Öpüyorum seni.
Sensizlikten,
Kudurmuş duygularımla.
İstekle... şehvetle.
Öpüyorum... öpüyorum işte.
Kanıyor dudakların,.
Canın yanıyor,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




:))) Nabzı yüksek bir şiir...
Sevgimle
Bu şiiri yazmakta okumakta yürek ister
sevgiyle
Bu şiiri yazmakta okumakta yürek ister
sevgiyle
ooooo Hatice arkadaşım..:))) çok hoş
tebrikler...
::::::)))))) helal sana Can Hatice....kutluyorum seni..
sevgimle...
Şeytan çıktı mı durulmuyor,Tebrikler sıcacık bir şiir.
Sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta