Kültür Sanat Edebiyat Şiir

duman grubu sizce ne demek, duman grubu size neyi çağrıştırıyor?

duman grubu terimi Pelin Taş tarafından 28.04.2004 tarihinde eklendi

  • Şaban Mortaş
    Şaban Mortaş 14.07.2017 - 19:32

    İhlas süresiyle dalga geçen ahlaksız bir grup ama belli kişiler hep sahip çıkıyor. Sahnede esrar çeken tipler...

  • Led Zeppelin
    Led Zeppelin 11.09.2011 - 11:52

    biz sonradan doğduk
    okuduk dinledik
    imrendik abarttık
    sonunda uyandık davaya

    siz o gün doğdunuz
    yakıp yıktınız
    kaç yıl geçti bak
    sonunda döndünüz davadan

    hakim bey itirazım var
    hakim bey son bir sözüm var
    kayıp gençlik deyip geçme
    bak, hiç olmazsa biz dönek değiliz

    biz sonradan doğduk
    batının koynunda
    alıştık sormadık
    sürüyle yol aldık sessizce

    siz o gün doğdunuz
    votkayla coştunuz
    sarhoşluk geçince
    viskiye döndünüz sessizce

  • Led Zeppelin
    Led Zeppelin 11.09.2011 - 11:47

    üç insanın bir araya gelip bu kadar sahane eserler ortaya cıkarması neredeyse imkansız ama bu kişiler batuhan ari ve kaan olursa iş baska:D ben üç yasımdayken tanınmaya baslayan bu grubun müzikleriyle büyüdüm onlar cok baska öncelikle tek cesit müzik yapmıyolar nasıl basladılarsa öyle gitmiyolar sürekli değişiyolar yani çok baskalar işte :) aralarında secim yapamıyorum hepsi harika sözlerimi en kadar toparlayamamıs olsamda öyle işte türkiyede müzik deyince akla üç isim geliyo batuhan kaan ari :)

  • İzzet Yıldız
    İzzet Yıldız 12.02.2011 - 16:01

    Duman grubu türkiyenin en koklu gruplarından biri.. sozlerindeki melankoli ve muhteşem sahne performansıyla geniş kitlelere hitap eden rock gurubu grungenin temsilcisi iki defa onları canlı olrk dinleme imkanı buldum....

  • Lidya Akay
    Lidya Akay 08.09.2009 - 14:55

    kimseyi tanımadım ben senden daha güzel şarkısıyla bu yıl ankarayı sallamış gruptur...severek dinlerim ama şenlikler dışındaki konserleri kolejli bebe akınına uğrayan gruptur..kendimden biliyorum=))

  • Nursu Xxxxx
    Nursu Xxxxx 07.01.2009 - 04:40

    tam bi duman hayranıyım mutis senelerdir bıkmadan dinliyorum...acilen bi album yapması gerekiyo geç bile kaldı özletti kendini... :) Bu arada en yakısıklısı kesinlikle batu...kaanda ayrı bi karizma ya...superler iste.. :)

  • Ilgın Gerçek
    Ilgın Gerçek 07.09.2008 - 23:22

    bütün şarkılarını sewiorm ama artık albüm yapsa fena olmayacak...

  • Can Dgdjsx
    Can Dgdjsx 21.07.2008 - 18:16

    müziğin ilahlaşmış şeklini dumanda görüyoruz
    elimdeki saz yeter bana diyerek popülerliği elinin tersiyle atan hakiki müzik grubu

  • Emre Tasbas
    Emre Tasbas 05.09.2007 - 22:31

    Sewgilimden ayrıldıgımda duman la teselli buldum! daha ne olsun abi.. içerim ben bu akşam hehehhe....

  • Emre Tasbas
    Emre Tasbas 05.09.2007 - 18:10

    Abi spr bi şey bu duman... Tek geçerim. En sewdigim rock grubu. Bana duman ismi vokal in boguk sesini çagrıştırıyorrrr...! :)))))

  • Osmanlı Nın Varisi
    Osmanlı Nın Varisi 21.05.2007 - 20:45

    ağlatmak için bire bir...

  • Hatice Nur Kalan
    Hatice Nur Kalan 14.04.2007 - 18:08

    duman bence herşey demektir. bayılıyorum o gruba yahu... herşeyi ile bir bütün ayrıca grubun en yakışıklısı bildiğiniz gibi KAAN TANGOZE

  • Tamara
    Tamara 14.03.2007 - 17:01

    seviom lan bu grubu....konserlerinde bira dağıtıyorlar...çok ii rock yapıyolar...

  • Özlem Akkaya
    Özlem Akkaya 26.01.2007 - 17:41

    seçkin ifadeyi ve bunun müzikle sunumu

  • Derya Derya
    Derya Derya 12.01.2007 - 23:58

    şu an dinlediğim kırmış kalbini adlı şarkıyı yorumlayan müzik grubu

  • Fatih Yıldız
    Fatih Yıldız 10.12.2006 - 04:01

    esrarkeşler

  • Burak Aygören
    Burak Aygören 10.11.2006 - 03:13

    duman çok iyi bir grup.duyduğuyma göre sezen aksu türkiye de 3 tane vokal tanırmış 2sini bilmiorum ama 1 tanesinin kaan tangöze olduğunu biliyorum.bana göre de öyle.adamlar kendi tarzlarını yapmışlar ve gerçekten başarılılar.herkes onları 3 kişi bilir.ama onları tamamlayan alen konakoğlu dur.her akşam programımda rüyanda görsen inanma şarkısını söylemek çok güzel.umarım askerden dağılmamış olarak geri gelirler...

  • Yasemin Tezcan
    Yasemin Tezcan 01.10.2006 - 18:42

    yaw abi duman grubu bikerem aşmış yanii.adamların sözleri müziği felan süper ötesi bişii..walla ben duman manyağıyım.özellikle kaannın ve batunun..zate pek fazla iii rockçı yok türkiyede şebnem ferah duman çilekeş fln ama ben en fazla şeboyla dumanı seviorum..tek kelimeyle SüPeRler..bu arada en ço İçEriM bEN bU AkşamI bi de BeLki ALışMAm laZıMı seviom..diğerleri de süper....

  • Çağla Yamaç
    Çağla Yamaç 27.09.2006 - 14:37

    yaw duman harika ötesi bi grup söyleyiş tarzları olsun şarkılardaki anlam olsun kendi tarzları olsun.zaten adamların hiç birşey umrunda değil kafaları dumanlı ve rahat onun için sıkıntı yok stres yok.tabi buda bize ayrı bi olumlu yansıyo bence yani doğallar.kasmıyolar kendilerini hiç bişey için.içlerinden ne gelirsede onu yapıyolar.ben burdan özellikle kaan a çok teşekkür etmek istiyorum gerek yorumu gerekse o müthiş sözleri için.HERŞEY İÇİN SAĞOLUN DUMAN.

  • Akguness
    Akguness 05.08.2006 - 23:27

    müzikten nefret etmeden önce dinlerdim farklı bir tarz agbi adamlar aşmış kaan bir numara o ses o bunalım ses tek kelimeyle harika yalnızlık paylaşılmaz, ah, kırmış kalbini,haberin yok ölüyorum favorimdi ama anladım ki müzik bir sömürü müzikten ve sanatçılardan nefret ediyorum

  • Nilüfer Kunter
    Nilüfer Kunter 29.06.2006 - 16:20

    anırarak şarkı söylemek marifetmiş..bunu anlıyorum..arkadaşlar yapmııyın yaa..! !
    mor we ötesi,çilekeş vs gibi grupLara fazlasıyla haksızlık etmiş oluyorsunz bu tür ii yönde şeyler söyleyerek..bırakın şu hasta insanları.

  • Dilek Yavuz
    Dilek Yavuz 26.06.2006 - 16:52

    özgürlüğü......sınırları zorlamanın gerekli olmadığı kadar BOŞVERMİŞLİĞİ.....kasmamak gerektiğini çağrıştırıyor! yani Koyverin gitsin :) dibe vur; lastik top gibi her seferinde daha yükseğe....

  • Gülçin Yilmaz
    Gülçin Yilmaz 15.06.2006 - 22:28

    tek rakibim:P

  • Süleyman Yıldız
    Süleyman Yıldız 15.06.2006 - 20:44

    kaan ari batuhan bence türkiyenin en iyi gruplarından birisi

  • Ecren Sarı
    Ecren Sarı 19.05.2006 - 19:23

    GideRek Kanımız zehir dolmus yoldan cıkan kurda yem olmuş dost dedıın kalbını soymuş halimiz DUMANNNNNN..
    dumannnn... kelimeler kifayetiz ;)

  • Betül İlhan
    Betül İlhan 15.05.2006 - 12:48

    duman grubu çılgınlık ve coşkuyu çagrıştırıyor bana.

  • Göçmen Kızı
    Göçmen Kızı 26.04.2006 - 15:19

    öhö öhööööööööööööööö bu ne dumandr yahi yanıyormuyuz

  • Gülçin Yilmaz
    Gülçin Yilmaz 03.04.2006 - 22:38

    yarın gece eskişehire gerçek müzik dinletecek insanlar topluluğu...

    içerim ben yarın akşam ;)

  • Yağmur Şener
    Yağmur Şener 30.03.2006 - 15:18

    dumannn grubu kadar ii bi grup bilmiorum adamlar çoşturuo.konserine gitmden kimse yorum yapmasın diorum. konsere 5 gün önce gittim hala etkisindeyim. bu arada herkez batuhan we kaanı konuşuo ama ARİ ninde hakkını yemeyelim onunda sesi süper zaten 'aman' aman'we 'sayın bayan' onun bestesi. ya bide adamlar çok cana yakın onlara bayılıorumm :)

  • Özge Güler
    Özge Güler 11.03.2006 - 22:34

    ya bazen içimden onlara küfür etmek geliyo ama onları çok sewiorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lanet olsn :)

  • Hasan
    Hasan 09.03.2006 - 06:27

    pilot

  • Cemre Tamgul
    Cemre Tamgul 06.03.2006 - 20:11

    tam bı duman kesim hakında yapılan yorumlarıda anlam sız buluom rock ruhu olmayan elbete anlayamazz o konser havasını tatmayan anlayamaz tabee yorum yapmadan once konsere bı gıdın batuda nasıl bı yurek var anlayamadım hastayım HARIKALARR

  • Oktay Karaca
    Oktay Karaca 06.03.2006 - 11:54

    özletti şerefsizler

  • Ceren
    Ceren 18.02.2006 - 17:02

    ya lütfen şu dumanı sırf batu için bilmem ne dinlemeyin konserlerine gitmeyin yalvarırım yaa.. görüyoruz konserlerde bööle tipler.. kaana laf sölemein yok içiomuş keşmiş fln ewet ööloe ama bu o.. içer çeker size ne. kaana tapıorum diebilirm.. ama şarkıları yüzünden.. ilk dinlediinde kalıyosun.. sonra dinlediinde tekrar vay be nasıl hissetmişte adam yazmış diosun.. lütfen anlamayanlar dinlemesin.. bide duman için konserlerine gitmeden kessinlikle karar vermeyin.. çok farklı bişii.. duman farklı bunu anlayııınnnn...

  • Dilek Yuksel
    Dilek Yuksel 12.02.2006 - 21:17

    bugune kadar beni onun kadar heyecendıran bir grup olmadı onu cokkkk ama coookkkk seviyorummm
    hatta hastasıyım hele o kaaan yok mu benim askım herseyimmmm ya yok otesi.......

  • Özge Güler
    Özge Güler 12.02.2006 - 15:20

    ya abi bu gurp şarkılarını çewirip deiştirip bize dinletiyo mesela son albümünde geçmiş olsun şarkısında uzak dur yakınıma dio ilk albümdede yalnızlık paylaşılmazda uzak durun yakınıma dio anlamadım gitti eğer kaan artık şarkı yazamıyosan söle bn yaziim bari bizide salak yerine koymaa :)

  • Özge Güler
    Özge Güler 01.02.2006 - 18:37

    bir adım attın karanlıktan dünyaya
    düşünmeden sattın ruhunu bir yalana
    bin çile çektin ömrünün her anında uyan dostum uyan
    şu tatlı rüyadan
    hadi keyfine baak inan bana aldanma öbür dünayayaaa hayatı yaşa
    korkma öbür dünyayı sorrmaa
    hayatı yaşaaa......

  • Çiğdem Koç
    Çiğdem Koç 28.01.2006 - 11:56

    Aranızdan çıkmadı bir adam,
    yolunuza ermedi hiç kafam
    kaçamadım o da benim hatam
    GEÇMİŞ OLSUN şimdi herşey yalan
    işte budurrr,şarkıları süper...

  • Duygu Sahin
    Duygu Sahin 22.01.2006 - 21:58

    onu dinledikçe kendi aramızda daha güsel kliplerler we video çekimleri yapabilkiyoz çektiimiz videoları görmelisiniz en az sizin kadar coşuyoruz hemde içmeden kafamız ayıkken :)) bu arada dumAN GRUBU ısar ederse kliplerimizi izlemek için bişiyler düşünebiliriz :) bu arada batuuuu seni kendime sakldım hemde saklama kabında kokmaz bozulmazsınn :)

  • Begüm Koşay
    Begüm Koşay 13.01.2006 - 20:24

    duman duman duman! ! ...sölenecek söz yok! ! konsere bi batu için gidilio :) tabi şarkıları içinde..batum çok tatlıı..istanbul üniversitesini bitirmiş bir yakışıklıdır kendileri ;) ayrıca göbek adı da tarkanmış..bi burcunu bilmiorum :) ayrıca kaanın anneannesi 29 ekim'de doğmuş..tesadüfün en güzeli benimde anneannem 29 ekim'de doğdu! ! seni çok seviorum..kaan,ari,batuhan size başarılar diliyorum...şarkılarınız süper..canlarım benim :)

  • Özge Güler
    Özge Güler 12.01.2006 - 15:18

    bn size duman hakkında bilinmeyen gerçekleri söliim kkanın göbek adı rıza batunu ise hüsamettinmiş ayrıca kaanın eski sewgilisi ahu paşakay intaar etmiş kaan özellikle bal şarkısını ona yazmış dumanın we özellikle kaanın en sewdii içki portakal sulu wotka grubun adının duman olmasıda halimiz duman şarkısından geliyo ayrıca batunun ewli olmaadıı bi fransız kadından çocuğu wae adı batuluca kendisi ii bi babadr çocuunu sewer ari hakkında pek fazla bilgim yok tek söliebileceğim konserde kızları manyak derecede süzüyoo dumanı çook sewiyorum hayatı yaşa :))

  • Setenay Gültekin
    Setenay Gültekin 09.01.2006 - 23:26

    ya konserine gidebilmek için neler yaptım babam yollamadı zaten sahnede içmişler müzikler süper ama içmeleri kötü batu da yakışıklı çok

  • Zeynep Baliç
    Zeynep Baliç 09.01.2006 - 02:58

    konserine gidebilmek için türlü yalanlar söylediğim grup..çarşamba yaş sınırı olan konserinde içeri girebilmek için türlü numaralar çevireceğim grup..HALİMİZ DUMAN...

  • Begüm Koşay
    Begüm Koşay 07.01.2006 - 20:04

    kaan BATUHAN ve de arii! ..süper grup..! dünyada number one! ! :)

    ah bi de su esrar denilen mereti bıraksanız çok ii olucak daa nesee..yoksa ben sissiz naparım? ?

    şarkılarıyla,konserdeki duruşlarıyla,tarzlarıyla,bakışlarıyla we daha neler neler! ! tam tamına dört dörtlük! !

    en baştada batumm! ! sen de süper ötesisin..kaanında sesine hayranım! ! işteee grup dediğin böle olurr! ! sizi çok seviorum başarılarınızın devamını getirmenizi diliorumm..

  • Asya Liman
    Asya Liman 02.01.2006 - 15:26

    tek bişey söylicem şarkılarını ezbere bilmiyorsanız konsere gitmeyin...

  • Çağıl Boyacı
    Çağıl Boyacı 02.01.2006 - 15:10

    Kaan Tangöze'nin solistliğini yaptığı Türkiye'nin tartışmasız en sağlam ve en samimi rock grubu.Çok sağolun haaaaaa! Ama Kaan içmese iyi edecek yoksa biz naparıss onlarsız,derdimizi kim anlatır?

  • Özge Güler
    Özge Güler 20.12.2005 - 21:00

    içlerinde özellikle kaana ölüyorum bostancı konserinde
    kaan:arkadaşlar arkadaşlar çok saolun ah
    burayı doldurduk yine böle çok teşekkür ediyoruz sizlere çok tesekkür ahhhhhhhhh
    adam kopuyo we benide koparıyo ama abi içme sen kalmazsın 2 yıla walla bu gidişle..bnden sölemesi

  • Gülçin Yilmaz
    Gülçin Yilmaz 27.11.2005 - 14:24

    şafak karaman-grubun adını sen koymuşsun...neden duman?
    kaan- :)) ya...işte :)
    şk-? ?
    kaan-bi rock grubu :))
    şk-nasıl yani? :))
    kaan- :)) biyerde öyle okumuştum :))

  • Hatice Yavuzdurmaz
    Hatice Yavuzdurmaz 25.11.2005 - 12:28

    lab'da çalışırken dinlenip bi yandan söylenerek daha verimli çalışılır :))
    yazdın çizdin aman aman aman
    incecik izdin aman aman aman
    sıraya dizdin bizi zaman.....

  • Asya Liman
    Asya Liman 25.11.2005 - 12:11

    geçen akşam konserleri vardı hayranı olmasamda gittim bakalım nasılmış diye yani şarkıları bilmesem ne dediklerini anlayamıycam o kadar böğürüyolar zaten yıkıldı yıkılacak söylüyolar şarkıda bi çekiyolar napalım onlarında tarzı bu bana ne ben konsere gelmişim keyfime bakarım bağırdımda zıpladımda sallandımda...