Karanlık beyaz giysilerini giyerek gelir
Baykuş gözlerinde kana bulanır güneş
Yamalı bir mutluluğa öykünür gölgeler
Düşer kurak toprağa hüzün bulutları
Kirlenmiş dünyanın pasından
Kıyama durur kötülükler önünde
Yürüdüğün her sokak lâmbası söner
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ahmet bey, güzel bir şiirinizi daha okudum yüreğinize sağlık. Selam ve dua ile.
Ahmet Bey,
Gerçekten çok güzel bir şiir okudum.Teşekkür ederim.Yalnız final dizelerini okuyunca,şiirin adında kadere iftira etmişsiniz ibi geldi bana...Kutlarım hem güzel şiirinizi,hem de meş'alenizi...İnşallah hi,ç sönmesin derim.Saygılarımla,
Ünal Breşikerse
Harika bir anlatım ve harika dizeler, kaleminize yüreğinize sağlık..Saygılar...
Işık ve sevgi eksik olmasın.
Tebrikler efendim,tam puan sunuyorum
Saygılarımla
Ayşe
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta