Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Şiir Yarışması
  • uğur ışılak08.04.2007 - 19:39

    uğur geylani üstadı tam 7 yıl once görmüştüm ankarada,kısmet oldu 7 marttada osmanıye kadirlide görüm.. 7 yıllık özlemi 7 martta giderdim... varsa yoksa o var hayatımda.. selam ve dua ile..

  • uğur ışılak12.08.2006 - 12:09

    Uğur abi ahbe uğur abii.. eski sarkıların ezgilerin niye inkar edlircesine sitende yoklar. ruhundaki güzelliklere yakışmayan programlarda boy göstermenede içerleyen bi yoldaşınım. senin neişin var dansözlü,lakayıt basit insanların yanında.. bi keresinde izlemistim seni. dansöz sahne aldıgında sen arkandaki müzisyen arkadasınla konusmaya calısıp oturdugun yerden kalkmıştın.sırf seni izledim.. ama değmez ya harbiden değmez senin gibi birisinin oralarda boy göstermesine:(? ALTIN BELKİ ÇÖPTE DEĞER KAYBETMEZ AMA SEN ÖYLE ADİ PROGRAMLARDA CIKTIKCA DEĞERIN AZALIYO.. UMARIM dikkate alırsın... saygılar.. ayrıca sana benzemektende bi hoşnutum..

  • ibrahim tatlıses12.08.2006 - 12:02

    TATLISES DİYİNCE:DİN imanla dolu bi tip miş gibi gösteren,ramazanda ağzına yakışmayan tarzda ezan okuyan,insnaları salak yerine koyan.. programlarında resmen çıkardığı dansözlere sarkıntılık yapan basit ötesi sıradan adi bi kırodur.. zatımız