Sevgi emek ister.
Zaman sabır zamanı
Beklemek gerek güzel günleri,
Ben resmine bakerken;
Sen sitemlerdesin...
Uzaklardayım agülüm...
Bir ağaç, kar ve ışık...
Kar taneleri göz yaşlarımı,
Bir ağaç yalnızlığımı,
Bir ışık umudumu anlatır.
Sen bir tanem...
İşte sen teksin...
Sensiz her saniyede...
Özlemler taşıyor.
Ufuklar hep sen oluyorsun...
O zaman koşuyorum
Sana varmak için...
Hasretim artıyor...
Görüyorum kimseler yok.
Sensiz bir gece
Işıklar hayal meyal
Gölgeler cirit atmakta
Kaldırımlar suskun...
Kimseyi tanımadan;
Sevda çiçekleri
Her yerde bulunmaz...
Onu özünden bulup çıkarmalısın...
Narin, ender yerlerde,
Sevda çiçekleri...
İnciltme, kırma...
Sevda dediğin nedir ki?
Dudakların ucunda saklı.
Atar seni kör kuyulara....
Gözlerine baktıkca...Baktıkca...
Her tanıdığım sevgili
Ben de bir iz bıraktı.
Şiir misali...
Mısralara dökülür.
Damarlarımdan akan;
Kan misali...
Şiir tadında;
Kalemin ucunda
Hissiyattan bugüne
Bu günden yarına...
Bütün aşklarımla...
Ben de sevdim,
Şu an gecenin bir vakti
Müzik dinletileri içinde,
Bir dostun evinde
Uzaklara dalarken;
Masanın üzerinde içeçekler,
Çekirdek ve tuzluk...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!