huzursuzum sevgilim
zaman çok zalim
nede hızlı geçiyor bizden
bir sen kalıyordun bana,şimdi sende yoksun,yorgunum,kederliyim ve sancılı
uzansam sana tutabilirmiyim seni nefeslerinden
her giden bir iz bırakır ardından
sen yağmurlar bırakıyorsun şehrime,günahkar bedenimi yıkayan
bütün radyolarda çalıyor şarkımız
elbet bir gün buluşacağız bu böyle yarım kalmayacak diye!
hangimize yar oluyor ki bu günler,aylar ve mevsimler,biz tükenmişliğe yüz tutmuşken.
karanlık bir ayet gibi yaşadıklarımız gece uykusuzluğun şerbetini içerken
uzadıkça uzuyor sancılarım,bedenimi sarmalıyor hayasızca bir sıcaklık
ve bitsin istiyorum zalimce hasretin.
korkum yok ellerini ver yeter
söyle yeter ki söyle gelmezsem namerdim
olacaksa bir son seninle olsun varsın
eğer incitirsem narin yüreğini ağlarsan ben ölürüm
hesapsız sevmektir sevda
gitmeliyim eğer sen yoksan, bu şehirden
bulutum ol gel yağmurlar bize hasret
şarkımızı söylemeliyiz seninle
sende kaybolmalıyım bu akşam
kal gitme demiyorum
yasaklanmış ne kadar sözcük varsa alfabelerde
ve yasaklanmış şehir varsa haritalarda kırmızı çizgiyle çizilmiş
damarlarımdaki kızıl okyanuslar kadar seviyorum seni!
bilmem nasıl anlatsam her şeyden bir fazla ve bir eksiksin şimdi!
ben ki senle tamamlanan.
gözlerinde acıya
avuçlarında soğukluğa
yüreğinde sancıya
ve mutsuzluğuna danayamıyordum
insan sevdiğini nasıl üzer?
sen gidince rengini yitiriyor mevsimler
haram sayıyorum sensiz yattığım uykuları
ve karanlıklar kalıyor geceden sabaha
gün belli değil bende,zaman zamansız kalıyor yokluğunda
bütün her şey gibi yitiriyorum azar azar,anlamsız
nasıl söylesem yada nasıl anlatsam sevgimi(bendeki seni)
bilmiyorum!
dilim lal
gözlerim kör
aklım yitik
ruhum firarda
Okudum,yazdım,dinledim ve sustum....
söylemek....işte bütün mesele bu....!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!