sessizliği dinliyorum şimdi gözlerim aya bakarken
yıldızları yakıştırıyorum saçlarına bir bir
nasıl giderim bu şehirden bu semadan, nasıl geçer yüreğim geceden...
olmasın istiyorum sabah,sen varsın bu gece yldızlarda ve sesin kulaklarımda çınlıyor,sesinim diyorsun bana
huzur var yorgunluktan sonra birde karanlık, insanı hoş eden
denemedim sanma sevgilim
kaç gece uykusuz yaşadım böyle
biliyordum yumunca gözlerimi düşlerime gireceğini
yastıklar haramdı bana kokun saklı
duvarlarımda durur gözlerin,pencelerimde gülücüklerin
acılar sararsa dört bir yanını
fısılda en ince yerinden geceye
ben bilirim sevdiğim hallerini
bir yanım sensin bilesin
korkma uzun sürmez acılar
vakitsiz oldu biliyorum,yüreğin hazır değildi
beklenmeden yapılan şeyler masumdur sevgilim
hesapsızım,umarsız ve hiç olmadığım kadar doluyum seninle
kabıma sığmıyorum ruhum fışkırıyor bir yerlerden
bir tek hesabım var haneme yazılacak o da seni kendime, geceme yazıyorum
gözlerin en güzel akşamdır bana
üstünde dumanı bekleyen çay misali nefeslerin
ve öpmeye doyamadığım dudakların çalıyor beni!
buse olsun bu gün bütün çocukların adı!
beni yağmurlara değil yüreğine sor
olurda unutursan öpücüklerimi
o zaman rüzgara kulak ver
nefeslerinle dolacağım içine.
bana senden vazgeçmemi söylediler
sustum! içime sakladım senden bana kalan ne varsa
bir gözlerin kalıyor bana şimdi, sen uzaklardayken
semaya bakıyorum her aklıma düştüğünde bir resim çiziyorum seni hatırlatan
tadı başka oluyor sevgilim, yasakları çiğnemenin, hele sen yasaksan bana
nicedir gitmedin
git,seni özlemeliyim
karanlıkta seni beklemeliyim
ve seni solumalıyım gecede
yokluğunda anlıyorum işte
yüreğimin derinliklerinde gelen bir sıcaklıkla öpüyorum dudaklarını şimdi
nefeslerini hapsediyorum içime,ölüme giden bir asker gibi yada mahkum gibi
istemesende olacak bir gün ayrılık
gitmelisin şimdi sevgilim,seni özlemeli,kokuna tutunmalıyım sancılarım uzarken bedenimde
ve gülücüklerine sarılmalıyım yüreğimi deşerken saatler
sana ağladım bütün gece
gözyaşlarımla yazılıyordun tenime
rüzgara söyledim
bir akşam getirecek seni bana
umuda götüren şarkılar söylensin,sabaha girereken yüreğim!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!