Kültür Sanat Edebiyat Şiir

  • kurtlar vadisi30.07.2006 - 13:45

    KURTLAR VADİSİ günümüz TÜRKİYE sini nereye gittiğini ve gideceğini anlatıyor gençlerin akıllarına giriliyor bu filmde de anlatılıyor böle giderse sonunmuz ırak gibi olacak her konuda elimiz kolumuz bağlı kalıyo Türkiye nereye gidiyo Gençlik nereye gidiyo büyüklerim size soruyorum derin devlet var ve anlatılıyoda! ! ! ayrıca gençler bu tür şiddet eğilimlerine yaşadıkları olaylardan dolayı ediniyo dizinin çok az bi etkisi vardır daha bu ıraktaki 'pkk' örgütünün yaptıklarını izledikçe bunlardan örnek alınıyo ve o teröristler de bizim üzüldüğümüzü gördükçe sevip dahada azıyolar bizden giden can onlara ekleniyo kurtlar vadisi ile ilgili hiç bi sorun söz konusu değil hem filmde de sadece yamukların kafası kesiliyodu! ! ! .......

  • A takımı30.07.2006 - 12:49

    a takımı İSLAM dinini biz MÜSLÜMANLARA KUR'AN'I KERİM deki gibi değil diğer kitaplardaki gibi tanıtmaya çaışıyor hoca diede elin politikacılarını çıkartıyor ama dinini gerçekten yaşıyan lar bunlar gibileri inanmıyorlar zaten...