Hala kulaklarimda yakan buselerini unutamadim
Kapatsam gozlerimi,yeniden yasarim dun gibi
Ayrildik ayrilali ozlem gozyaslarimi kurutamadim
Kalbim sevemedi,sevemeyecek kimseleri
Sorma...anlatamam yuregimdeki siziyi
Icimde gunlerdir biriken arzuyu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yürek ara sıra döner geriye bakar ne yapmış...
o anlardan biri giibi...
saygılarımla...
güzeldi efendim.
tebrikler
tebrikler.çok güzel olmuş..
Duygular coşmuş..
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta