Seni tanımak,yıllanmış hipotezlerin ispatıydı
O ispatı hayatıma uygulayamamanın verdiği isyankarlıktır seni tanıdığıma pişman eden beni
İçimden neler neler geçer...
Siren çalar gönlümün ambulansları
İçinde sen varken
Tıkanıyordur kalbimin damarları!
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




öz anlatımlı kısa öfkeli bir şiir kutlarım
salim erben
tebrikler şair e
İçimden neler neler geçer...
Siren çalar gönlümün ambulansları
İçinde sen varken
Tıkanıyordur kalbimin damarları!
Ötükenli82 brav şiire kutlarım final çok hoş anlatıml
salim erben
çok güzel calisma
Ruhum
Seni tanımak,yıllanmış hipotezlerin ispatıydı
O ispatı hayatıma uygulayamamanın verdiği isyankarlıktır seni tanıdığıma pişman eden beni
İçimden neler neler geçer...
Siren çalar gönlümün ambulansları
İçinde sen varken
Tıkanıyordur kalbimin damarları!
Ötükenli82
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta