Gecenin derin bir tarafında
bütün tarafların anlamını ve rengini yitirdiği yerde:aklıma sen düşüyorsun!
bu aşk değilde nedir!
bırak kendini kandırmayı!
yazık ediyorsun sevgilim!
ayrılırken şehirden her şey uyuyordu
bir kuşlar vardı bir de kediler uyanık
bedenim yorgun,yüreğim sancılıydı.
düştüm,toz topraklara büründü saçım sakalım,her şeyim kirlendi şimdi
sen en temiz kalanımsın,gel kirletme yalanlarla!
hadi durma beni sevdiğini söyle can bulsun ruhum.
her şeyden uzak!
ama her şeyin içinde!
bütün tatlardan biraz
ve bütün renklerden biraz
ve bütün sevmelerden biraz!
işte öyle bir şey seni sevmek!
bir şey var sevgilim bilmen gereken!
tek bir şey!
bütün kalbimle seni SEVDİM!
mutluluk tadında....öpücük tadında....aşk tadında....
yağmur tadında...gökyüzü olma olma umuduyla....
toprağa kök salan ağaç tadında bir sabah diliyorum....günaydın dünya!
sen kalıyordun biten akşamlardan sonra bana
sana sarılıyordum acılarımla başbaşa
bir sen oluyordu dünya, birde sabah
yollarım sana çıkıyordu bu şehirde yoksulluktan sonra
bütünleşiyordum seninle ve durmuştu zaman
kırıldı yüreğim,kelimelerim paramparça
beni ilhama salan,sözcükleri anlama döken
şimdi kocaman bir yalan ve sancıdan başka bir şey değilsin
benden uzak ve bensiz gezdiğin yerlerde mutlu ol sevgili
biliyorsun; yarın olmayabilir ikimize!
saçlarının kokusunu
avuçlarının sıcaklığını
nefesinin yüreğimde yol almasını
ve gözlerinde kaybolmak istiyorum bu sabah!
sağırım başka bir sese!
dilsizim başkasından gelen sözlere
körüm,görmüyor gözlerim senden başkasını
senden geçmeyen satırlarım eksik,günüm eksik,gecem eksik,yüreğim eksik kalıyor
bir sabah koynunda uyanmaktır güneşe,bende mutluluk!
soğuk mevsimler yaşıyor yüreğim
ve hasretle dönüyor zaman
bir gün diliyorum
sana sarılıp uzun bir uykuya dalmak
ve öpücükleri ile sabahı müjdelemek istiyorum!
sevmekten başka neyimiz var ki?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!