göçmen kuşlarla göçtü yüreğim
mevsimlerden sonbahardı,kırılgandı bütün hallerim cam misali
dokunsa rüzgar, dökülüyordu inci taneleri gözlerimden
avutmuyordu şarkılarda,ben başkayım şimdi
medcezir yüreğim,belli değil kederim yada neşem
Kırıldım,incindim sancılandım!
yenilmiş bir ordu gibi kendime yenildim!
bilmezsin kendime kaç defa söyledim; unut,yaşanmadı farzet diye!
ve olmuyor işte sevgili; hala seni zikrediyor satırlarım bir ibadet GİBİ!
ruhundan çalıyor gülücüklerin
sanma ki uzun sürecek bu hallerim
başladığı gibi bitmesini de bilmeli acılar
gör o zaman nasıl yaşanır yüreğimde mevsimler
bir ben kalıyorum herşeyden sonra, sen yoksun
kaç zamandır yazmadın sevgilim!
satırların küstü mü sayfalara?
bilemezsin! kaç defa baktım posta kutusuna.
senden bir kırıntı arıyorum şimdi.
hani söylemiştim ya; senden gelen her şey güzel ve mutluluk oluyor bende!
bir daha bulamam diye korkuyorum
gidersen dönüşün olmayacak gibi
kal yanımda yağmurlar düşerken kaldırımlara
evsiz bir kedi misali sokulmak istiyorum sana
yayılıyor saçlarının kokusu ben gözlerinde kaybolurken
kapat gözlerini odana dolan rüzgarı hisset
yüreğinden geçen sesi dinle
bütün her şeyden uzaksın
ve hayal et uzatsan ellerini yıldızları tutacaksın
bütün kırgınlıklarını ve pişmanlıklarını....
kederini,sancını ve ne kadar kötü şey varsa yak gitsin...
rengini yitirmiş ne kadar mevsim varsa
annesini kaybetmiş çocuk
sevgilisini terk etmiş sevgili
geceye ihanet etmiş sabah
hastaya sırt çevirmiş doktor
yağmurlara küsmüş rüzgar
güneş tadında
dalgaların kumlara vurması gibi
yağmurun toprağa düşmesi gibi
yavrunun anneye sarılması gibi
rüzgarın suyla buluşması gibi
uzaktan delice seven sevgili gibi....
bazen umutsuzluğa düşer gönül...
hiç önemi yok ne kadar güçlü olduğumuzun yada ne olduğumuzun....ve hiç önemi yok yaptıklarımızın...
hayat tozpembe iken birden grileşir ve renkler anlamını yitirir!
insan kendini sonsuz boşluk da hisseder ve çığlıklarımız duyulmaz olur....
adeta kendi içimizde yabancılaşırız ve boğuluruz...
hiç bir şey teselli etmez ve mutluluk denen şey büyük bir kandırmaca gibi görünebilir....
Kapa gözlerini usulca
odana dolan havayı ciğerlerinde hisset şimdi!
ve hayal et güneş vururken yüzüne.öpücüklerini,gülücüklerini ve seni mutlu eden her şeyi!
bak nasılda gidiyor zaman
istesen de durmaz avuçlarında
bize görünür ve gider bazı şeyler tutamayız




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!