Yazılar, çizgiler sesimi kesti,
Bize sözden yana nükte mi kaldı?
Sevdânın muhâlif rüzgarı esti,
Nâğmeler dağıldı, güfte mi kaldı?
Kürdilî hicazkâr, Acem-a şîran,
Hüzzam,ağır aksak,gönlümüz viran.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sormaktan korktuğum sözlerin sonu,
Selamı, sabahı keste mi kaldı.
ŞİİRİNİZİ SON KIT ASINDADA VURGULANDIGI GİBİ devir artık selamsız sabahsızlıga kaldı.bana da salık verdiginiz gibi gönüle yani.gönülki şiir yazdırır RABBİNE ulaştırır insanı.hatta gönül geceyi üzerinize örttürür ve kendini gizler lakin görmesine bilene gönüldür asıl üzerimize örtülen.saygılarımla...
Çok şey kalmadı ama ,sizin gibi duyarlı ve güzel insanlar olduğu müddetçe umudumuz tükenmeyecek...Sevgiler ve selamlar efendim...Sağlıcakla kalın....Hâlenur Kor
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta