Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Çalar saat sizce ne demek, Çalar saat size neyi çağrıştırıyor?

Çalar saat terimi Seu Kuyt tarafından 26.07.2005 tarihinde eklendi

  • Kadir Yıldız
    Kadir Yıldız 29.01.2015 - 13:39

    çalar da kim takar diye bir sormak lazım değil mi? boşuna çalıyor sevgili çalar saatimiz.. :)

  • Öz Nur
    Öz Nur 07.10.2008 - 01:46

    günlük hayatta artık alarm olarak cep telefonundan yararlanıyoruz Ama çalar saat denildiğinde ilk aklıma gelen ramazanlarda sahura uyanmak ıcın kurdugumuz kurmalı eskı calar saatımız gelır aklıma

  • Zeki
    Zeki 03.10.2008 - 10:30

    hemen uyan yeni bir kabus başlıyor :)

  • Yaşar Özcan
    Yaşar Özcan 20.09.2008 - 15:50

    hiç[ihtiyacım olmadı

  • Aysun Nirvana
    Aysun Nirvana 25.08.2007 - 16:27

    filmlerde falan hep sey olur..komidinin uzerinde duran saat(bide bu klavyede virgulu bulamıyorum) komidinin uzerinde durdugu yetmiyormus gibi ve ustune ustluk o komidinin uzerinde durmayan birinin o odada uyudugundan habersizmis gibi ötmeye baslar ve akabinde o komidin uzerinde degilde yanında yatmakta olan zat aniden uyanır..saat tam ve tam olarak bilmem kaci gosterir..(kimse saati ben gibim kusurata kurmaz cunku) neyse asıl mevzu sudur ki tek dokunusla o saati susturur..saatin onun olması ve onun olan seye karsı sahip oldugu kullanım alıskanlıgı bu sonucu dogurmamalı ama doguruyor..bende olmuyor..zira benim saat ben kalkana kadar otmeye devam etmekte cunku..degil dokunmak tekmelemenin bile kar etmedigi o vakitte kufredenlerdenseniz..sizde bendensiniz..gec kalma hakkımı istiyorum..

  • Tuba Koçak
    Tuba Koçak 18.03.2007 - 00:29

    her gün sabah vakti çalan saatin sesi..
    uyanamam uykudan kazımak lazım beni yatakdan..
    kalkıcaz el mecbur düşeceğiz yollara..
    el mecbur,el mecbur

  • Anıl Akpınar
    Anıl Akpınar 10.01.2007 - 20:05

    çalar saat

  • Selma Doğan
    Selma Doğan 12.05.2006 - 22:00

    ahhh hep beş dakika daha uyuyayım nolur sus dediğim

  • Erkan Orhan
    Erkan Orhan 03.05.2006 - 06:54

    heyecan, geç kalma paniği....

  • Ayca Şen
    Ayca Şen 10.03.2006 - 23:44

    müzikli telefonlar çıktı da kurtulduk zırlamasından

  • Hamza Ressam
    Hamza Ressam 12.09.2005 - 16:28

    sürekli çalar zarrr zarrr da zarrrrr...bak bu çalar saatle ilgili bi hikaye biliyorum; abbasi halifelerinden biri avrupada bi krala bi çalar saat hediye etmiş onlarda ne olduğunu bilmiyolar ama dostluk adına nezaketen almışlar ve pek sevinmiş garipler...neyse saati saray da yada şato da güzel bi yere koymuşlar pek hayran kalmışlar...hele böyle tik tak tik tak etmesi yok mu mest etmiş onları neyse akşam olmuş yatmışlar gecenin bi vakti zarrrrrrr..... bişey bağırmaya feryadı figan etmeye başlamış sonra herkes korkuyla sesin geldiği yöne doğru gitmişler bide ne görsünler dostluk adına verilen hediye bağırıyo ortalığı yıkıyo...herkes korkmuş kral hemen şovalyeleri çağırmış ama onlarda korkmuş kimse yanaşamıyormuş saatin yanına sonra koşa koşa kahinler gelmiş hemen teşhisi koymuşlar macesteleri bunun içne şeytan girdi demişler hemen kaçalım durdan...ve hepsi kaçmış geceyi sarayın dışında geçirmişler...garipler saat susunca tekrar girmişler ama gece olunca şeytan saatin içine yeniden girmiş ve bunlar yeniden dışarı çıkmışlar ve böyle bikaç gece geçirmişler en sonunda kral şovalyelerin hepsini toplamış ve iblis aletini ortadan kaldırana ödül vereceğini söylemiş kimse cesaret edememiş eee haklılar da hani...işin içinde şeytan alim allah bi çarptı mı.... neyse konuya dönelim kimse cesaret edememiş ve sonunda saatten kurtulmanın yolunu bi köylü bulmuş...ve hemen dediğini yapmışlar ve kurtulmuşlar...onlar ermiş muradına biz çıkalım yukarı hoppa...dur dur dur ne mi yapmışlar şunu: YENİ BİR SARAY...

  • Drag Bonfire
    Drag Bonfire 17.08.2005 - 17:24

    habire yediği darbeler sayesinde artık çalmayan saat.. sanki ben uyanmayı bilmiyorum çalıp duruyo tepemde..

  • Sezgin Yeşiltaş
    Sezgin Yeşiltaş 26.07.2005 - 20:35

    İlaç firmalarının deli gibi piyasaya sürdüğü mekanik çalar saatlerden biri mutfağımda diğeri de salonda dekor niyetine duruyor.

    Cep telefonu hepsinin yerini aldı. Ne tuhaf :)

  • Şule Yılmaz
    Şule Yılmaz 26.07.2005 - 18:02

    ALT ALTA YAZILMIS SAAT VERSiYONLARINI GÖRÜNCE DOGRUSU HANGiSiNE YAZSSAM ACABA DiYE iKiLEME DÜSMEDiM DESEM YALAN OLUR. SONUNDA ÇALAR SAATE YAZMAYA KARAR VERDiM ÇÜNKÜ ÜZERiMDE EN ÇOK BASKI YAPANIDIR BU LANET ÇALAR SAAT.

  • Seu Kuyt
    Seu Kuyt 26.07.2005 - 13:03

    melodileri farklı farklıdır..
    sabaha herkes başka bir vakte kurar sonra da başlar dit dit dit dit dit dit dit dit ditiiiiidiiiiit diiiiitttiiididdiiiittt.
    özellikle yurtlarda sabahaları her yer çalar saat bayram yeri gibidir

  • Yaşam Aslan
    Yaşam Aslan 26.07.2005 - 12:48

    Of yaaaa seni kim bu kadar erkene kurdu.....