyse onu yazdım ben doğru bilginin sesiyim :) ne dedim ben :)

  • Nurettin Veren04.07.2006 - 02:05

    kanal turk de programını izledim... inanmadım ona çünkü inanırsam tek taraflı olur bu karsısında kımse yoktu! 2 nedeni olabilir...
    1- muhatap kabul edilmiyor
    2- doğru söyluyor
    inanmama nedenim soru işaretlerinin noktaya dönüşmemiş olmasıdır...
    kafamı kurcalayan tek soru şu... eşi ve 6 cocugu da kendisini terketmiş? cemaat üyesi olabilirler ama evlat ve eş kavramları ve degerleri de var... cemaat bıreylerı suclayabilir ya ev halkı? onlar terk etmişse ne diyebiliriz ki... ev halkından ona daha yakın birileri varsa savunsun bunu ama 35 yıllık başyastıgınız size hain diyorsa var bu işte bir iş... yok nurettin veren haklı diyorsanız siz nurettin veren i eşinden daha iyi tanıyorsunuz demektir :) 50 yaşlarında birileri bunu savunabilir 50 nin altındakılerın asla nurettın verenı savunmaya hakkı olamaz! 35 senelik bir tecrübe boşanmaya varmış...
    bundan gayrı laf anca laflar laf-ı guzaf! ! !

  • şanlıurfa02.07.2006 - 23:07

    ANADOLU İLLERİ HEP DİLBERDİR AMMA
    URFAM GİBİ ENDAMLISI ZOR DÜŞER
    GELEN AĞLAR GİDEN AĞLAR ALDANMA
    HERKESE DÜNYADA BİR MEZAR DÜŞER...
    uzun bir gazel tarzında yazılmış bu şiirin urfa ıle ilgili kısmını aldım.. şiir ark ımın benım deil tamamını dileyene yazarım...
    5 sene kaldıgım(üni) hakkaten gelirken de giderken de agladıgım şehir...
    urfa ya gitmeyen varsa kendine bir kıyak yapsın derim...

  • nazan bekiroğlu02.07.2006 - 23:00

    bir kadının parmaklarında bir kalem bu kadar mı erkekleşir! ben okudugumdan cabuk etkılenırım inanmazsanız ınanmayın! ama bir kadının yazdıgına off ulan off diyorsam olay bitmiştir... şapkam yok olsa şu an başımda olmazdı...

  • Da Vinci Şifresi02.07.2006 - 22:56

    kitabını bilmiyorum artislik olsun kütüphanem cool görülsün diye aldım ama okumadım...filmine gittim işin kolayına kaçıp :) bi halt anlamadım oysa kendimi zeki kabul ediyorum sanmıyorum :) bi yığın hristiyan kültürüne ait ifade bi de gerilmekten korkan ben acaba ne olacak diye ürkek baktıgım için ekrana bazı yazıları kaçırmıs olabilirim... beklediğim aksiyonu çarpıcılıgı bulamadım filmde... hz isa nın torunu oldugu söylenilen bayanın ayagını su birikintisine degdirmesi suyun şaraba dönmemesi buna gülümsemeleri bence cok anlamlıydı... not vericem dayanamıyorum 10 üzerinden 6-6.5 buçuk da aktrisin hatırına :))

  • başlık parası02.07.2006 - 13:29

    EKREM NAZO YA AŞIKTIR... NAZO NUN BABASI YÜKLÜ BAŞLIK PARASI İSTEMEKTEDİR(ÇÜNKÜ ADAMIN BAYA Bİ BORCU VARDIR NAPSIN) EKREM BU PARAYI VERECEK DURUMDA DEĞİLDİR... ÇALIŞMAK İÇİN İSTANBUL'A GİDER...BU SIRADA KOMŞU KÖYÜN AGASI RÜSTEMIN DE GÖZÜ VARDIR NAZO DA... RÜSTEM ASLINDA HAYVANIN TEKİDİR AMA ARTİSİ PARASININ OLMASIDIR :) NAZO'YU İSTER... NAZO NUN BABASI EKREM E MEKTUP YAZDIRIR 1 SENE MÜHLET VERİR YOKSA KIZI VERİCEM DER.... EKREM GECE GÜNDÜZ ÇALIŞIRKEN HASTA DÜŞER... DEVLET BABA YEŞİL KART OLAYINA EKREMI DAHIL ETMEZ CUNKU SENARYODA YOKTUR :) BAŞLIK PARASINI TOPARLAYAN EKREM KÖYE GELİRKEN YOLDA ÖLÜR...DAYANIR DAYANIR DA TAM 1 YIL SONRA KÖYE GİRERKEN Bİ DE ÖLÜR... BUNUN ÜZERİNE NAZO YU HAYVAN RÜSTEME VERİRLER...ENTERESANDIR NAZO İNTİHAR ETMEZ BU DURUMA YAZGI DER KABULLENİR... RUHU EKREMLE UÇUP GİDEN BİR KÖYLÜ DİLBERİNİN BEDENİNDEN İSTİFADE ETMEKTE ANCAK BİR HAYVANA KALIR...
    BU SIRADA TV EKRANI BASINDAKI ANNELER APLALAR GELİNLER GÖZÜ YAŞLIDIR... Bİ DUNYA KÜFÜR EDİLMİŞTİR RÜSTEME SORSANIZ ONA ROL DÜR EKMEK KAPISIDIR.. AMA BİİZM MİLLETİMİZ ROL FİLAN DİNLEMEZ GÖRDÜĞÜNE İNANIR :)))
    SON -ERLER FİLM-