bana laikligin anlamını bilmiyo diyen arkadasa sesleniyorum. bak kardesim zamanında osmanlı dinine baglı ve din adamlarının sozunu de dinleyen bir imparatorluktu. ama ne zamanki diger devletler sahte din adamları seyhulislam gibi adamlar yetistirip osmanlının içine saldı o zaman osmanlı yıkılma surecine girdi. he ataturk te boyle seyler olmassın he eger olursada boyle adamlar devlet islerine karısmasın diye din ve devlet islerini birbirinden ayırdı. AMA laiklik bas ortusuyle okula girmek veya meclise girmek bu laikligi bozmaz. ya da sokaklarda holigan gibi bozuk saat gibi turkiye laiktir diye bagırmakta degildir. diger dev. hep turkiyenin laikliginden yana olmuslarıdr. ve bu laikligi dinsizlik haline gtirmeye calısarak insanları dininden uzaklastırmaya calısmıslarıdrı sagolsun bizim insanlarda kolay inanıyo. zaten dünyada baska laik ulke yok
demokrasiye kötü diyenlere ve elestirenlere allah yardım etsin. kendileri hayatın demokrasi içinde gectigini bilmiyolar. ya demokrasi olmasa hiç birsey olmaz. siyaset olmaz o zaman komunizm olur. bu kadarmı kafanız var. yok vatan hainleri cımıs demokrasi mi suc? demokrasi olmasa hiç birsey olmaz.
bazıları ahmet kaya dinlemeye devam etsin. ama ahmet kayada gitsin ben apo yu ozledim diyede sarkılar soylesin. ama ne olacak dimi sen sadece sesini seviyosun sana bana kufur ediyo adam ama sesi güzel guzel sesiyle kufur ediyo.ama bu adam vatan turkuleri soyluyo suc dimi olmaz fasistlik o zaman ben faistin onde gideniyim
valla ben baskın oral a falan kesin katılmıyorum cunku o resmen bir dtp li ve zamanında da onların destegini almıs biri. bunların meclise girmemsi lazım. mecliste onceden turkes vardı bir kukredimi bunlar süt olurdu ama simdi o da yok. insallah muhsin girerde o zaman içimiz rahat olur
valla anlamadıgım sey burda herkes ataturk u burda dine cok mesafeli goruyo. google de balıkesir hutbesi yazında gorun ataturk un o içindeki din askını. ataturk laikligi neden cıkardı? o zaman devletler yalancı sahte hoca ve din adamları yetistirip osmanlının içine soktular osmanlıda yıkıldı bir sekilde. ama ataturk boyle birsey olmasın oyle adamlar yetistirilip sokulmasın diye sokulsa bile devlete karısmasın diye laikligi getirmistir. laiklik bu kimsenin bas ortusuyle okula girmesi falan laikligi bozmaz yanii.... ayrıca laik demokratik sosyal ve hukuk develti ama.. bu ulkede demokrasi hataları bugunlerde niye konuslmuyo niye hukukcuların yaptıgı hukuksuzluklar konuslmuyoda bu konusluyo.. bırakın bu dini istismar ediyo diye dini konusturmamak istiyosunuz bırakın bu aykları. siz ataturkcu dusunce yi sadece laiklik sanıyosunuz bu kadarsınız iste. niye o ataturkcu dusnceler hiç sehitler olmez diye bagırmaz niye ataturk un koydugu milliyetciligi ulusalcılık diye degistirirler. laiklik mitingi yaprak laik - anti laik tartısmasını kim baslatmıstır. bunları iyi gorun.
arkadaslar size birsey soyliyimi. siz su kadar sey bilmiyosunuz. saddam amerikanın adamı onu yetistirip ıraga yolladı ve sii sunni catısmasını meydana getirip kaç milyon kisiyi katletti. bu kadar saf olmayın bu adamda usema bin ladin de amerikanın adamı. ikiz kule saldırısını sanıyosunuz ki ladin yaptı ta kendisi bush yaptırdı. o zaman bak sen su ise ikiz kulelerde calısan 500 kisi ise gelmemis. he amerikalılarda kurban edildi. burda n eoluyo amerika - israil is birligi. ve boylece bush un da musluman devletlere saldırmak için bir kozu oldu. daha derinlerei varda kafanız karısır. BUNU OKUYUN
aloo kendi aralarında ulusalcı ve laik arkadaslarımız. su cumhurbaskanı olan zaat bu zamana kadar 354 terorist e af cıkartmıs bir kisilk de diyemeyecegim ama... burda bu is biter zaten ne oldugu malum.. bundan oncede s. demirel zaten mason du bilmeyen yok. bir turgut ozal vardı o da zehirlendi. ayıp valla ya bu adam napmıs sadece eline bi kagıt veriyolar arada bir bagırıyo laiklik diye..
ya bakın arkadaslar ben tarafsız bakıyorum. ben goruyorum ki erdogan ın elestirilen tek yönü toprak satımı ve ozellestirme. he bne ozellestirmeye karsı degilim. bakın o devletler burdan toprak alınca bizimde ordan toprak alma hakkımız doguyo. he ama o devlet derseki kardesim ben tporak vermem o zaman o da burdan alamaz. bu boyle birsey. valla acıkcası yaptıklarına gelince ben 5 yıl once hastanede neler cektigini insanların gorurdum simdi bizim manav cemal amcada ozel e gidebiliyo. onceden belediyelerde 1 haftada halledilen isler simdi 1 günde. banka faizleri dustu ben bunları goruyorum.
he uretimi satan ak parti vay be ogrende gel.. bak bakalım icraatlere. 5 sene once hastanaya gittginde nasıldı ilaç için ne yapıyodun ama dogru canım bu icraat degilki... onceden bankadaki parana gecede yuzde 70 faiz geldigi olurdu o kadar fazla oderdin ama simdi faiz yuzde 14. ama bu da bise digl.. he birde enflasyon tarihinin en dusuk rakamında bu da bise degil dimi...
ya komusnistlik iste asırı esitlikcilik ama adaletsizlik. bak mesala senin baban doktor digerinin babası madenci ama aynı parayı alıyolar hatta para bile almıyolar her sey devletin. tek bir parti var. herseyi devlet vereiyo ekmegini yumurtanı.
lan oglum izmirli degilmisiniz iste hepinizde nerdeyse yunan kanı var. ya adnan mendereside kotulediniz ya yuhhhh.. ya yuhh yaz siz su kadar sey biliyosanız bende kahrolayım turkiye oyle ilerlemistiki nerdeyse avrupa birligine giriyodu.. ama abd ne oldu baktı turkiye ii yolda hemen darbe.. ve her zaman sagcı hukumetler boyle indirilmislerdir.
bence alevilerin bazıları iyidi severim ama bazıları. bence cok bos. cunku kurmuslar cem evi diye aptalca bir yer yalandan yere kadın - erkek birarada ibadet ettiklerini sanıyolar. hz ali yi peygamberimizden ustun goren mahluklar bile var.
MİLLİYETCİLİK ALPARSLAN TURKESİNDE DEDİGİ GİBİ. KENDİ VATANINA SIKI SIKIYA BAGLI OLMAK HİÇ BİR FEDAKARLIKTAN KACINMAYARAK HER TURLU AKIBETİ GÖZE ALARAK UGRUNA CANINI VEREBİLECEGİ SINIRLARI KANLA CİZİLMİS VE KANLA SİLİNR OLAN VATANINI SEVMEK DEMEKTİR...... T U R K İ Y E T Ü R K L E R İ N D İ R
onemli olan hrant dink in ne dusundugu degil. onemli olan hepimiz ermeniyiz diye bagıranların ermenilere karsı ve diger ulkelere karsı verdigimiz sehitlerimizin ne dusunmesi. ayrıca hrant fink te sadece turkiyeyi karıstırmak için secilmis bir insan onunda sucu yok. ama hepimiz ermeniyiz diye bagıranlar evet hepiniz ermeni ve yahudisiniz. bizde TURK üz ve MÜSLÜMANIZ.
ah abicim ah bir daha alparslan turkes gibi meclisi titreten bir insan gelirmi be.. siyasetci dediin oyle olur. turkes kendi gibi kendi aslan gibi adadı.
arkadaslar bir kere kimse 1980 zamanlar ülkücülerin yaptıklarını inkar edemez. ben ülkü ocaklarının suandakiş durumun bilen birisiyim. ne yazıkkı simdi ki ler ben oaraya gişdeyim ben im arkam olsun tanıdıklarım olsun.diyen kisler. he birde tehlikenin farkındamıısnız diyen bir arkadas varda. kendileri tehlikeyi laiklik elden gidiyo diye yorumlayan birileri. laiklik hiç bir zaman tahlikde falan olmadı cumhuriette yalandan yere oykazanmaya calısmayım. bir kere kesinlikle ve kesinlikle mhp gibi bir parti chp yani sosyete partisiyle koaliyon yapmaz. bunu boyle bilin.
laiklik
18.07.2007 - 02:48bana laikligin anlamını bilmiyo diyen arkadasa sesleniyorum. bak kardesim zamanında osmanlı dinine baglı ve din adamlarının sozunu de dinleyen bir imparatorluktu. ama ne zamanki diger devletler sahte din adamları seyhulislam gibi adamlar yetistirip osmanlının içine saldı o zaman osmanlı yıkılma surecine girdi. he ataturk te boyle seyler olmassın he eger olursada boyle adamlar devlet islerine karısmasın diye din ve devlet islerini birbirinden ayırdı. AMA laiklik bas ortusuyle okula girmek veya meclise girmek bu laikligi bozmaz. ya da sokaklarda holigan gibi bozuk saat gibi turkiye laiktir diye bagırmakta degildir. diger dev. hep turkiyenin laikliginden yana olmuslarıdr. ve bu laikligi dinsizlik haline gtirmeye calısarak insanları dininden uzaklastırmaya calısmıslarıdrı sagolsun bizim insanlarda kolay inanıyo. zaten dünyada baska laik ulke yok
demokrasi
18.07.2007 - 02:42demokrasiye kötü diyenlere ve elestirenlere allah yardım etsin. kendileri hayatın demokrasi içinde gectigini bilmiyolar. ya demokrasi olmasa hiç birsey olmaz. siyaset olmaz o zaman komunizm olur. bu kadarmı kafanız var. yok vatan hainleri cımıs demokrasi mi suc? demokrasi olmasa hiç birsey olmaz.
Mustafa Yıldızdoğan
18.07.2007 - 02:38bazıları ahmet kaya dinlemeye devam etsin. ama ahmet kayada gitsin ben apo yu ozledim diyede sarkılar soylesin. ama ne olacak dimi sen sadece sesini seviyosun sana bana kufur ediyo adam ama sesi güzel guzel sesiyle kufur ediyo.ama bu adam vatan turkuleri soyluyo suc dimi olmaz fasistlik o zaman ben faistin onde gideniyim
namaz
18.07.2007 - 00:25herkesin yapması gereken emirdir..
zaman
18.07.2007 - 00:24valla bu kadar yorum yazıldıgına gore sevilen bir gazete. bence tarafsız.....
uğur mumcu
18.07.2007 - 00:21valla solcuydu falan ama en azından vatanını seven bir adamdı . onu amerika oldurdu
ufuk uras
18.07.2007 - 00:20valla ben baskın oral a falan kesin katılmıyorum cunku o resmen bir dtp li ve zamanında da onların destegini almıs biri. bunların meclise girmemsi lazım. mecliste onceden turkes vardı bir kukredimi bunlar süt olurdu ama simdi o da yok. insallah muhsin girerde o zaman içimiz rahat olur
ultraslan
18.07.2007 - 00:18hey hey....
atatürkçü düşünce
18.07.2007 - 00:14valla anlamadıgım sey burda herkes ataturk u burda dine cok mesafeli goruyo. google de balıkesir hutbesi yazında gorun ataturk un o içindeki din askını. ataturk laikligi neden cıkardı? o zaman devletler yalancı sahte hoca ve din adamları yetistirip osmanlının içine soktular osmanlıda yıkıldı bir sekilde. ama ataturk boyle birsey olmasın oyle adamlar yetistirilip sokulmasın diye sokulsa bile devlete karısmasın diye laikligi getirmistir. laiklik bu kimsenin bas ortusuyle okula girmesi falan laikligi bozmaz yanii.... ayrıca laik demokratik sosyal ve hukuk develti ama.. bu ulkede demokrasi hataları bugunlerde niye konuslmuyo niye hukukcuların yaptıgı hukuksuzluklar konuslmuyoda bu konusluyo.. bırakın bu dini istismar ediyo diye dini konusturmamak istiyosunuz bırakın bu aykları. siz ataturkcu dusunce yi sadece laiklik sanıyosunuz bu kadarsınız iste. niye o ataturkcu dusnceler hiç sehitler olmez diye bagırmaz niye ataturk un koydugu milliyetciligi ulusalcılık diye degistirirler. laiklik mitingi yaprak laik - anti laik tartısmasını kim baslatmıstır. bunları iyi gorun.
saddam hüseyin
18.07.2007 - 00:03arkadaslar size birsey soyliyimi. siz su kadar sey bilmiyosunuz. saddam amerikanın adamı onu yetistirip ıraga yolladı ve sii sunni catısmasını meydana getirip kaç milyon kisiyi katletti. bu kadar saf olmayın bu adamda usema bin ladin de amerikanın adamı. ikiz kule saldırısını sanıyosunuz ki ladin yaptı ta kendisi bush yaptırdı. o zaman bak sen su ise ikiz kulelerde calısan 500 kisi ise gelmemis. he amerikalılarda kurban edildi. burda n eoluyo amerika - israil is birligi. ve boylece bush un da musluman devletlere saldırmak için bir kozu oldu. daha derinlerei varda kafanız karısır. BUNU OKUYUN
alparslan
17.07.2007 - 23:56ya suraya alparslan turkes gibi adam gibi birsey acamadınızmı ya?
ahmet necdet sezer
17.07.2007 - 23:49aloo kendi aralarında ulusalcı ve laik arkadaslarımız. su cumhurbaskanı olan zaat bu zamana kadar 354 terorist e af cıkartmıs bir kisilk de diyemeyecegim ama... burda bu is biter zaten ne oldugu malum.. bundan oncede s. demirel zaten mason du bilmeyen yok. bir turgut ozal vardı o da zehirlendi. ayıp valla ya bu adam napmıs sadece eline bi kagıt veriyolar arada bir bagırıyo laiklik diye..
Recep Tayyip Erdoğan
17.07.2007 - 23:44ya bakın arkadaslar ben tarafsız bakıyorum. ben goruyorum ki erdogan ın elestirilen tek yönü toprak satımı ve ozellestirme. he bne ozellestirmeye karsı degilim. bakın o devletler burdan toprak alınca bizimde ordan toprak alma hakkımız doguyo. he ama o devlet derseki kardesim ben tporak vermem o zaman o da burdan alamaz. bu boyle birsey. valla acıkcası yaptıklarına gelince ben 5 yıl once hastanede neler cektigini insanların gorurdum simdi bizim manav cemal amcada ozel e gidebiliyo. onceden belediyelerde 1 haftada halledilen isler simdi 1 günde. banka faizleri dustu ben bunları goruyorum.
üretken
17.07.2007 - 00:10he uretimi satan ak parti vay be ogrende gel.. bak bakalım icraatlere. 5 sene once hastanaya gittginde nasıldı ilaç için ne yapıyodun ama dogru canım bu icraat degilki... onceden bankadaki parana gecede yuzde 70 faiz geldigi olurdu o kadar fazla oderdin ama simdi faiz yuzde 14. ama bu da bise digl.. he birde enflasyon tarihinin en dusuk rakamında bu da bise degil dimi...
komünist
16.07.2007 - 00:13ya komusnistlik iste asırı esitlikcilik ama adaletsizlik. bak mesala senin baban doktor digerinin babası madenci ama aynı parayı alıyolar hatta para bile almıyolar her sey devletin. tek bir parti var. herseyi devlet vereiyo ekmegini yumurtanı.
adnan menderes
15.07.2007 - 02:40lan oglum izmirli degilmisiniz iste hepinizde nerdeyse yunan kanı var. ya adnan mendereside kotulediniz ya yuhhhh.. ya yuhh yaz siz su kadar sey biliyosanız bende kahrolayım turkiye oyle ilerlemistiki nerdeyse avrupa birligine giriyodu.. ama abd ne oldu baktı turkiye ii yolda hemen darbe.. ve her zaman sagcı hukumetler boyle indirilmislerdir.
üretken
15.07.2007 - 00:04ak parti
alevi
14.07.2007 - 23:31bence alevilerin bazıları iyidi severim ama bazıları. bence cok bos. cunku kurmuslar cem evi diye aptalca bir yer yalandan yere kadın - erkek birarada ibadet ettiklerini sanıyolar. hz ali yi peygamberimizden ustun goren mahluklar bile var.
milliyetçilik
13.07.2007 - 23:32MİLLİYETCİLİK ALPARSLAN TURKESİNDE DEDİGİ GİBİ. KENDİ VATANINA SIKI SIKIYA BAGLI OLMAK HİÇ BİR FEDAKARLIKTAN KACINMAYARAK HER TURLU AKIBETİ GÖZE ALARAK UGRUNA CANINI VEREBİLECEGİ SINIRLARI KANLA CİZİLMİS VE KANLA SİLİNR OLAN VATANINI SEVMEK DEMEKTİR...... T U R K İ Y E T Ü R K L E R İ N D İ R
Hrant Dink
13.07.2007 - 23:24onemli olan hrant dink in ne dusundugu degil. onemli olan hepimiz ermeniyiz diye bagıranların ermenilere karsı ve diger ulkelere karsı verdigimiz sehitlerimizin ne dusunmesi. ayrıca hrant fink te sadece turkiyeyi karıstırmak için secilmis bir insan onunda sucu yok. ama hepimiz ermeniyiz diye bagıranlar evet hepiniz ermeni ve yahudisiniz. bizde TURK üz ve MÜSLÜMANIZ.
devlet bahçeli
13.07.2007 - 01:01ah abicim ah bir daha alparslan turkes gibi meclisi titreten bir insan gelirmi be.. siyasetci dediin oyle olur. turkes kendi gibi kendi aslan gibi adadı.
komünist
13.07.2007 - 00:57yapma arkadasım sende devlet bahceliyi komunist yaptın bu kadarda partici olma lutfen.
ideolojik körler
13.07.2007 - 00:49ya halkın ak darbesi nick li arkadaım ya valla tam benim soyliceklemiri soyldein bu ulkede ne yapsan terstir
ülkü ocakları
13.07.2007 - 00:42arkadaslar bir kere kimse 1980 zamanlar ülkücülerin yaptıklarını inkar edemez. ben ülkü ocaklarının suandakiş durumun bilen birisiyim. ne yazıkkı simdi ki ler ben oaraya gişdeyim ben im arkam olsun tanıdıklarım olsun.diyen kisler. he birde tehlikenin farkındamıısnız diyen bir arkadas varda. kendileri tehlikeyi laiklik elden gidiyo diye yorumlayan birileri. laiklik hiç bir zaman tahlikde falan olmadı cumhuriette yalandan yere oykazanmaya calısmayım. bir kere kesinlikle ve kesinlikle mhp gibi bir parti chp yani sosyete partisiyle koaliyon yapmaz. bunu boyle bilin.
Toplam 165 mesaj bulundu