ucu kıvrılmış kağıt parçası gibi jilet kesiği yüreğim paramparça
bütün varlığım sihirli bir sözcük şimdi dudakların arasında duran
fıldarsan karanlığa son bulacak yamalı ruhum
hadi şimdi bütün herşeyinle çağır beni!
kendime yeniliyorum her defasında
senden yana çalıyor zamandan,saatler!
deftere düşen ilk satırlarım gibisin şimdi
mürekkebi geceden,kalemi yıldızlardan olan...sen yazılıyorsun bütün yapraklara sevgilim!
sanma ki uzun sürecek bu hallerin
gözyaşı olacak bir zaman sonra bu gülücüklerin,sana şimdilik mutluluk veren
çok sonra anlıyor insan günahların bedeli olan göz yaşlarını
biliyorum kaybetmeden anlamıyoruz ama sen başkasın bende kıymetlim
gel sana gitme diyen sese inat,kır zincirlerini
yitirdim ne kadar güzel şey varsa senden yana
yarını olmayan adamı yazıyor kalemler
kaybolmak bir rüzgarda ve yağmurlar düşerken toprak anaya usulca
sende sil, sende benden ne kalmışsa, bir yanlışlık farzet
izlerimiz yok arama boşuna teselli niyetine
işte gidiyorum senden,hiç olmamış gibi
tanık bırakmıyorum ardımdan,gözlerinden başka
nefeslerine nakşetmişim öpücüklerimi
tenine sor kokumu,sende yenileceksin bir gün kendine
bilirsin pişmanlık fayma vermiyor öğretmekten başka
bu gece senide yaktım anılarla
rüzgara verdim,hesapsızca,iyice savurun dedim
gitsin uzaklara
senden bana kalan ne varsa!
buruşturulup atılmış bir kağıt gibisin sen bana
hiç bu kadar ağır gelmemişti gitmeler
bir sonrakinden acı geliyor mevsimler
çekiliyor yağmurlar yüreğimden
rüzgar zalimce esiyor deli gönlümde
kendime uzak kalıyorum,uzadıkça aramızdaki uzaklar!
hoşça kal sevgilim.
gözlerinden ayrı düştüm
işte şimdi uzaklar çoğaldı içimde
sığmıyor kabına yüreğim,kederim ağır
ağrılıyım,geçmiyor zaman,harca! şimdi nasıl istersen günleri.
hükmüm yok,sefilim,perişanım,avutmuyor şarkılar!
biz arıyorken delice!
çıldırasıya muhtaçken ona!
o başkalarının peşinden gitmektedir
elde edemeyeceğini bile bile
kendini kandırıyordur, biz gibi
belki bir avuntudur yaptığımız
bir gün evet bir gün diye başlayan satırlar geçiyor mevsimlerimizden,umuda gebe güneş! ışıklar bizi yeniden kazandıracak yıkımlara inat! şarkılar onaracak yıkık dökük ne varsa...şarkılar olacak derdimize derman.hadi durmayın,mırıldanalım hep birlikte,şehirler inşa ediyor yankılarımız.acı yok bu defa...gökyüzü mutluluk uçurtmalarıyla,martılarla,özgür kuşlarla doluyor birden,susmak yok...söyleyin şarkımızı yarını beklemeden!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!