-Serdengeçti’ye Rahmetle-
Son gemi kalktı limandan
Gelsen de bir gelmesen de
Sükûta gömüldü meydan
Gelsen de bir gelmesen de
Gönül kalelerime Tendürek’ten çığ düştü
Bahçeme baldıranlar ısırganlar üşüştü
Sultanlar konaklayıp göçecekti otağdan
Hayallerim içinde gerçekleşmeyen düştü
Batman/2005
Kayboldum birdenbire gözlerinin renginde
Kirpiğinde salınan yaşlar hülyaya daldı
Ufukları süzerken dalgalı bir enginde
Koparttığım son yaprak papatyam sende kaldı
Göğsümün kafesinde sakladığım kuşları
Esti serseri rüzgâr,
Dağları söktü gitti.
Yağmur yüklü bulutlar,
Gözyaşı döktü gitti.
Hissetmesin diye kokunu rüzgâr
Sakladım mendili, yelden gizledim
Sensiz notalarda mahzun şarkılar
Mızrabı avuttum, telden gizledim
Sessiz çığlıklara kattım sözümü
Yıldızlar bana da bir yuva kurun,
Gökyüzünün engin derinliğinde.
Bahçeme misafir olun oturun,
Yaz gecelerinin serinliğinde.
Bugün gönlümü gördüm, gönlüme gönlü sordum:
“Dur, dinle, anlatayım halimi tek tek.” dedi.
Acılar dehlizinde ne varsa hayra yordum
“Bunca keder arası haydi tut dilek.” dedi.
O sordu, ben söyledim; ben sordum, o söyledi.
İçimde bir dünya var
Senle kalamam gönül
Israr etme bu kadar
Seni alamam gönül
Feleğin acı çarkı
Gönül kalburumun teli
Bölük pörçük elemiyor
Mendiller cepte ıslandı
Gözyaşını silemiyor
Yalnızlık denizinin ortasında bir gemi
Terk edilmiş limanın yolcusundadır aklı
Kara trenler artık incitmiyor içimi
Hasrete müptelayım gam keder bende saklı
Her gözyaşı sonrası ya zelzele ya tufan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!