Aynada çürüyen her aksim gibi
Gölgeni varlığıma örüyor zaman
Hece hece ruhunda raksım gibi
Ölümsüz besteyi görüyor zaman!
Yarınla yazmış her şeyi kalem
Zamanın çarkları dönüyor bir yerlerde
Göğe çarpan kanatlarıyla
Kuşlar uçuyor yine.
Hep aynı ağacın gölgesinde
Yalnız seni sevmeye yetti ömrüm.
Biraz daha kal
Şimdi yolumuz ayrılsa da seninle
Belki, başka bir dünyada kavuşuruz
Yeri, saati, vakti olmayan
Apansız bir rüyada buluşuruz.
Göğe ağan çiçekler derdim sana
Değişir mevsim; hayal,umut ve renk
Gökten inmedi rahmetim
Daha hicranıma denk!
Saatim başka dönüyor,
Çığlıklarım başka..
Sende şeklalmaz bir yanım var
En acı şerbetle dolu tası
Gözyaşiyle içmek kaşık kaşık
Geceler boyu her çıldırışta
Benimle birlikte ulur yalnızlık..
İndi demir balyozlar beynime
Gitse de gemiler bir bir bu limandan,
Bilirim varacağı diyar bendedir..
Sanma, yaş dökmez geride kalanlar;
Gözlerde biriken pınar bendedir!
Güneş usulca batarken şafakta,
Bre hey dağların deli dumanı!
Üstünden aşmayan yol ağlasin..
Yiğidin gönlüne gam ne ede?
Ayirirsa yardan felek ağlasin..
Her şey yitirdi rengini gözümde
Geceyi gündüzü bilemiyorum anne
İçimde bir çocuk, koşsa da delice
Bir adım öteye gidemiyorum anne..
Kanayan yaramda, sızlayan döşümde
Ayağımıza taş değmeyecekti
Hani diken batmayacaktı avcumuza
Ne muradımız varsa verecekti Allah
Tutmadı mı duaların anne?
Sen geceyi koklarken gözlerin yaşlı
Ve bükerken boynunu çaresizlik
Martılar çığlık çığlığa tepemde
Haliçte bir akşam pazartesi
Uykulu bir çocuk gibi sahil
Gemileri taşır koynunda annesi..
Çocukların hep gözleri ufukta




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!