Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Genel kurmay sizce ne demek, Genel kurmay size neyi çağrıştırıyor?

Genel kurmay terimi Aytaç Şenol tarafından tarihinde eklendi

  • Selçuk Akçaören
    Selçuk Akçaören

    hayırlı olsun vatana millete bu saatten sonra sınırötesi harekat olsada birşey olmayacak...
    PKK 8 askerimizi kaçırıyor biz ABD ye danışıyoruz...İSrail 2 askeri için Lübnanı yerle bir etti...
    Dağlıcada 12 askerimiz şehit olduktan sonra herkes sınırötesi harekat demeye başladı...yahu ALLAH aşkına PKK yeni çıkmadı 27 yıldır vardı niye bu olayın olmasını bekliyorsunuz...bir haftada 25 evladımız gidince herşey olup bittikten sonra Türk halkı ayağa kalktı yok neymiş şehitler ölmez vatan bölünmez....HADİ LAN.....bu sözleri gerçekten diyorsanız...Gidin 100.000 kişi Hakkariye....Gabar dağını Cudi Dağını isnan seline boğun bayraklarla donatın o zaman görelim deyin PKK ya biz buradayız diye....
    Meclisten tezkereyi geçirerek geçte olsa şerefli bir hareket yaptık ama arkası yok... dünyaya söyledik gireriz diye ama sonrası.....sonra git gene ABD ye danış....işte tezkere geçti diye hemen girecek değiliz ya de...bravo tarihi şan şerefle dolu bir millet kendini ancak bu kadar ayaklar altına alabilir...
    Gerçekten girecek olsak yapılacak şey belliidir...
    Zaten bütün muhalefet partileri daha öncede açıklamış desteklerini yani tezkere geçecek belli sadece vatan hainleri ile komunistler hayır diyecek yani geçecek tezkere bellii....
    Tezkereyi meclise vermeden bir hafta önce Genelkurmaya gizlice haber veririsin hazırlan diye...askerde gizlice hazırlanır...ama gizlice kimse bilmeyecek öyle davulla zurnayla harekatmı olur lan...bir hafta sonra tezkere meclisden geçer sen medyaya haber verirsin tabi o zamana kadar asker hazırlığını yapmış olur...tezkere geçer geçmez o gece öncü akıncı birliği olarak önden 1000 civarında bordo bereli gönderilir...ardından tezkereden 3 gün sonra topyekün gireriz kuzey ıraka...ama öyle 100.000 kişiyle falan değil maksimum 30.000 er olmayan yüzbaşı binbaşı üsteğmen astsubay uzman çavuş ve erbaşlarla ve bölgeyi iyi bilen tecrübeli korucularla ...zaten daha önceden bordo bereliler kilit noktaları tutmuş olur...F-16 larla Kandili dümdüz edersin Helikopterlerle komandoları indirirsin teröristler kaçmaya çalışırsa arkalarında bordo bereliler var...Ağır bir darbe vurursun gelirsin...bu kadar...
    Ama tabi bunları yapmak için başta yürekli birinin bulunması gerekir...

  • Cemal Akbıyık
    Cemal Akbıyık

    Türk Silahlı Kuvvetlerinde, Kara, Hava, Deniz Kuvvet Komutanlıklarının birleştiği kurum.En üst düzey askeri kurum.

  • Oktay Karaca
    Oktay Karaca

    dönemin en kocaman askeri :)