sebebi yok,sorma kavgalarımı
yaramı deşiyorsun hüzünlü hallerinle
bana gülücüklerle gel
bırak ben yaşarım,yaşanacak ne kadar acı varsa
akşamları örtüyorum gözlerine, kanayan yanlarımla
içimde saklı olan sen!
ve damarlarımda yürüyen sen
ekmek gibi su gibi yaşamak gibi!
gözlerimi dikiyorum semaya,yüreğim kuş gibi özgür
ve rüzgarın kokusunda saklı öpücüklerinle gel bana!
bırak bütün dünya dışarda kalsın bana sen lazımsın!
her zaman ki gibi...
bütün benliğimle öpüyorum.....
ne güzel şey seni yaşamak....
kimseye söylemden...
kimse bilmeden...
içinde saklayarak....incitmekten korkarak....
düştüm dermansız,halim yok
sayılı günler yaşıyorum
mevsimlerin tadı yok,içtiğim zehir misali şerbet!
sığınak olmuyor şarkılar da mecalim yok,sefilim!
bir sen kalıyordun bana bütün herşeyden sonra,birde gülücüklerin günü aydınlatan.
karanlık başlıyor, gözlerinle girerim geceye...
saçlarına serperim semada ne kadar yıldız varsa
uzunca bir sonsuzluk gibi kıvrılırsın derinliklerime
her köşede sen kendini görürsün ve ısırırsın heyacanla dudaklarını...
seni nakşediyorum sancılarımla bedenime
hiç bitmeden ışığımız
yorulmadan,tükenmeden çoğalırcasına
seviyorum seni
bıraktığın yerde bekliyorum seni,sevgilm
hangi buseler inecek benden sonra dudaklarına
oysa ben mühürlemiştim seni son kez öperken!
gitme diyemedim, biliyorum kalamazsın, istesende
susacağım, sen yoksan ve içime nakşediyorum geceyle kelimeleri
haber alırsam ölmüşsen,unutmuşsan beni
bütün her şey gibi döneceğiz sana
koyma rabbim bizi kendimizle başbaşa
nicedir halimiz sen yoksan içimizde
kime gidebilriz ki sen olmasan
yağmurlar düşerken saçlarıma ben seni düşünüyorum
karanlıklar çökünce sen duruyorsun bütün çıplaklığınla bende
şarkılar dinliyorum.gözlerim kapalı, o şarkılar ki seni bana getiren
ve usulca sen konuyorsun kuşların kanatlarıyla pencereme
çekmiyorum perdelerimi,korkuyorum uçacaksın diye!
ne zaman ki kolay unutursak hataları acıları.
ne zaman ki beklemekten vazgeçtikse
düşünmeden sevmelerimiz olmuşsa
sevgiliyi bağlamak değil özgür bırakmak için olmuşsa mücadelemiz yargılamaktan vazgeçmişsek,dinliyorsak usulca,yürek hesaplanmayan şeydir diyorsak,plan yapmaktan vazgeçmişsek......
işte o zaman mutluyuz demektir!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!