Sevginin kutsallığına mektuplar yazdım...
Cevap alayım diye...
Aşkıma bakış attım.
Beni anlasın diye...
Aşkıma telefon ettim...
Sesini duyayım diye...
Sevmeden asla...
Kucaklama hiç kimseyi
Bakma ne olursun,
Sahte yüzlerle...
Beni de alıştıracaksın.
Sus ne olursun.
Çılgınca ve delicesine sevdalı
Bir yarim var...
Üzerime üzerime gelsede;
Onda şeytan tüyü var...
Onun ben de gözü var...
Benim onda nazım var...
Söz söylemekle tükenmez.
Yeter ki sözün değerini veresin...
O zaman konuşman bir anlam kazanır.
Görmüyor musun?
Ne boş sözler dolaşır...
İçini doldurana kadar ömürler biter...
Demoklatesin kılıcı gibi,
Demokrasi masalı...
Hayatımızdan neler alıp götürdü...
Demokrasi bir ütopya gibi...
Rüyalarımızı süsleyen bir hayel oldu...
İnsanları cahilleştiriyorlar...
Beni bağlamaz.
Bu işler, güçler,
Nede olsa insanız...
Sadece konuşuyoruz...
Bizi bağlamaz...
Bu dudaklar...
Çıldırtan bakışınla,
Şımartan gülüşünle,
Ben senden ayrılamam...
Her sana bakışımda
Bir kez daha anlıyorum.
Ben sensiz yapamam...
Tepkini koy ortaya
Senden olsun...
Adını sen koy...
Yalnız bir hiçim deme...
Bir tek sen dünyaya bedelsin.
Kendini büyük sananların karşısında...
Gözümüzün içine baka baka...
Bilgi kirliliği var diye isyan edenler
Kendilerini mi yoksa halkı mı kandırıyorlar?
Gerçekler ise ortalıklarda dolaşmakta,
Bir millet, bir ulus yarattılar atalarımız...
Her yıkılışta yeni var oluş yarattık...
Kimse bilmez ahvalimizi...
Soran yoktur dirliğimizi...
Sen misin kendinden kaçan...
Bir kendinsin kendini kandıran...
Sağa sola dönüp bakma...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!