Kültür Sanat Edebiyat Şiir

fetiş sizce ne demek, fetiş size neyi çağrıştırıyor?

fetiş terimi Göktürk Kutluhan tarafından 26.01.2005 tarihinde eklendi

  • Dilek Kıskaçlı
    Dilek Kıskaçlı22.09.2016 - 23:25

    Bilimsel konuşalım! Fetiş erkeğin ereksiyonu sağlamak için bir şeye endekslenmesidir. Yani ereksiyon olamamaktan korkan erkeğin tutanacağı, kesin işe yaratacağı bir şey işte, şeyin olması. Bu yüzden kadınlarda yoktur. Fantezidir o, fetiş olsa duramaz falan!

  • Harun Cihangir
    Harun Cihangir13.10.2014 - 11:32

    canınızı sıkmayın öyle yaşamaya devam edin zevk almaya devam

  • Sui Generis
    Sui Generis25.02.2012 - 04:06

    Bir de bunun cinsel uyariyla baglantili yani var
    - o ayri; onu ayrik tutuyorum
    - bir nevi bas belasi

  • Sui Generis
    Sui Generis25.02.2012 - 04:03

    Ilkel insanin teorisiz ve derinliksiz yasam algisi

  • Pure Love
    Pure Love02.09.2011 - 04:06

    illegal sitelerde arama kısmında tavan yapan kelime.. (ağlancak halimiz bi nevi)

  • Osman Özütler
    Osman Özütler29.06.2010 - 10:50

    Tapınırcasına sevilen şey veya kimse.

  • Aşık Mahzun İ
    Aşık Mahzun İ10.10.2009 - 12:10

    karşısında dayanılması oldu güç olan arezu ve isteklerdir

  • Kurt Adam Amcayı Yiyen Küçük Kız
    Kurt Adam Amcayı Yiyen Küçük Kız08.10.2009 - 18:44

    birşeye karşı aşırı ilgi

  • ´m e R n n`
    ´m e R n n`19.03.2009 - 15:17

    türkie coğrafyasında en çok
    görülen hali
    devlete yönelmiş olanı

  • Cem Börü
    Cem Börü07.10.2008 - 20:04

    bndede tırnak fetişi war nasıl kurtulucam bilmiyorum ne zmn uzun tırnaklı bi kadın görsem mıknatıs gibi beni çekiyor nasıl kurtulucam bu şeyden:S