Gördüm çarpıldı sol yanım
Sana hep ısındı kanım
Ne olursun tatlı sözlüm
Sarılayım gel cananım
Ellerin elimde kalsın
Sordum sual ettim doğru dost için
Yalanı bilmeyen dost istiyorum
O dostta terk etti bilmem ki niçin
Defterde silmeyen dost istiyorum
Bir söz vermiş ise gerisi gelsin
Ne olursun Leylam gel yaklaş biraz
Mecnunun gelmişte burda duruyor
Yıkılmış gururum bitmez bu enkaz
Perme perişanım herkes görüyor.
Yüreğim de yara bu acı dinmez
Çok yalvardım Allah'ıma yürekten
Sevdiğime sevgim hiç azalmasın
Hiç gelmese bile, onu sevmekten
Şu talihsiz gönlüm geri kalmasın
Ne olur Alah'ım yaklaştır bana
Geçen gün evde yapayalnız,
Otururken bir koltukta,
Birden sen geldin aklıma,
Kapattım gözlerimi,
Uzun uzun seyrettim yüzünü,
Saatlerce.
Sen bakınca dünya yavaşlar,
Rüzgâr bile usulca yürür peşinden.
Sanki gözlerin, geceye söz geçirir,
Yıldızları bile mahcup eder.
Senin bakışın bir suyun akışına benzer
Sessiz, berrak,
Sen bakınca dünya yavaşlar,
Rüzgâr bile usulca yürür peşinden.
Sanki gözlerin, geceye söz geçirir,
Yıldızları bile mahcup eder.
Senin bakışın bir suyun akışına benzer
Sessiz, berrak,
Hem en iyi hem de güzel sırdaşım
Hem kendin güzelsin, hem ismin güzel
Tatlı dilli, güler yüzlü kardeşim.
Kalbiniz Tertemiz, sözlerin güzel...
Ayşe annemizin ismi var sende.
Bir güzel akşam üstü ince bir yağmur yağar
Hava çok soğuk değil mevsim ise ilk bahar
Çiçekler henüz açtı koku sarmış etrafı
Güzelliklerle dolu vatanın her tarafı
Karamsarlık yok ,
Hasret lokmasını umuda katık ederek,
Güneş daha güzel doğacak umuduyla yarınları bekliyorum,
Güzel ve mutlu yarınları,
Yarını gözlemek mi, eskiyi özlemek mi?
Bilemiyorum.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!