önce göz yaşlarım düşüyordu mendilime
şimdi sen düşüyorsun zamansız
saklıyorum senden kalan izleri
seni alıyorum yorgun akşamlarda koynuma
sen geçiyorsun aklımın kıyısında serin bir galda misali
yaşamak sancılıdır çoğu zaman
en büyük ağrımsın başımda
seninle buluyorum yolumu
terk etmek bu kadar kolaymı söyle
demekki sevmemişsin
acının tarif edilemez sancısıyla açtım gözlerimi
her şey yabancı kalıyor şimdi benliğimde
biliyorum bir şeyler eksik,doldurulması gereken boşluklar var
kesildi dilim,günüm çalındı,ruhum emanet,satırlarım aciz kalıyor
benden gittiğin gün yağmurlar yağıyordu
cebimde saklıyorum senden bana kalan resmini
taşıyorum boynumda son giderken ki bakışını
öyle boynu bükük kalma gidenlerin ardından
cesur ol sevgili ve dik dur acılarınla
iki yürek taşıyorsun,çatlamış dudakların sevgime hasret
SENİNLE AYNI GÖKYÜZÜNÜ PAYLAŞMAK
AYNI SOKAKTA YAĞMURLARA YAKALANMAK
AYNI KEDİYİ SEVMEK
AYNI ÇEŞMEDEN SU İÇMEK
VE AYNI ŞARKILARLA MUTLU OLMAYI SEVDİM....!
ŞEHİRLER KURULUYOR BİR YERLERDE....
işte bundan korkuyordum sevgilim!
yanımdasın,ama yanımda değil gibi
gözlerin beni yolculuklara çıkarmıyor
sözcüklerin sarmıyor yaralarımı,bir zaman beni hoş eden iyi eden.
bir bir yitiriyor rengini mevsimlerim
işte bundan korkuyordum sevgilim!
yanımdasın,ama yanımda değil gibi
gözlerin beni yolculuklara çıkarmıyor
sözcüklerin sarmıyor yaralarımı,bir zaman beni hoş eden iyi eden.
bir bir yitiriyor rengini mevsimlerim
bilmezsin ne kadar özledim
yağmurlara küstü toprağım
çiçeklerim vazgeçti yaşamaktan
ve anlamını yitirdi şarkılar
bir bilsen nasıl özlüyorum
Her şey sustuğun da sen daha çok düşüyorsun aklıma...
Şimdi söyle bana sen misin bana bu sancıyı yaşatan yoksa yüreğim mi?
Gözlerimin değil acılarımın uykuya ihtiyacı var! ! !
eğer sıkılırsa yüreğin
ve her şey karanlık olursa
kesilirse soluğun
ve artık bitsin dediğin yerde başlasın özgürlüğün ve mutluluğun
durmadan bir şeylerin bedelini ödüyoruz sevgilim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!