Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Ümraniye Belediyesi Şiir Yarışması

oje sizce ne demek, oje size neyi çağrıştırıyor?

oje terimi Ayse Mutlu tarafından tarihinde eklendi

  • Lidya Akay
    Lidya Akay

    benim için oje sürmek ruhu dinlendiren bişii böyle tek tek uğraşcan onlarla ince uzun tırnaklarına sürcenn süpe rahatlatıor beni =) şu anda hepsini farklı renklere boyadım not:asla dikkat çekmeye çalışan bir ergen diilim:Dsadece gökkuşağı kadar renkli olmayı seviorum=)

  • Luci Lucifer
    Luci Lucifer

    vazgeçilmezim

  • Rukiye Ünal
    Rukiye Ünal

    Çok uzun zamandır kullanmıyordum. Ama son zamanlarda bir şey oldu yine sürmeye başladım. Özellikle mor renge takığım bu aralar. Aslında bu kadar sevmemin nedeni çocukluğumdaki engellenmeler. Oje süren kadına ters tepki verilen bir ailede büyümek beni böyle yaptı. Öğretmenlerime aldığım ojelere bakıp içim giderdi ilk siftahı ben yapar öyle götürürdüm. He he he ((: Hiçbir zaman çakmadılar ((((:

  • Ela Mihrace
    Ela Mihrace

    ojeyi ben sürmem koklarım o ne güzeldir miski amber mübarek :))))))

  • Oya Okur
    Oya Okur

    baş ağrısı...kokusu beni hasta edior

  • Cgl Cgl
    Cgl Cgl

    bir duman şarkısı....
    hangi oje yakışmaz ki kız sana
    ver ayağı bana
    gel,çök oynaşma
    kaykıl son defa....

  • Tamara
    Tamara

    kücüklüğümden aklımda kalan bişe var izlediğim türk filmlerindeki sarışın kötü kadınlarının uzun ojeli tırnakları...nasıl bişey yaptıysa bana oje sürmem nefret ederim... :))

  • Glsm Glsm
    Glsm Glsm

    en siyahından...

  • Bir Kara Karga
    Bir Kara Karga

    sevimsiz.. sevimsiz.. sevimsiz..

  • Nazlı Menşur
    Nazlı Menşur

    olmazsa olmazım

  • Talha Yasin
    Talha Yasin

    hizmetçi olunca insan tırnağına süremiyo.zaten sürsede iş güç yaparken hemen çıkıyo.uçlardan çıkmaya başlamı tırnaklada karizmam çiziliyo.onun için süremiyom. oje sürmek için evin hanımı olmak lazım.

  • Gülçin Yalçın
    Gülçin Yalçın

    yönetmen demeye dilimin varmadığı kişinin hakkını yediği duman parçası...
    insanın elinde güzel bir hatun, oje ve tüm hasta bakışlarıyla kaan tangöze varsa harikalar yaratır ;)
    böylesine kötü bir video çekmek için deli olmak lazım!
    sadece şarkının sözlerine uyulsa gene olurdu yahu...

  • Kimse Siz
    Kimse Siz

    Gidiyorum gözüm arkada
    Kaçamadık buradan başbaşa,
    Hangi oje yakışmaz ki kız sana
    Ver elini bana...
    Gel yanıma gir koynuma,
    Hangi oje yakışmaz ki kız sana
    Ver o ayağı bana...

    Duman'ın en güzel,ayak fetişisti olduğunu belirten şarkısı.

  • Hatice Yavuzdurmaz
    Hatice Yavuzdurmaz

    şimdilerde oje yerine tırnak dövmeleri kullanılıyor.. :)

  • Selin Sonsuz
    Selin Sonsuz

    inci rengi ve menekşe tonlar muhteşemdir...
    bir de gusul abdestini bozmasa...

  • Mâi Eflatun
    Mâi Eflatun

    nefes alamayan tırnaklar...; (

  • Ceren Yaldır
    Ceren Yaldır

    dumanın en sevdiğim (aslında hepsi) şarkılarından biri

  • Leyla
    Leyla

    ojenin çıkış tarihini ve buluşunu öğrenmek istiyoruz

  • Şenay Özkan
    Şenay Özkan

    hangi oje yakışmaz ki bana :)

  • İlhan İnceden
    İlhan İnceden

    Ben ojede koyu tonlardan hoşlanmam :))

  • Hatice Yavuzdurmaz
    Hatice Yavuzdurmaz

    süreyim akşam kırmızısından.. :))

  • Emre İylikli
    Emre İylikli

    oje bana kadınların tırnaklarına sürdügü bir boya türüdür

  • Yaprakdelen
    Yaprakdelen

    ahhh sensiz ben ne yaparım.sürmeden evden cıktıgımda kendimi çok kötü hissederim o bir bagımlılık yapan madde.o bir uyum o bir süs saçımı taramazsam olur ama oje sürmezsem asla olmaz.

  • Ney
    Ney

    gidiyorum gözüm arkada
    kaçamadık buradan başbaşa
    hangi oje yakışmaz ki kız sana
    ver elini bana.... diye başlayan şarkı

  • Oktay Karaca
    Oktay Karaca

    kaçamadık buradan başbaşa diye sözleri olan parça ;)

  • Zerrın Golyerı
    Zerrın Golyerı

    hangi oje yakışmaz ki kız sana?

  • Yasın Muco
    Yasın Muco

    bayanların olmazsa olmazı :))

  • Gülçin Yilmaz
    Gülçin Yilmaz

    uyuşturucu gibi, bi başladın mı sürmeye bi daha bırakamıyosun. sonra takıntılar başlıyor, sedefsiz oje süremem kibisinden. iki seçeneğin var: ya ona uygun giyineceksin yada giysine uygununu süreceksin. o ve aseton, adem ile havva gibidir. renkleri içinde en tartışılanı kırmızıdır. kırmızı oje hakkında söyleyecek bi çift sözü olmayan kimse yoktur. önemlisin oje, çok.

  • Fatma Sena Gündüz
    Fatma Sena Gündüz

    yenmiş tırnaklarıma yakışmayan şey...

  • Oktay Karaca
    Oktay Karaca

    Duman gurubunun en kötü parçası, piyasacı hemde fazla ama ya hatun mmm dadından yinmez :)