kimsenin geçmediği yollardan geçiyorum
kendime saklıyorum mutluluklarımı
yaralandım her yanımdan,yorgunum artık
seni taşımıyorum heybemde,ağır geliyorsun sevgilim,umursamaz hallerinle!
bir sen tek kalmıyorsun hayattan,senden ibaret değil her şey
kaldır başını koyma önüne mahsun
dökülmeli dünyama kelimeler senden
susma,ölümün diğer adıdır suskunluğun
nicedir kaybolmadım sende sevdiğim
saçlarını savurur rüzgar acı çeken gönlüme
geleceksen rüzgara söyle!
tatlı bir esintiyle gelip konacaksın yanaklarıma biliyorum
bir yarım kalmışlık kalıyor senden geriye
huzurum yok,uykusuz geceler yaşıyorum yokluğunda
delice sancılar dolaşıyor ruhumda
bilmiyorum hangi mevsimdeyiz hangi ay,hangi gün
umrumdamı dünya ayrı düşmüşsem gözlerinden
uzamadan sancılarım dön gittiğin yollardan
anladığım tek şey seni sevdiğim!
derin bir yara dan yayılan sızı gibi
dermansız bir derde derman arar gibi
yağmurlu bir günde kocaman gülücükler savurur gibi
güneşli bir günde kumsal da galgalarla dans eder gibi
yada bir akşam üstü yalnız odan da şarkılara eşlik eder gibi
içine usulca dolan mutluluk gibi,aşk gibi,müzik gibi,pencerene vuran ay gibi...sebepsiz mutlu olur gibi....ve kaybedecek hiç bir şeyi olmayan yolcu gibi....herşeyden vazgeçer gibi...yüreğinden süzülen yaşama arzusu gibi...ölüme giden mahkumun son sözleri gibi...yatağında hayata umutla bakan hasta gibi...doktorun reçeteye ilaç yazar gibi...lügatlara sığmayan sözcükler gibi...daha söylenmemiş ne kadar güzel şey gibi...seni seviyorum sevgilim....işte önemli olan tek şey buymuş gibi....
kelebeklerin kanadına seni baharla yazdım.
arılar seni taşır her gün bir çeçekten bir çiçeğe gönlümdeki bahçede.
senin kokun var rüzgarda ve seni söyler bülbüller gül misali yüreğime.
seni doğurur güneş ben şehir olurum seni kuşatan!
çok sonra anlıyorum sevgilim,kuşatmalara gelmez yüreğin!
içimdesin usul usul büyüyorsun acılarımla!
akşamlardan bir akşam çıkıp gelsen
saçlarının kardeş kokusunu çeksem doyasıya
ve ben giydirsem elbiselerini sana
sıcaklığını tenime hapsetsem
nasıl kıyarım ki sevgilim
bir akşam çıkıp geleceksin biliyorum
hani gittiğin yağmur tekrar yağacak senle
ve ben kendimde olmayacağım o zaman
ağlayacaksın zamansız, üzüleceksin, ben yine kahrolacağım
böylemi bitmeliydi sevgilim
uzaklaşıyoruz seninle
kopuyor,gönlüne bağladığım iplikler
sende kayboluyorum sevgilim
ve yüreğinde sabaha çıkıyorum bilesin
sen incinme olurmu,acıları bana bırak
hangi perişan halim seni döndürür gittiğin yerlerden
yollarda kaldırmıyor hüznümü,ağrılıyım,ağlamaklı,kederli!
bir başkasın sevgilim bende ki şehirde
seni yazıyorum her gördüğüm tertemiz beyaz sayfalara
kelimelerim aciz, geçmiyorsa senden




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!