Yalnızca yıldızların aydınlattığı
Karanlık vadilerin arasında
Kendi halinde yanarak
Çıtırtılarını dinliyordu ateş!
Rüzgarla alazlar atıyor
Alevlerinin dili göğü yalıyor
Yada sakin,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ya Ateşte yanmalı Pervane
Yada umursamazlığında Ateşin
Tek yol var pervane için
Ya yan yada daha çok yan!
Yıldırım Bey!
kaleminiz daim ve kavi olsun kutlarım saygılarımla
buda benimki
Ateş
Ateş verdır yanar,
Ateş vardır yakar,
öyle bir ateş ki,
Ateşi, ateş yakar.
Bilal Özcan
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta