Kültür Sanat Edebiyat Şiir

ferhat tunç sizce ne demek, ferhat tunç size neyi çağrıştırıyor?

ferhat tunç terimi Rojhat Yıldız tarafından 18.10.2005 tarihinde eklendi

  • Eray Ferhat Temiz
    Eray Ferhat Temiz 13.09.2007 - 00:33

    acayip bir insandir kendisi. müziğe çok şey katmıştır.ve çok şey öğretmiştir insanlara. yasamak direnmektir.gulvatan,ozlemin dag ruzgari,kavgamin cicegi,adim kayip,her mevsim bahardir,kani susturun,sevmek bir eylemdir,ates gibi,vurgunum hasretine,diye devam eden bir cok kaseti vardir. 'benim muzikal kaygım hic bir zaman kendimi tekrarlamak istemeyişimdir'diye bir sozu vardir.ve anadoluya sunları soylemiştir. 'madem aynı topraklarda yasiyoruz madem ayni havayi soluyoruz.neden ayni insanligi yasamiyoruz? ! ! ! '

    kürt oldugu ve kurtce muzik yaptigi dogrudur ki bunu bir vatansecerlik borcu olarak gormeliyiz. onu terorist ilan etmek bizi hataya dusurur.sonradan anlariz bunu örn; ahmet kaya,nazım hikmet. degimi yani

  • Ozan Can
    Ozan Can 11.08.2007 - 13:18

    kaliteli etkileyici bir ses
    herseyden önce üreten
    dersimin sayısız ozanlarından
    hayranı olduğum sahıs
    ama son zamanlarda yaptığı asırı kürtçü girişimler sanatını gölgelemektedir! ! !

  • Savas Karakaş
    Savas Karakaş 05.01.2007 - 23:46

    solun arabesk ihtiyacını karşılar bu abi.(özgün müzik)

  • Savas Karakaş
    Savas Karakaş 05.01.2007 - 23:44

    yasalarımzıda vatan hailiği açıkça belirtilmiştir. sanatçı(!) olmak vatana ihanet etme konusunda dokunulmazlık vermez adama.(bu sözüm yaşar kemal için de geçerli)
    ayrıca sanatçı(!) olması vatan haini olamayacağı anlamına gelmez.evet bu adam pkk yanlısıdır ve sesi yapmacıklık derecesinde buğuludur.hiç hazzetmem.kuralacak bir kürt devletinde kültür bakanlığı kapma hayalleri ile yaşadığını düşünmekteyim.

  • Talha Yasin
    Talha Yasin 16.11.2006 - 21:12

    sevğili ferhat abicim:inanki seni cok seviyorum,ama sana bişey yakıştıramadım.sen bazı proğramlarda katılıyosun.mesela:starda ki ücü bir arada diye bi proğram sacma bi proğram.sanin yanında o cıplak kızların mayo öğösterisi.biliyorum sen hic bakmadın.senin yerine benutandım doğrusu.şimdi diyeceksin sanane.evet banane.o proğramı hiç izlemedim ama sen ordaydın ben izledim.sırf senin icin....LÜTFEN BÖYLE PROGRAMLARA KATILMA...SEN FERHAT TUNC ESKİ CİZĞİDEN UZAKLAŞIYORSUN.lütfen bana e mail cek.erdal_yalcindag@mynet.com bayyyy.seni cok seviyorummmmm

  • Mehmet Eren
    Mehmet Eren 24.09.2006 - 22:02

    önemli olan neler yapabileceği

  • Cem Sagol
    Cem Sagol 18.08.2006 - 00:08

    pkk yanlısı olması sanatçı kişiliğinin önüne geçti
    ülkemizde pkk olmak dinlenmemezlik getirmez bakınız-ahmet kaya

  • Zeynep Seda
    Zeynep Seda 17.08.2006 - 20:26

    hem müziği hemde kendisi birbirini tamamlıyor.sen ağlama yar çok güzel...

  • Ekin Demirkaya
    Ekin Demirkaya 20.06.2006 - 16:22

    ahmet kaya da ferhat tunç da VATAN HAİNİ DEĞİLDİR.onlar sanatçı.her şeyi yanlış yorumlamasanız olmaz zaten.

  • Ferdi Şavk
    Ferdi Şavk 27.04.2006 - 21:59

    dünya görüşünü degil ama, müziğini seviyorum. Şarkıları biraz daha toplumun geneline hitap etmeli bence

  • Nupelda Gule
    Nupelda Gule 06.04.2006 - 16:30

    Dersim'in yetiştirdiği adına ve kimliğine yakışan sanatçılardan. Tı Brayemina, hewalamina....

  • Ulaş Uğurlu
    Ulaş Uğurlu 11.03.2006 - 04:39

    ya bu adami dinlemeden niye yorum yapiosunuz evladim,cocugum yapmayin etmeyin..en azindan kimdir nedir bi ogrenin..adamin okudugu kitaplarin 10 da birini okumussaniz yorum yapin eyvallah....

  • Hasan Canpolat
    Hasan Canpolat 24.11.2005 - 10:44

    sesi güzel yanlış yerde

  • Fırat Kızılelma
    Fırat Kızılelma 20.10.2005 - 22:25

    bence iyi bir insan şarkılarıyla sözleriyle ve besteleriyle örnek biri bazı şahıslar onları yanlıoş yerde yanlış kişilerle karıştırıyorlar.aksini söyleyen varsa msn ye gelsin tartışalım ama insan gibi
    selar21@hotmail.com

  • Selin Pamuk
    Selin Pamuk 20.10.2005 - 22:16

    banu alkanın çiftlikteki yavuklusu...

  • Suat Polat
    Suat Polat 20.10.2005 - 11:41

    Ferhat Tunç protest müziğin güzel yorumcularından biri.Ahmet Kaya'yla birlikte bir döneme damgasını vuran sanatçı...