Kendinden uzak
Kendine yabancı
………………….
Bir sahil çocuğuydun oysa ki
Anlatırdın en derin yüzmeleri
Ve lakin yüzemezdin
Bir sen bilirdin…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




kendine yabancılaştığı,kendinden uzaklaştığı anlarda
dün ki eylül lerin dinginliğidir insanı yeniden kendisine tanıştıran,yakınlaştıran belki de.
kaybolmak güzeldir.
bulduğumuz zaman özlemiş bile oluyoruz kendimizi:))
siz derin birşeyler anlatmışsınız Sayın Heptunalı ben de kendimce bir şeyler yazdım işte.
tebrikler...
Derinlemesine anlam yüklü bir şiir, tebrikler.
Şiirlere Eylül gelmiş. Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta