Başım alıp dağlara çıkasım gelir
Unutup kendimi yitesim gelir
acımasız insanlar... nankör
hepsini çiğneyip gidesim gelir
yoruldum anlatmaya kendimi
büzüldüm köşe bucak karanlıklarda
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzel şiire tebrikler.
Yüreğine sağlık sevgili Derin.
'..Şımarığım'a..
Başım alıp dağlara çıkasım gelir
Unutup kendimi yitesim gelir
acımasız insanlar... nankör
hepsini çiğneyip gidesim gelir
yoruldum anlatmaya kendimi
büzüldüm köşe bucak karanlıklarda
kah virgül oldum kah ünlem
bazende nokta..
konuştular ağızlarınca
beyinlerince hüküm verdiler
güldüm delice.. sustum kendimce
susmalarımda sana koştu ruhum
denizin maviliğinde sürüklendi
ve güneşim oldun ısıtan
bulutum.. sağnak yağmurumsun gözlerimde
yürüyüşüne vurulduğum
güzelliğine tutulduğum
şımarığım...
çocuk gülüşlüm benim
seni çookk
ama çoookkkk seviyorum
bilesin..'
ŞİİRİ SEVDİM.
ŞAİRİ KUTLARIM.
şımarığım...
çocuk gülüşlüm benim
seni çookk
ama çoookkkk seviyorum
aşk işte, malum oyununu herkese oynatıyor usanmadan..tam puan ile tebrik ederim
Yüreğinin ne istediğine bak sen Sevgili Derin Mavi... mavilerin çağlasın. Tebrikler. Sevgilerimi yolluyorum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta