göçtün benden sahipsiz kuşlar misali
hep böyle yersiz yurtsuzmu kalacaksın
bir şeyler bırakarak eksiliyorsun gittiğin yerlerden
ne kaldı şimdi bu yaşanmışlıktan,yarım kalmaktan başka!
sanmaki hep sen eksiliyorsun severken
şimdi yenilmiş ordular kadar sefilim.
utanç içindeyim,söz dinletemediğim yüreğime yeniliyorum
ve hayırsız olduğunu bile bilesana koşuyorum
kapılarının yüzüme kapanacağını bile bile
yasak bir alfabeyle yazıyorum satırlarımı
bulduğum ilk otobüsle ayrıldım bu şehirden
unuturum diye,uzaklarda gelmezsin aklıma sandım
gidince kurtulurum sandım,oysa sen vardın ellerimin değdiği yerlerde
senin olduğun yerlerden uzaklaşınca değişir sanıyordum her şeyi,ama nerden bilecektim ki sevgilim,bendesin,ben unutmaya çalışırken
senden değil kendimdem bu kaçışlarım
ateş misali düşüyor yağmurlar naylon bedenim
umrumda değil yanmak,yok olmak şimdi
kime kalacak ki bu yaşananlar
hepsi bir kandırmacadan ibaret
tıpkı benim kendimi kandırmam gibi
al! bana verdiğin ne varsa,götür yüreğimden
ben yokluğuna ağlarken ısısz gecede
sen hızla uzaklaşıyordun otobüsle şehrimden,yüreğimden,benden.
susmayacağım işte!
bana ağlamayı yakıştırmayanlara inat.
ıslandım sancılarımla yağan yağmurlarda sevgilim sen yoktun
seni aradım düşen her damlada ama sen yoktun uzaklardaydın
yıkanıyordum arsızca ve çılgınca, yüreğim sendeydi sen habersiz benden
sen nerelerdeydin bir tanem, bilemezsin sana hasretim uçurum oldu
seni istedim esen rüzgarlardan, seni diliyorum gelen geceden
sana uzak düştüm vakitsiz
biliyorum hesapsız oldu gidişim, sevmelerim gibi
tutsak kaldım uzak yerlerde seni sevmekten
sürgün yedim, amansız sancılarımla yollarda buldum kendimi
sahipsiz kervanlar buldu beni çöllerde
yağmurlar şahidim olsun unutursam seni
ateş olup düşsün bedenime,eğer gidersem bir gün senden
seni benden alan yağmurları bulutlara şikayet ettim
rüzgarla geleceksin biliyorum
ben beklemekteyim,yüreğim nöbette
bir başıma kalıyorum gecede,yıldızları örtüyorum üstüme
aya selam yolluyorum günahsız ve saf halimle
her geçen gün biraz daha kirleniyoruz yalanlarla
acılarla, kayıplarla, hasretle kalıyoruz kimsesiz, ulu orta
hasretini çektiğim
kuytu ülkem,nazlım canımın içi
hangi yağmurlarda ıslanır saçların
mevsimlerde geçiyor yokluğunda
aklımdasın yüreğimin en narin yerinde




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!