Gitmeyi kafana eğer koymuşsan
Uyur uykulardan kaldırmadan git!
“Yeter gayri! ” deyip, bana doymuşsan
“Boş ver! ” de, acıma, aldırmadan git!
Yeter artık, senden yıllarca çektim
Zaten sen gitmesen, ben gidecektim
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Vefsız duyguların sebebi vefasız birlikteliğe gönülden küsmüş sitemi ilhamlayan canı bezdirmiş hallerin ilhamı şiirinizi tebrik ediyor,başarılrınızın devamını diliyorum.Selam ve sevgilerimle esen kalınız.Erdoğan Vural
Güzel şiirdi efendim. Saygılar
Necati beyefendi; Harika bir şiir. Kutluyorum sizi.
Ancak nerede olsa, konu ayrılık oldumu hüzün kaplar içimi.
Sevgiyle kalın efendim.
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta