Alıştım
Alıştım kahvelerin acı tadına,
Alıştım kahbelerin acı lafına.
Hayatın unutulmaz derslerine,
Kadınların umursamaz hislerene.
Büyüklerin de boş tavsiyelerine.
Alıştım her türlü, boş değilse de yine.
Böyle bu asır, bu dünya bir kez,
Elbet alışırsın, ister-istemez !
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 16:36:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Bu dizeler, hayatın insanı erkenden büyüten o sert ve ödünsüz gerçekleriyle yüzleştiğim anlarda doğdu. "Alıştım", her ne olursa olsun dik durmayı seçenlerin, dünyanın tüm karmaşasına ve kırgınlıklarına karşı kendi içsel kalkanını dövüşenlerin hikayesidir. Kendi yaşamımdan, insan ilişkilerinden ve genç bir sanatçı olarak karşılaştığım yol ayrımlarından süzülen bu şiirde, sanırım herkes hayatın içinden tanıdık bir acı tat bulacaktır. Yolu bu duraktan geçen tüm dostlara keyifli okumalar dilerim.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!