Seni bir çınar ağacı gibi düşünüyorum
içini kurtlar kemirse da dallarını rüzgar kırsa da
yıllara acılara onurla direnen
görkemli bir sabırla durmadan zamanı ören
yüzün hüzünlerle kuşatılmış güneş
sıyrılır ara sıra bulutlardan
köklerinle yudumlayıp sevgi denizini
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sarmaş dolaş olur buz ve ateş '
zik-zak dizeler çarpıyor değil mi, şair çarpması dır.
tşk.
çok güzel olmuş Nilgün hanım eline ve yüreğine sağlık,,anlamlı,,,duygulu,,,
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta