'Şimdi buradayım
biraz önce yoktum'
hiç
bir
şey
yok
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




kendi içinde evrilen sözler, sonsuz beğenileriyle takılıp giderler zihnimizde bir yerlere. sonra tekrar tekrar bağdaş kurdurup diz çöktürürler tatlı bir boşluğa doğru.
Biraz Epikuros esmiş güzel şiire. Kutlarım, selamlar.
bebekkkkkkk!..
geldin ama git buradan
burası
yaşanılacak yer değil...
Felsefeci şairlerin tadı bir başka oluyor. Sorgulamaları da...
'Kör olmuş ışıktan gözlerimiz /
Gündüz yarasalarıyız biz.../...' diyebilen bir şair o.
'sözüne eşkıya insan /
doğurgan yargıcı kendisinin /
haince pusu kurar aykırı ritim /
varoluşu sorgular kuytuda /
hangi suya teğet geçtiysek bu yüzden /
ya darağacımız /
ya ırmağımızdı bizim!.../...' (N.Erlaçin)
Irmağında akmış Oruç Aruoba...
Süper bir anlatım, duygu dolu, şiir yaşayarak, yaşatarak okutuyor kendini...
Defalarca okudum
Şiir de şairin barı, balasıdır acı çekmedem doğmaz, Nazır bey, yorumunuz mükemmel
muz meyvesini verirken böylesine acı çekerek doğuruyor. Güzel bir şiirdi. duyguların anlatımı. Beğenerek okudum. tam puan +ant. kutluyorum.
Doğumu böylesine tek kelime ve kelimeliklerle dile getirmek oldukça hoş. Bu şiir bana, muzun doğumunu anımsattı.M
Aferim (!)
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta