Kültür Sanat Edebiyat Şiir

rezervuar köpekleri sizce ne demek, rezervuar köpekleri size neyi çağrıştırıyor?

rezervuar köpekleri terimi Altuğ Kurtulmuş tarafından tarihinde eklendi

  • Tuna Ceylan
    Tuna Ceylan

    .
    ...
    .....
    bu köpekler ama neden
    geceleri ulur durur,
    sokaklar onlara kaldığı için mi,
    oysa bu tavırları;
    kör karanlığı şikayettir…,
    uykusuz sevdalılar gibi
    sabah olsun diye ve
    sönsün için kent ışıkları
    hayatın yeni günüyle,
    .....
    ...
    .

  • Lanet Herif
    Lanet Herif

    iyinin ve kötünün ötesinde bir film olması hasebiyle acayip keyiflidir. tarantino amca'mız kamera'ya hükmetmesini ve elbette ki hareketin içindeki varoluş sorgusunu görebiliriz. ama tarantino'da hostel hariç, kötü yoktur. herkes kötüdür ve bütün kötülerde bir iyi mevcuttur. bu nedenledir ki, şiddetin çekiciliğini gözler önüne sererken bile, bütün kahramanlarını severiz.

    kayda değer.

  • Bilhan Erden
    Bilhan Erden

    havlayan it kendini s*ktirirmiş derler

  • Ali Aydın
    Ali Aydın

    'La Godoşlar Cemaati..Ne Diye Alevlendiniz Birdenbire? ? Atanız Kaç Yılında Büyük Taarruzu Yaptı? ? ? Söyleyinde Utanayım! ! ! Siz Gidin Bu Savaşları Öğrenin Sonra Karşıma Çıkın.,
    Sizi Kim Tuttu Bilmiyom Ama Rezervasyon Köpekleri Olduğunuz Belli' Denen Kişiler :)))

  • Zeynep Karlı
    Zeynep Karlı

    Rezervuar Köpekleri tam anlamıyla bahsi geçen filmde en can alıcı sahnelerden biri olan Mr.Orange diye hitap edilen sivilin farazi anlamda tuvalette karşılaştığı polislerdir..Çünkü o polislerin hem K-9 köpekleri vardır,hem de muhabbet etmek için rezervuar mekanı olan tuvaleti tercih etmişlerdir.Büyük üstad Q.T filminin adını polislerden mülhem rezervuar köpekleri olarak belirlemiştir.. eşk-i rind

  • Aybars Dinç
    Aybars Dinç

    conairdaki sapık canavar steve buscemi rezervuar köpeklerinin en akıllı olanıydı.parayı hak eden oydu ve nitekim kazanan da o oldu.

  • Drag Bonfire
    Drag Bonfire

    hamlet'te bile bu kadar diyalog yok..bay pembenin bahşiş hakkındaki söylevi oldukça ikna edici..

  • Pelin
    Pelin

    çok güzel bi film...
    herkesin izlemesi gerek...

  • Aex Aexe
    Aex Aexe

    not: o filmin adını bile unutmuşum şimdi beyazperde.com dan bruce willis yazıp buldum yani hatırladım :) :)

  • Aex Aexe
    Aex Aexe

    :) :) evet bende sinemada izlemiştim. ama berbat demesemde propagendası bıktırdı diyebilirim.sanki herşey kesin öyleymiş gibi konuşuluyordu başka çıkar yolu yokmuş gibi.filmi sadece hristiyanlar izliyecekmiş gibi sanki :) ama bence asıl berbat film bence tam anlamıyla beşpara etmez bir filimdi Sin City. bu filmin üstüne yine bunun kadar berbat bi film izleseydim sinemadan nefret ederdim belkide.

  • Blue Send Me
    Blue Send Me

    constantin berbat bi filmdi yaa.. keanu reevesin kariyeri bakımından hiç olmaması gereken bi filmdi bence.. ayrıca keşke cdsini alsaydım sinemaya gideceğime

  • Aex Aexe
    Aex Aexe

    bence şehrin azizleri (The Boondock Saints) rezervuar köpeklerini 2 ye katlayamasa bile en azında onun 1,5 katı kadar daha güzel o filmden. Şehrin Azizleri daha güzel, tamam hrıstiyan propagandası var ama bence Constantinde o propagandanın 10 katı yapılmıştır.Çünkü açık yara adam öldürmez bunda propagandayı görüyordunuz ama constantinde ki propagandanın derinliğini ilk bakışta fark edemezsiniz.

  • Blue Send Me
    Blue Send Me

    ayriyeten bu terim daa önce LSD tarafından eklenmişti.. ingizlice orjinal ismiyle..
    bknz: reservoir dogs

  • Blue Send Me
    Blue Send Me

    afişine bakar bakmaz bir tarantino filmi olduğunu anlıyorsun hemen..
    bir soygun filmi olsada aksiyon barındırmıyor.. başka bir yönetmenin elinde çok sıkıcı olurdu herhalde bu film..