Bu sabah erken çıktım işe
Üşüdüm köşede durdum Anne
Nasihat eyleyip dediğin gibi
Birtane de kendim yedim Anne
Bu sokakta herkes beni tanıyor
Bir ağbi var.Hiç para üstü almıyor
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ama cok güzel bir konu yakalamışsınız ve cokda öz anlatmışsınız tebrık edıyorum dogrusu o küçük simitçi cocukları gordugumde erkenden her cocuk uyurken onların sogukta tıtreyerek dolaşmaları burnumun kemıği sızlar cok nefıs olmus tebrıkler selam ve sevgılerımle
selami
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta