Kültür Sanat Edebiyat Şiir

demi moore sizce ne demek, demi moore size neyi çağrıştırıyor?

demi moore terimi Hakan Duman tarafından 19.03.2004 tarihinde eklendi

  • Ferruh Safak
    Ferruh Safak02.04.2009 - 03:49

    Ghost (Hayalet) , A Few Good Men (Bir Kac Iyi Adam) , Indicent Proposal (Ahlaksiz Teklif) , Disclosure (Taciz) , Strptease ve Charlies Angelm Full Throttle geliyor aklima...

    Hayaletteki masumlugunu, Bir Kac Iyi Adam'daki askeri gorunumunu, Ahlaksiz Telkif'teki kisa saclariyla sevimliligini, Taciz, Strptiz ve Caharli'nin Melekleri'ndeki vamp kadinligini unutmam mumkun degil...

    Bir arada da Bruce Willis ile evlenmisti ama, sonradan ayrildilar...

    Sarap gibi bir kadin denir ya, Demi de oyle...

  • Metin Alan
    Metin Alan12.08.2007 - 16:20

    HAYALET FILMINDE AŞIK OLMUŞTUM ONA RESMEN...BENCE ÇOK GUZEL BİR KADIN....RESMEN KADIN İŞTE...YEME DE YANINDA YAT CİNSİNDEN BİŞEY :) BİDE 7. İŞARET FILMI VAR ONUN İZLEMEYEN VARSA BENCE IZLENMELI...

  • Yiğit Yılmaz
    Yiğit Yılmaz30.01.2007 - 15:48

    striptiz kelimesini duyunca aklıma gelen biri

  • Elif Yıldırım
    Elif Yıldırım13.10.2006 - 23:33

    3 çocuk annesi bunamış bi kadın! ! ! ! ashton kutcher gibi birini nasıl buldu anlamıyorum! ! ! ashton kutcher ede acıyorum,nasıl böle bişi yapabildi diye! ! ! ! içim acıyo o çocuğa baktıkça! ! ! en kısa zamanda umarım aklı başına gelir! ! ! ! ! !

  • Melek Çakar
    Melek Çakar09.08.2006 - 23:22

    bir gözü körmüş.
    resimleine dikkatli bakınca anlaşılıyor.

  • Ayşin Altınel
    Ayşin Altınel03.07.2006 - 10:30

    Sonrada kendine ne yaptıysa mahvetti. İlk hali çok zarif ve sevimliydi... Ama son hali çok itici ve çirkin

  • Gökçe Ece Öztürk
    Gökçe Ece Öztürk01.05.2005 - 13:16

    güzel ama acaip derecede itici kadın. güzel olması da gözlerinden kaynaklanıyo. yoksa ne o öyle ip gibi dudaklar kepçe kulaklar falan. ashton kutcher gibi yakışıklı bi adam nasıl o kartoloza aşık olur anlamadım gitti!

  • Gamze Kırlangıç
    Gamze Kırlangıç12.04.2005 - 19:42

    Yillarin eskitemedigi isimlerden...ee estetik cerrahi sag olsun tabi.
    ama güzelligine ve oyunculuguna diyecek birseyim yok.

  • Nihat Genç
    Nihat Genç01.02.2005 - 19:45

    sıkı kadın

  • Düşünmüyorum Yine De Varım
    Düşünmüyorum Yine De Varım01.02.2005 - 19:37

    Masumiyetin simgesi...

    Ölürüm sana ölürüm hiişt zilli.